Heh heh....näitähän sattuu jatkuvasti. Juoppuhullut susipelkurit sotkevat päntiönään mitä milloinkin:
Koiran jälki on aina suden jättämä. Jopa perhoskoiraa luullaan sudeksi. Eno voi monesti näyttää teereltä. Velipoika näytti sorsalta. Luulin laitumella olevaa lehmää hirveksi. Jänis ulvoi kuin susi. Vaimo piti ampua kun luulin hyökkääväksi karhuksi. Myyrän jäljet näyttivät suden jättämiltä. Susia on satojatuhansia ja ne lisääntyvät koko ajan. Ammuin lammasta porsaana. Traktorin jälki näytti karhun jäljeltä. Talitintit ovat susilaumia. Päissään ammuin lapseni metsona. Kusin housuihini kun näin pulun luulleni sitä sudeksi. Perheenisä juo susipelkoonsa. Sekoitti karjun vaimoonsa ja köyri karjua. Pasko housuunsa kun näki täytetyn karhun. Luuli ranskalaisissa olevaa ketsuppia suden raateluhampaasta valuvaksi vereksi. Pelkää ja hätäpaskoo ihan turhaan. Ampu kaverinsa sorsana ja niin edelleen ja niin edelleen........ näitähän tosiaankin koko ajan sattuu. Jokapäiväistä lööppiä.
Sekopääsekotti
4
166
Vastaukset
- Niinpä_näyttää
yksi juoppohullu näkevän taas olemattomia.
Mutta kohta onkin taas "maakuntamatkan" aika. Valkoinen auto henkilökuntineen jo odottaa lähtökäskyä. - Kuningasmetsästäjä
Hei taas pitkästä aikaa! Joko viime kertainen psykoosi on selätetty? Taas uusi aloitus, kun vanhoihin viesteihin et tajua vastata? Kyllä mukavasti lämmittää näillä pakkasilla tämä susikarvalakki :)
- kaikkeasattuujoo
Mutta ei oo näköjään vielä kukaan luullu susianalyytikkoa sudeksi?
- mehtä.mies
nämä jutut piristää näin mettämiehen päivää kummasti! perhana kun pitelee niin kovia pakkasia että ei jänisjahtiin tarkene. lunta kohta metri mutta ei haittaa. kunhan lauhtuu niin taas mennään. meillä se viimenenki susi lähti lynksin kyytiin. ne on nuo poromiehet ja sudet niin hyviä kavereita että samalla moottorikelkalla ajelevat. moikkailevat toisiaan kun vastakkain tulevat. mukava se on ku naapureilla on välit kunnossa. kirjottelehan taas susi anaalilyytikko taas hyviä juttuja pakkaspäivän ratoksi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514