Åkerman, sinkku?

jonne81

Apua, tarviin tietoa.
Seurusteleeko Nina Akerman, vaiko olisiko vielä sinkku?

10

1057

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TodennäköisestiEI

En tiedä varmaksi nykyhetkestä, mutta viimevuosina, kun joutui yhden mulkun vanhemman ikäpolven äijän sitkeän ahdistelun uhriksi, niin ahdistelija äijä uutisten mukaan hermostui, kun sai kuulla että sillä on miesystävä. Hyvä että se mulkku äijä on saanut lähestymiskiellon ja todennäköisesti törkeä ahdistelu ja joka paikkaan tunkeilevasti soluttautuminen on nyt loppunut. Yhdet tutut tietää kuka se äijä on. Mutta jos se olis sinkku, niin ehkäpä minäkin olisin kiinnostunut........ ;)

• sellaistavaan

Taitaa olla aika kiireinen nykyään,hieno laulaja,viikonloppuna tuli nähtyä.

• Eikuulusulle

Ihan sama onko sinkku vai ei. Se on sen yksityis asia, joka ei kuulu sulle!

• enoAP

No jos on kiinnostunut ihmisestä, niin kannattaa ensin ottaa selvää onko varattu vai ei ennenkuin alkaa iskuhommiin.
        Tiedoksi vaan jos et satu tietämään et se menee noin.

• Eikuulusulle
        enoAP kirjoitti:

No jos on kiinnostunut ihmisestä, niin kannattaa ensin ottaa selvää onko varattu vai ei ennenkuin alkaa iskuhommiin.
        Tiedoksi vaan jos et satu tietämään et se menee noin.

Joo, mutta ei tunnistettavasta henkilöstä tartte tollein julkisesti udella. Kysykööt aloittaja mielummin itse suoraan henkilöltä, eikä tartte täällä julkisesti kysyä julkkiksesta.

• leikinkestäköön

Nyt on enoAP pudonnut veneestä ihan totaalisesti ! Kyllä se niin on , että kyllä julkisuuden henkilöstä voi kysellä julkisella palstalla , koska hän nimenomaan on julkisuuden henkilö , itse julkiseksi hakeutunut.

• Kympintanssit

Tulenliekissä , Leppävirralla
      La 2.2.2019 10 euroa
      Nina Åkerman, Onnentähti
      Tupa täyteen ...
      Tuli sammuu pian ja hiilokseen
      tämä päivä viimein hukkuu
      tunnen lämmön pois mä lähteneen
      tulenliekit unta nukkuu
      Miten kaipaan seuraa vierellein
      miten ikävöi mun sydämein
      tunnen lämmön pois mä lähteneen
      tulenlieket unta nukkuu ....
      Ps., Miehet nyt tanssimaan - Kimppakyydin kuskeille ilmaiset pullakaffit :-)

• Anonyymi

Makuja on monia...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6768
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2500
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      100
      1928
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1507
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1059
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe