Tietäiskö joku hyvää konstia saada rasva pois vuolukivestä? Just äsken valu sulaa voita uunin päälle kun äitmuor kohelti prkle!
Vuolukivestä rasva pois?
4
5110
Vastaukset
- jotain*
Varmaan olet jo pudistanut, mutta tässä hiukan vinkkiä:
TULISIJAT Puhdistettavan pinnan on annettava jäähtyä ennen puhdistamisen aloittamista. Puhdistusaine voi reagoida kemiallisesti lämmön kanssa. Astianpesuaineen ohella puhdistukseen voi kokeilla myös nestemäistä konetiskiainetta. HUOM ! Konetiskiainetta ei saa käyttää kiillotetulle marmorille tai graniitille, sillä se vaurioittaa kivien kiiltopintaa. Tahrojenpoisto kannattaa suorittaa aina mahdollisimman nopeasti.
Noen poistoon voi käyttää uunin valmistajalta saatavaa kiviuuni-pesuainetta tai rautakaupasta saatavaa yleisohennetta (ei rasvapohjaista), joka haihtuu kivestä pois. Käsittelyn jälkeen pinta on aina huuhdeltava hyvin. Vuolukivipinnalta pinttyneen noen saa poistettua veden ja hiomapaperin avulla (hiomapaperin karheus 400-500). Vesihiottaessa pinnan ei tarvitse olla jäähtynyt. - puhistusaineita
kun hankit"sileää" hiomapaperia, ei siis sellasta kamalaa karstaa, vaan melko sileetä *mikskä sitä oikeen sanotaan* ja hankaat sillä pinnan puhtaaks ja pyyhit kosteella rätillä perästä!
- lähtee
Jarru ja kytkin levyjen puhdistus aineella ja kuivalla paperilla, noki tahrat ja muut tahrat
Akro Meleco ihme sienellä, ei tartte mitään pesuainetta, sienellä puhdistuu myös laattasaumat ja esim. itse puhdistin sienellä tussin jäljet olkkarin pöydästä. - Anonyymi
Itse sain kynttilän valumajäljet pois CSC kaasutin puhdistus spraylla. Lopuksi pesu astian pesua aineella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024447Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816