Ottaako tuuli ja pitääkö paimentaa muutenkin? Onko melu siedettävä, testejä kyllä on mutta ne testaajat on niin pikkutarkkoja pienestäkin epäkohdasta mihin tavallinen autonkäyttäjä ei kiinnitä mitään huomiota. Löytyykö tyytyväisiä käyttäjiä autoon?
Yllättävän vähän löytyy juttua Capturista täällä joka uudistui vähän aikaa sitten.
Nättihän tuo on päältä.
Miten tuo Captur kulkee maantiellä?
4
100
Vastaukset
- jihuuHienoa
Voithan käydä koeajolla, vai etkö luota omiin tuntemuksiisi ja haluat että muut kertoo ne sinulle?
- Oletoikeassa
No todellakin kaduttaa, omistajathan voivat puhua potaskaa ja kehua autoaan, kun eivät muuta kehtaa. Kun kaupat on tehty ja auton omistaa.
Itse tehty koeajo on paras. - Mummu79v
Tuuli ottaa helmoihin ja joutuu aikalailla paimentamaan, varsinkin se aina karvaton on vikura ja ääntä lähtee kuin pienestä apinasta, (kun lämpiää). Alta ruma, mutta pimiässä päältä kaunis. Juttuja, huhuja kuulee juoruämmiltä, ei kuitenkaan suositella vakituiseen ajoon, kun parempaakin on tarjolla.
- tenniskyynärpää
Pitääkö vatkata ohjausta enempi kuin Vitarassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597