Apua, tarviin tietoa.
Seurusteleeko Nina Akerman, vaiko olisiko vielä sinkku?
Åkerman, sinkku?
10
1057
Vastaukset
- TodennäköisestiEI
En tiedä varmaksi nykyhetkestä, mutta viimevuosina, kun joutui yhden mulkun vanhemman ikäpolven äijän sitkeän ahdistelun uhriksi, niin ahdistelija äijä uutisten mukaan hermostui, kun sai kuulla että sillä on miesystävä. Hyvä että se mulkku äijä on saanut lähestymiskiellon ja todennäköisesti törkeä ahdistelu ja joka paikkaan tunkeilevasti soluttautuminen on nyt loppunut. Yhdet tutut tietää kuka se äijä on. Mutta jos se olis sinkku, niin ehkäpä minäkin olisin kiinnostunut........ ;)
- sellaistavaan
Taitaa olla aika kiireinen nykyään,hieno laulaja,viikonloppuna tuli nähtyä.
- Eikuulusulle
Ihan sama onko sinkku vai ei. Se on sen yksityis asia, joka ei kuulu sulle!
- enoAP
No jos on kiinnostunut ihmisestä, niin kannattaa ensin ottaa selvää onko varattu vai ei ennenkuin alkaa iskuhommiin.
Tiedoksi vaan jos et satu tietämään et se menee noin. - Eikuulusulle
enoAP kirjoitti:
No jos on kiinnostunut ihmisestä, niin kannattaa ensin ottaa selvää onko varattu vai ei ennenkuin alkaa iskuhommiin.
Tiedoksi vaan jos et satu tietämään et se menee noin.Joo, mutta ei tunnistettavasta henkilöstä tartte tollein julkisesti udella. Kysykööt aloittaja mielummin itse suoraan henkilöltä, eikä tartte täällä julkisesti kysyä julkkiksesta.
- leikinkestäköön
Nyt on enoAP pudonnut veneestä ihan totaalisesti ! Kyllä se niin on , että kyllä julkisuuden henkilöstä voi kysellä julkisella palstalla , koska hän nimenomaan on julkisuuden henkilö , itse julkiseksi hakeutunut.
- Kympintanssit
Tulenliekissä , Leppävirralla
La 2.2.2019 10 euroa
Nina Åkerman, Onnentähti
Tupa täyteen ...
Tuli sammuu pian ja hiilokseen
tämä päivä viimein hukkuu
tunnen lämmön pois mä lähteneen
tulenliekit unta nukkuu
Miten kaipaan seuraa vierellein
miten ikävöi mun sydämein
tunnen lämmön pois mä lähteneen
tulenlieket unta nukkuu ....
Ps., Miehet nyt tanssimaan - Kimppakyydin kuskeille ilmaiset pullakaffit :-)- Onnentähtiloisti
Nina laulaa upeasti. Kyll saatiin nauttia kympin illasta ;)
https://youtu.be/mLHkeNuUG_U
Onnentähti
Hienosti soititte Sinitaivaan biisin ;) https://youtu.be/6F6QrUa554A
Hidasta valssia.
Tulenliekki ei unta nukkunut - Kiitos hymy pojat ja Nina !
- Anonyymi
Makuja on monia...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708