..vai mitä? Siis sitä, että loppu häämöttää, siis elämän loppu?
Rakastin ennen vain klassista musiikkia, nyt rakastan muutakin. Mistä se kertoo?
https://www.youtube.com/watch?v=zgUE33xtHaA
Onko se sitä.....
22
68
Vastaukset
Anteeksi, oikeastaan tarkoitin tätä:
https://www.youtube.com/watch?v=7blckSDcLs0- Born.in.Finland
Onkohan musiikkimakusi laajentunut? Eikö se ole hyvä asia.
Ei Bruce Springsteen ole mikään kuoleman enne. - häämötys
Rakastaa voi monta kertaa ja monenlaista ja aina ei laajennuskaan ole pahasta. Joillakin sydänkin laajenee.
Brucella on paljon kuuntelijoita.Onneksi on youtube, pääsee sellaisiinkin konsertteihin, joihin ei muuten pääsisi.
Upea tunnelma noissa Brucen konsertrissa, hieno bändi.
- Rkstnmusaa-engenrejä
On se hienoa, että ennen elämän päättymistä avartuu niin paljon, että hyväksyy juttuja laajemmalla kaarella.
Onneksi elämä on matka, joka päättyy sitten kun päättyy. Sitä ennen ehtii muuttaa monta kertaa mieltänsä. Ei tarvitse ajatella asioista tänään samoin kuin kymmenen vuotta sitten.
Oppia uutta, siinä haastetta meille kaikille.- Vainvähän
Yeap, juurikin noin. Miksi nimimerkkisi on "salaa viisas" kun juttelet ihan viisaita?
Vainvähän kirjoitti:
Yeap, juurikin noin. Miksi nimimerkkisi on "salaa viisas" kun juttelet ihan viisaita?
Joskus on viisautta pitää vakkaansa kanne alla.
- Mitäääh
Olit varmaan vähän väsy tuota kirjoittaessasi.
- viisas.salaa
Kaikki me olemme salaa viisaita, ja pidämme viisaudet omissa salakätköissämme, emmekä niistä toisille lörpöttele.
- Viisastelma
Woi olla. Ovatko salainen viisaus ja hiljainen tieto sama asia? Kaikki eivät halua briljeerata tietämisillään ja osaamisillaan. Siitä on ajatelmakin: "älä tee tiedosta kruunua, jolla loistat, vaan lapio, jolla kaivat".
Viisastelma kirjoitti:
Woi olla. Ovatko salainen viisaus ja hiljainen tieto sama asia? Kaikki eivät halua briljeerata tietämisillään ja osaamisillaan. Siitä on ajatelmakin: "älä tee tiedosta kruunua, jolla loistat, vaan lapio, jolla kaivat".
Kauniisti ja viisaasti sanottu.
- Kiittisulle
Kiitos.
Mulle on käynyt samalla tavalla. Kevyt kiinnostaa. Ei nyt ihan mikä tahansa, mutta eikös tuo Bruce ole kovinkin suosittu ?
Jos on taantumista niin sitten on. Sanotaanhan niinkin, ettei ihminen voi menettää muuta kuin ennakkoluulojaan..))Ei se mitään taantumista ole, vaan matka uuteen, ennalta tuntemattomaan.
Lahja, jonka elämä suo, meille vaeltajille. Nauttikaamme.- isoäiti_
salaaviisas kirjoitti:
Ei se mitään taantumista ole, vaan matka uuteen, ennalta tuntemattomaan.
Lahja, jonka elämä suo, meille vaeltajille. Nauttikaamme.Tänään on huomisen alku, katsotaan eteenpäin ja iloitaan kasaantuvasta, iän tuomasta viisaudesta.
Hyvää Sian Vuotta----röhh röhh siellä ja röhh täällä-- - mustianen
Jatkakee tämmöst hyvvee luvettavvoo.
Viisasten kerho koolla ?..))
Olen samaa mieltä, että viisaus on hiljaista, ei pidä ääntä itsestään, mutta miten se sitten sopii keskustelupalstalle ? Että kaikki ovat hiljaa ?..))
Eikö sitä viisautta yleensä tahdo jakaa tai ainakin testata, josko kelpaisi muille ja/tai kuulostella, olisiko toisella siihen jotakin lisättävää ?- Ramoona_
Radio-ohjelmassa Viisasten kerho lyötiin viisaat päät yhteen ja vastattiin kuuntelijoiden kysymyksiin. Nythän kaiken löytää netistä, harva pääsee nippelitiedolla loistamaan. Oikeaa viisautta on vasta koeteltu tieto ja sen sovellus vaikkapa tärkeissä valinnoissa ja kriisitilanteissa. Eisivanhemmillamme sitä viisautta todella tarvittiin, ei ollut joka lähtöön tietopankkeja , ei ammattiauttajia eikä sosiaalitointa. Viisaudet siirrettiin sukupolvelta toiselle, tosin nuorten on aina ollut taipumus etsiä omat totuutensa kantapään kautta.
Korpifilosofillamme Konstan Pylkkeröllä on järkeenkäyvät aatoksensa viisaudesta.
"Yksi hienoimmista ja hauskimmista pohdinnoista on viisausopin lajit: Kaukoviisaus, jota Konstalla mielestään on hyvin paljon. Teoreettinen viisaus, jota on sanomalehdissä. Mutta kaikista paras ja imelin viisauden laji on jälkiviisaus. Siinä lajissa ihmiset saavuttavat parhaat tulokset."
Tällainen palsta on tietysti onnenomiaan viisastelulle, näsäviisaudelle, rikkiviisaudelle...mitä näitä nimityksiä nyt onkaan. Mutta omien viisauksiensa ja totuuksiensa testaaminen, jakaminen saati tarjoilu ei taida olla viisasta. Voihan niitä viisauksia ujuttaa huomaamatta vaihtoehtoihin , joista voi ikäänkuin valita, siinä vanhat naiset ovat aina olleet taitavia.
Ilta on aamua viisaampi, saa nähdä mitä tämäkin päivä opettaa. Ramoonan vastaukset ovat usein pieniä esseitä. Niitä on iloa lukea.
Itse kirjoitin vähän huolimattomasti. Ei "viisauksia" tosiaankaan kannata testailla. mielipidettä tietenkin tarkoitin.
Enkä oikein usko, että meidän ikäiset "totuutta" enää alkaisivat julistamaankaan. Yhden totuuden ihmiset ovat hiukan eri vuosikertaa. Silti olen yhtä mieltä tuosta Ramoonankin viittauksesta vanhojen naisten viisauteen. Onhan Antti Tuurikin sen tunnustanut, romaanihenkilönsä suulla: "viisaus on vanhoissa naisissa"...)) ja juuri tuossa muodossa, minkä Ramoona kuvasi tuossa tekstin viimeisessä kappaleessa.
- Per-kel
Löysin Vikin vanhan kappaleen ,lieko 60-luvulta :) https://youtu.be/ZlQn061v8yI
- akka.maalaiskunnasta
Jokaisen elämä loppuu, kuka tietää kuinka pitkä on tämän telluksemme elinkaari, kun sitä atomipommein ja muine myrkkyineen yritetään oikein urakalla tuhota.
Minun ikäluokkani ei enää voi paljonkaan tehdä maapallonkaan pelastamiseksi, mutta omia loppu ajan hyviä vuosia vois hiukan parannella omilla elintavoillaan.
Kun syö, nukkuu ja liikkuu tarpeeksi, eiköhän se siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571299Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804