Olen niitä onnettomia, jonka partakarvat ovat liian vaaleita laserilla poistettaviksi. Paljonko ylähuulen ja leuan neulaepilaatio tulee maksamaan? Entä paljonko maksaa Thaimaassa, onko kellään kokemuksia?
Kokemuksia neulaepilaatiosta?
7
182
Vastaukset
- PaljonSaattaaMennä
Pahimmillaan voit varautua kymmenientuhansien laskuun. Thaimaa taitaa olla pois suljettu asia, sillä yhdellä hoitokerralla saadaan poistteua vain hyvin pieni osa karvoista.
- kjllj
Vaalean parran saa melko hyvin pois neulaepilaatiolla, kunhan löydät sitä tekemään pätevän kosmetologin. Käyntikertoja tarvitaan n. 15-30 parran määrästä riippuen. Käyttämäni kosmetologiliikkeen (soulmates.fi) hinta näyttäisi olevan 80-100 € kerralta ainakin alussa. Loppuvaiheessa kun karvojen määrä vähenee, hoitoaika lyhenee ja hinta laskee. Ei siis sentään kymmeniä tuhansia ja pitkän hoidon takia syntyy väkisin "osamaksu". Mutta Thaimaan voi jättää pois laskuista, koska hoitoja tehdään "vauhtiin päästyä" n. 6 viikon välein. Alussa kantti ei ehkä kestä koko naaman käsittelyä kerralla, joten silloin käydään tiheämmin. Myöhemmin pitää odottaa että lepovuorossa olleet karvat kasvaa näkyviin (pitää olla kunnon sänki).
Joissakin sairaanhoitopiireissä on saanut neulaepilaationkin transhoitoihin, jolloin kunta on maksanut käsittelyn ainakin jossain määrin.- ParranMäärä
Kyllä siihen saa helposti menemään kymmeniä tuhansia. Olen maksanut Soulmateen tähän mennessä 6000 euroa eikä mitään näkyvää ole saatu aikaan.
- yrytuyfuyg
ParranMäärä kirjoitti:
Kyllä siihen saa helposti menemään kymmeniä tuhansia. Olen maksanut Soulmateen tähän mennessä 6000 euroa eikä mitään näkyvää ole saatu aikaan.
Minulla jäi selvästi alle tonnin , eikä ole tarvinnut enää mennä uudelleen kun karvankasvu naamasta loppui totaalisesti.
- Oleonnellinen
yrytuyfuyg kirjoitti:
Minulla jäi selvästi alle tonnin , eikä ole tarvinnut enää mennä uudelleen kun karvankasvu naamasta loppui totaalisesti.
Sinä pääsit todella vähällä, mutta kaikki eivät ole yhtä onnekkaita
- yrytuyfuyg
Oleonnellinen kirjoitti:
Sinä pääsit todella vähällä, mutta kaikki eivät ole yhtä onnekkaita
Olettaisin että apuna oli jo aiemmin alkanut hormoonihoito. Kroppa ei enää innostunut työntämään uutta karvaa.
- Oletamitäoletat
yrytuyfuyg kirjoitti:
Olettaisin että apuna oli jo aiemmin alkanut hormoonihoito. Kroppa ei enää innostunut työntämään uutta karvaa.
hormooneilla ja parrankasvulla ei ole mitään keskenään. Muu karvoitus kyllä lähtee kokonaan hormooneilla,mutta ei parta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442