saatteko muutettua profiiliinne kuvan, mie en saa?
Nyt kysyn sellaista
10
83
Vastaukset
Aha, eli ette yleensäkään vaihdakaan kuvaa..:)
- väliaikaisesti
Profiilikuvan vaihto on ollut mahdotonta jo jonkin aikaa.
- pirremiinapas
väliaikaisesti kirjoitti:
Profiilikuvan vaihto on ollut mahdotonta jo jonkin aikaa.
Ok.en tiennyt. Kiitos.
Tervehdys Pirre,
heitin kysymyksen eteenpäin ”ilmoittamalla” valvojille. Pyysin, että vastaisivat antamalla ohjeet tähän keskusteluketjuun. Jospa....
Terveiset ja hyviä toivotuksia Sinulle!Tuossa sivun oikeassa yläkulmassa profiilitietojen vieressä näkyy olevan myös ”Opastus”-linkki.
- O-Orvokki
Ihan oikeassa yläkulmassa voi klikata omaa nikkiä, niin näkyviin tulee ”kuvatoimin”, ”asetukset” ja ”profiili”.
- pirremiinapas
optimisti-orvokki kirjoitti:
Tuossa sivun oikeassa yläkulmassa profiilitietojen vieressä näkyy olevan myös ”Opastus”-linkki.
Kiitos Orvokki, ja kiitos opastuksesta profiili tekniikkan hallintaan, pitää kyllä sanoa että onhan noita profiileja tullut muokattua jos mihinkin suuntaan, kuviakin, mutku nyt ei taho totella ensinkään, mutta josko se vika selviäisi :)
Hyvää ihanan talven jatkoa Sinullekin Optimistiorvokki, olet kyllä huippu humaani :) - näinolenlukenut
pirremiinapas kirjoitti:
Kiitos Orvokki, ja kiitos opastuksesta profiili tekniikkan hallintaan, pitää kyllä sanoa että onhan noita profiileja tullut muokattua jos mihinkin suuntaan, kuviakin, mutku nyt ei taho totella ensinkään, mutta josko se vika selviäisi :)
Hyvää ihanan talven jatkoa Sinullekin Optimistiorvokki, olet kyllä huippu humaani :)Profiilikuvan toiminta on väliaikaisesti pysäytetty. Tekevät jotain huoltotoimia ja kaippa avautuu uudelleen kevään aikana.
Heippa!
Tällä hetkellä profiilikuvien lisääminen on sivustonlaajuisesti pois käytöstä huoltotöiden vuoksi.
Kaikista mieltä askarruttavista sivustoa koskevista asioista voi ottaa yhteyttä palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Mukavaa viikkoa!
Terkuin,
Emma
Suomi24-tiimi- mimmimum-..mi
Minäkin kyselen...kun tänään huomasin tuossa kohdin kun kirjoittaa nimimerkkiä....tulee .. nimimerkki tai arvo nimimerkki...tarkoittaako se arpomista vai arvoa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483