Ilmansaasteet Thaimaa

Täällä on usein keskusteltu Thaimaan ja etenkin Pattayan ilmansaasteista ja valitettavasti tämä NumBall nimimerkillä esiintyvä henkilö, joka ehkä parhaiten tunnetaan lempinimestään lerppa, on antanut jatkuvasti väärää tietoa mm. Pattayan ilmansaasteista.
Näitä saasteita on tutkittu paljonkin ja ohessa kuva asiasta, josta voi todeta, että Pattaya ei ole lähelläkään pahimpia saastealueita.
https://bit.ly/2RhynRG

3

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kontaktini

      Lopetin aktiivisen töissä riehumisen jo itseasiassa 2003 36 vuotiaana. Money for nothing. Olisin mielummin vapaa tyhjätasku kuin stressaantunut kiireinen yrittäjä. 

      Lapseni ovat ahkeria ja ylpeitä omasta menestyksestään. Eivät ole koskaan pyytäneet mitään mutta olen auttanut heitä stressittömämpään alkuun elämässä kustantamalla ajokortit, autot, mopot, pelit ja vehkeet. Tarvittaessa tietenkin autan missä vaan.

      Tuosta alvi höpinästä vielä sen verran, että en ole ikinä myynyt yhtäkään omaa asuntoa, jonka myyntivoitosta olisi tarvinnut maksaa mitään veroa. En ole myöskään myynyt kenenkään muunkaan asuntoja työkseni. En ole kiinteistönvälittäjä. Olen rakennuttajien edustaja, eräänlainen työpäällikkö ja hankintamies yrittäjäpohjalta. Tiedän kaiken rakentamisesta ja lupa-asioista. Muuta minun ei tarvi tietää. 

      Minulla on laajat kontaktit tavarantoimittajiin, maahantuojiin ja rakennusliikkeisiin sekä PK-seudun kaavoittajiin kautta teknisiin virastoihin. Saan sisäpiirin vinkkejä, jotka ohjaan taas eteenpäin kiinteistösijoittajille. Paraikaa minun organisoimissa kohteissa on meneillään 60 miljoonan urakat. Sieltä sitten provikkaa valuu tililleni liikevoitoista. Hiljaa mutta varmasti.

      • Kontaktini

        Korjaan hieman vielä tuohon alvihöpinään en ole myynyt mitään että olisin joutunut maksamaan alvia vaikka aijasin myyntiprovisiolaskun satatuhatta ja rapiat.
        Minä puhun aina totta.


      • Hidashoksotin
        Kontaktini kirjoitti:

        Korjaan hieman vielä tuohon alvihöpinään en ole myynyt mitään että olisin joutunut maksamaan alvia vaikka aijasin myyntiprovisiolaskun satatuhatta ja rapiat.
        Minä puhun aina totta.

        Korostan sanaa MINÄ.........Minäääääääää !!!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe