Kuukausimaksun korotus

Nostavat liittymän kuukausimaksuja erikoisella kriteerillä. Puhelut ja viestit ovat vähentyneet, on syytä nostaa kuukausimaksua. Kun ei mistään muualta rahaa tulisi. Ihmetellä saa jatkossa että rahoitammeko koko toiminnan tulevaisuudessa vain kuukausimaksuilla, muu on sivuseikka. Itse en aijo tuota leikkiä loppuun katsoa sen saavat muut katsoa.

7

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuota kohtihan se on menossa. Puhelut ovat vain prosentti tms. kokonaisdatasta. Datasta taas ihmiset eivät ole halukkaita maksaa käytön mukaan. Vuonna 2004 homma meni vähän käsistä 67 sentin perusmaksuilla. Nyt on paluuta tullut kohti normaalia. Halpaa saa edelleen jos ostaa prepaidin.

• Anonyymi

Jos vaihdat liittymän Elisa veloittaa kaikkein kalleimman mukaan. Esim 24€/kk onkin 49€/kk siitä muka vähennetään jotain, että päästään uuden sopimuksen 23€/kk hintaan. Eikös totuus olisi vähentää 24€/kk alkusummasta. Ihmeellistä matematiikkaa. Otan yhteyttä kuluttajaviraston ja sanon irti kaikki sopimukset. Välillä on vielä hitaat netti ja puhelin.

• Anonyymi

Saunalahti latausliittymä netillä tai ilman tai joku prepaid netillä tai ilman. Nyt 15.5.2019
        operaattoreiden liittymähinnat K A R M E A T .

Teleoperaattoreilla on käytännössä kahdenlaisia puhelinliittymiä: perusmallisia, joissa maksat puheluista, viesteistä ja datasta käytön mukaan, ja rajattomia liittymiä, joissa kaikki kuuluu kuukausihintaan. Kumpi tulee oikeasti edullisemmaksi?

Yhdeksän kymmenestä suomalaisesta vastaa varmasti kyllä, jos kysytään ovatko rajaton data ja puhelut hyvä asia puhelinliittymässä. Todellisuudessa operaattorit eivät anna mitään ilmaiseksi. Kysymys on vain siitä, että liittymät hinnoitellaan niin, että ne tuottavat varmuudella voittoa, oli käyttö millaista tahansa.

• Anonyymi

Pitäähän jonkun varmaan maksaa mm. ilmaiset vdsl-modeemit, joita jaettiin adsl-asiakkaille kun tekniikka muuttui.

• Anonyymi

elisan hinnat tuntuu ainakin nousevan kokoajan !

• Anonyymi

Itsekin vaihdan heti liittymää kun vain mahdollista. Siis Elisalta pois!

• Anonyymi

MOI on hyvä, on 4 kk kokemus, vaihdettiin Elisalta pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2131
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1399
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1366
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1243
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      938
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      161
      819
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      796
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      722
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      716
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      665
    Aihe