Amissiohjelma tulee yöllä

Uteliaskysyjä

Miksi amisseista kertova ohjelma tulee keskellä yötä?

27

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pimeys9

      Ei kestä päivänvaloa:)

    • Niitä tulee pitkin iltaakin, kunhan katsot ohjemistoa. On muuten samanlainen lahko, mitä SRK.

      • Uteliaskysyjä

        Annappa tarkemmat ohjelma-ajat.


      • Uteliaskysyjä kirjoitti:

        Annappa tarkemmat ohjelma-ajat.

        Ei enään tänään näy, mutta kirjoita nettiin "Telkku", sieltä ne löytyy.

        Sen verran vielä, että Amish elää vain USA;ssa, ja sielläkin ilman autoa (sähköä) Pennsylvaniassa, Ohiossa ja Indianassa. Mutta ei juuri muissa maissa ja ovat Saksan siirtolaisia.

        Mutta heilläkin, johtajilla, kuten SRK;ssa saa olla TV ja ennen kieltoa auto (-5o luku)


    • Muen juuri nyt alkaa TLC kanavalla.

    • Muen juuri nyt alkaa TLC kanavalla.

    • teeveemaalari

      Minäkin katsoin, siis kuuntelin tuon ohjelman.
      On minulla TV, mutta olen teipannut ruudun umpeen.
      Rakkaat sisaret ja veljet: Maalatakaa tai teipatkaa tekin teeveeruutunne. Elävän kuvan katsominen vie kadotukseen.

      • Kadotukseen vie myöskin se, että aliarvioi saatua tietoa.


    • ilmastomuutoksennäkö

      Muuten perinnäisäännöksiä

    • jotaintietävä

      Amissit liennee enemmän kristittyjä kuin Srkvlkultti...?

    • emmarova

      Amissithan asuu Amerikassa pääosin. Ehkä se on suora lähetys ja tulee siksi yöllä...

      • Niitä tulee normaaliin katseluaikaan, jos omistaa TV;n. Ei ne radiosta näy, eikä teipatatusta TV;sä, joita farisekset käyttävät.


    • Uteliaskysyjä

      Ohjelmassa on lähinnä Amisseista eroavia ihmisiä.

    • jomking

      Ei ole lasten katsottavaa, kuten eivät muutkaan lahkolaisohjelmat esim. lestat ja hellarit ym.

    • Uteliaskysyjä

      Onko noita sarjoja saatavana DVD-levyinä? Yritin etsiä huuto.net:istä. Löytyi vain muutama kirja. Onko Amerikassa myytävänä sarjoja DVD-levyinä?

      Amisseilla ei ole kunnon lähetystyötä.

    • Telkku

      Tänään keskiviikkona tulee klo 10:25 kausi 1, osa 7. Abe, Rebecca, Kate, Sabrina ja Jeremiah saivat maistaa hetken vapaata elämää New Yorkissa, ja paluu amissiyhteisöön tiukkojen sääntöjen keskelle on ollut vaikea.

    • Amatsoonista
    • tiedoksi

      Koska se on uusinta. On tullut jo ajat sitten tv:stä ihan normaaliin katseluaikaan. Uusinnat näytetään useimmiten yöllä.

      • Kellokäykohtilänttä

        Eikö ole toisin päin? Originaalit näkyvät yöllä ja aamulla on uusinnat?


    • Uteliaskysyjä
      • Hutteriiiteistakaan

        ei mainita mitäään.


    • 98989898

      Mites Jill&Jessa ? Niiden usko taitaa olla lähempänä vl-uskoa kuin amisseilla tai mennoniiteilla. Tänään uusi jakso tlc:llä klo 18!

      • Uteliaskysyjä

        Amissiohjelma on sillä tavalla vl-uskoa lähellä, että kummassakin irtautuneiden ihmisten elämä menee monesti holtittomaksi. Nyt tuossa amissit ovat alkaneet käydä baareissa, tanssivat ja juovat viinaa.


      • Uteliaskysyjä

        Kiitos tuosta Jill&Jessa vinkistä. Siellä oli nyt häät. Naiset erittäin kauniita ja miehet komeita. Kaiken kruunasi pyhään avioliittoon vihkiminen. Ainoat kyynelehtivät eivät olleet häissä. Minäkin itkin. Hienot ja syvälliset häät.


    • PääPensaaseen

      Haittaakse jos ei ole TVtä saatika tallentavaa digiboksia.

    • Uteliaskysyjä

      Miksei amissiohjelmaa enää tule?

    • tiedoksi

      Tlc näyttää noita uusintoja miten sattuu, yöllä tai aamulla, joskus päivälläkin. Nuo amissi-jaksot on tulleet muutama vuosi sitten. Onhan niitä eri kausia, toisissa abe ja rebecca ja mitä niitä nyt oli, toisessa oli aben veli, iva, lizzie ja muita. Eiköhän ne pian taas näytä jotain noista vanhoista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe