Aamiainenkin sisältyy hintaan, joten rahaa säästyy esim. sijoituksiin.
Hotellissa asuminen kannattaa
6
2480
Vastaukset
Provohan tämä, mutta vastataan nyt...
Teoriassa tuo voi jopa pitää paikkansa lyhyillä ajoilla ja hotellista riippuen. Monessa etelän maassa kohtalainen hotellihuone maksaa reilusti alle 100 euroa kuukaudessa, sisältäen sen 20 sentin arvoisen aamiaisen. Eläminen on muutenkin hieman edullisempaa kuin kotosuomessa.
Pidempään jos asuu, kannattaa tietysti vuokrata tai mahdollisuuksien mukaan ostaa oma.- dhgf
Se on niin huoletonta. Ei tarvitse itse huolehtia mistään. Voi vaikka vaihtaa hotellia, jos tulee putkiremontti. Sijoitan rahani paljon mieluummin oikeisiin osakkeisiin, kuin korjausvelkaa keräävään kiinteistöön. Nauttikaa elämästä ja asukaa hotellissa.
- kroissoss
onhan se huoletonta...
asuminen hotellissa syrjäseudulla
6o,oo vrk
18oo kk
välttävä aamupala (ylipäivätuotteista kasattu)
oma vuokra-asunto
380 kk
sama aamupala hotellissa 240 kk
kokonaiskustannus 620 kk
sijoituksiin jää 1180 hotelliasumista enemmän.. - Anonyymi
Niin nyt onkin tullut muotiin tämä villitys sinkuilla, asua hotelleissa. Itse en viihtyisi kolmea viikkoa pidempään hotellissa.
On vaan se huone, sänky, mahdollisesti parveke sekä aina ne samat sapuskat joka paikassa aamiaiset koostuvat samoista ällöistä.
Hotelleissa voi tavata rikkaita miehiä ja hoidella näitä sugardaddy juttuja, ei tarvitse lähteä matkustelemaan.
Tällainenkin ilmiö on otettava huomioon jopa Suomessa ja ketkä tämän toivat Suomeen? - Anonyymi
Hei vaan.
59n2 saunalla, rivari. 230€ sis veden.
Näin se menee, asukaa hotellissa.
Tai on hyvä työpaikka. - Anonyymi
On tullut asuttua 25 vuotta pääosin hotelleissa omien työreissujen vuoksi. Ei mitään ihmisarvoista elämää. Varsinkin jos kyse yhdestä huoneesta. Hotellikuolema tulee varmasti jos ei ole mitään elämässä kiinni pitävää asiaa.
Jos illat menee baarissa tai muualla hotellin tiloissa on homma taputeltu puolessa vuodessa.
Jos taas pyrkii viettämään vapaa-ajan muualla kun hotellin tiloissa tulee siitäkin omat kommervenkkinsä.
Itse olen ollut suostuvainen näihin asuinjärjestelyihin oikeastaan ja vain rahan vuoksi. Työreissut ovat tuottaneet niin paljon että jäin alle 50-kymppisenä pois työelämästä ja nyt asun velattomassa talossa jossa asumisesta itse asiassa saan rahaa joka kuukausi kun olen vuokrannut toista omaa ja velatonta kiinteistöä lähistöllä jo kymmenisen vuotta.
Oman 400m2 talon käyttökustannusten jälkeen jää vielä 5-6k€ yli vuokratulojen ansiosta. Hotelleissa en ole asunut edes ulkomailla enää vaan minulla on asuntona aina jonkinlainen "oikea" asunto sielläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4285759Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1922010Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3691895- 1231110
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51034- 28961
- 76858
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60854- 37734
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733