Mulla on 26 maksuhäiriömerkintää, ulosotossa reipas 20000e. Sanoohan opintolainaa? Nordeaan laitoin hakemuksen.
Opintolaina ja maksuhäiriöt
6
868
Vastaukset
- kurjakulkijaoonmä
Heh heh! Kyllä asia on niin että varmasti et saa pankista minkäänlaista lainaa, joltain sukulaiselta kannattaa yrittää mielummin.
- Ntön
Siis oikeasti! Pitäisikö kaltaisellesi vielä lainata rahaa? Ethän sinä maksa lainaa takaisin kuitenkaan.
Kerro kuitenkin edes, mitä Nordeassa päätettiin!- Utelija
Oletko saanut päätöstä?
- valitettavasti
Mitäpä luulet?
- Anonyymi
Valtion takauksen saat mutta pankki tarkistaa kyllä luottotiedot ja tekee päätöksen lainan myöntämisestä tapauskohtaisesti. Jotkut pankit myöntää ja toiset ei. Yhdellä tai kahdella merkinnällä harvoin on mitään merkitystä, mutta tuossa tapaksessa luultavasti pankki ei lainaa enää myönnä kun on jo noinkin monta merkintää.
Ainahan voi tietysti yrittää. - Anonyymi
Laita s pankkiin hakemus, he antavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841