Terkkarin käsittelyssä. (tosi)

Koulutyttö.

Mä olen nyt lukion viimeisellä luokalla, ja kävin kaksi viikkoa sitten lääkärintarkastuksessa. Meillä on nykyään n.30-vuotias mieslääkäri tarkastamassa meitä.
No, menin tutkimushuoneeseen ja mies käski minun riisuuntua vain alusvaatteilleni. Ensimmäisenä otettiin pituus ja paino, ja sitten olisi kuulunut tulla ryhdin tarkistus, mutta se terkkari käski minun riisua rintaliivit pois. Se hieroi ja puristeli minun rintojani, ja sanoi että tämä toimenpide paljastaa, ovatko rintani hyvässä kunnossa ja terveet.
Tutkimuksen jälkeen sain laittaa rintaliivit takaisin, mutta alushousut täytyi ottaa pois. Minun piti mennä tutkimuspöydän kulmalle istumaan haarat levällään. Se miesterkkari ei laittanut edes hanskoja, vaan tunnusteli pilluani paljain käsin. Huomautin asiasta, ja hän sanoi etteivät ne hanskat nyt ole niin välttämättömät. Hän hieroskeli pilluani, ja kosketteli klitorista, jolloi tietenkin kiihotuin paljon. En usko, että se kuului tutkimukseen. Hän työnsi vielä sormen sisääni, ja sitten useamman. Työnteli edestakaisin, jolloin olin aivan kostunut. En vaatinut häntä lopettamaan, vaikka toimenpide oli täysin sopimaton. Olisi pitänyt sanoa siitä.
Sitten hän sanoi, että emättimeni on myös hyvässä kunnossa, ja nyt olisi aika tarkastaa ryhti. En saanut laittaa vaatteita päälle.
Miesterkkari käski kääntyä selin, kumartua hitaasti alas ja laittaa sormet varpaisiin.
Jouduin tekemään sen vielä uudestaankin, ja kun sormeni olivat taas varpaissa, terkkari painautui minua vasten. Hänen housuissaan pullotti, ja hän veti minut pyllystä tiukasti omaan etumukseensa kiinni. Yllätyin, ja säikähdin, mutta mies sanoi ettei ole hätää. Hän vain oli niin kiihkoissaan. Minä vain annoin hänen hyväillä paljasta takamustani, ja nytkytellä sitä vasten. Pian hän kuitenkin avasi housunsa toisella kädellään, ja puristui taas kiinni takamukseeni. Hän liikutteli penistään persvaossani, ja ohjasi sen lopulta häpyhuulilleni. Kun sanoin ettei hän saa tulla sisään, hän lupasi minulle katumuspillereitä jos saisi tulla. Hän suostutteli, ja työnsi samalla hitaasti siittimensä sisääni, hyväillen samalla kylkiäni. Olin itsekin todella kiihottunut, ja se tuntui hyvältä, kun terkkari työnteli rytmikkäästi minua. Jonkin ajan päästä hän kangistui ja laukesi sisälleni. Hän vetäytyi irti minusta, ja kysyi haluaisinko nuolla hänen peniksensä puhtaaksi spermasta. En halunnut, ja menin pukemaan. Sain pillerit terkkarilta, ja kun olin lähdössä, hän kysyi että voisinko tulla toistekin.
Minä kerroin miettiväni asiaa, sillä nautin hänen kanssaan suunnattomasti. Toistaiseksi olen vielä pysynyt poissa terkkarilta, mutta houkutus on suuri. Pitäisikö mennä vielä?

6

27226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilona

      Tommostahan sattuu joka päivä terkkarilla, joten ei tossa sun jutussa oo mitää ihmeellistä. Meidän luokan likat, minä mukaan lukien, käyvät jatkuvasti terkkarilla panettamassa itteensä. Joten on todella ihme ettei sua oo terkkarit ennen nussineet.

      • Jonna

        ...meidän koululääkäri on sellainen 50-vuotias mies. Vähän nuorempi saisi olla...


      • Muhe
        Jonna kirjoitti:

        ...meidän koululääkäri on sellainen 50-vuotias mies. Vähän nuorempi saisi olla...

        Entä onkos se sitten tavallista, että pojat käy panettamassa itteään naisterkkarilla?


      • poika...
        Muhe kirjoitti:

        Entä onkos se sitten tavallista, että pojat käy panettamassa itteään naisterkkarilla?

        "Entä onkos se sitten tavallista, että pojat käy panettamassa itteään naisterkkarilla?"

        Ihan tavallistahan tuo. Meidänkin koulussa on aina odotushuone täynnä poikia. Kukaan ei sano mitä he siellä tekevät, mutta kaikki kuitenkin tietävät...


    • yks vaaa

      niin väänsin kissan ylös ja päästin kellon ulos.. huomasin erehdyksen liian myöhään joten jatkion unianin...hahahaaaaa

      • voi vittu

        miks vitussa piti laittaa toi tosi -sana tohon sulkeisiin koska tämä tarina ei edes oo totta, erkkikin sen näkee!
        ei kukaan oo tollanen terkkari että raiskaa oppilaan. hei haloo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe