Kertokaa merkki ja malli kirjottavasta DVD asemasta ja lukevasta BlueRay asemasta Mint 18 ja 19 versioille.
Vastaukset 6
- vanhentunut_formaatti
DVD on vanhentunut, hidas ja epävarma formaatti. Ei sovellu käytettäväksi enää näin nykyaikana.
- lopeta_jo
Taidat olla kädetön kun sen koet epävarmaksi formaatiksi, DVD ei suinkaan ole osaavissa käsissä epävarma formaatti. Eikä liioin vanhentunut, hidas se voi olla mutta siinä sen kaikki huonot puolet onkin. Itse suosin mm. varmuuskopioinnissa DVD:n ja muistitikun sekä ulkoisen kovon yhdistelmiä.
- dsfsfdsfdsfsf
Kahta eri merkkistä olevaa ulkoista DVD-as. olen käyttänyt Mintin kanssa, Samsung ja Asus, molemmat toimineet OK.
Mitään ongelmia ei kai pitäisi ollakaan, koska ne ulkoiset mahtaa olla aivan standardien mukaista tavaraa. - mintlinux-mään
Tuosta löytyy testattuja malleja. Ei vaan taida olla ulkoiset asemat erikseen.
https://community.linuxmint.com/hardware/search - harrastusviritys
Mintistä löytyy noita toimimattomuuksia. Mint on harrastusviritys eikä löydy oikein kunnollisia ajureita kun on kiire korjailla tietoturvapuutteita. Jotain bugisia voi löytyä.
Jos itse osaa koodata ajurin niin se olisi hyvä, sitten voisi laittaa sen jakoon muillekin minitin käyttäjille. Sillä tavalla sitä minttiä kehitetään paremmaksi.- höpöhöpöä
Siis mitä ihmeen toimimattomuuksia? Kerro yksikin! Sitäpaitsi siihen kyllä löytyy kunnolliset ajurit kun se perustuu Ubuntuun mutta on huomattavasti Ubuntua parempi käyttis!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561582Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211206- 93997
- 85751
- 40716
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21549- 27530
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55483- 27466
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433