Hotellissa asuminen kannattaa

anonyymi_YQf

Aamiainenkin sisältyy hintaan, joten rahaa säästyy esim. sijoituksiin.

6

1962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Provohan tämä, mutta vastataan nyt...

      Teoriassa tuo voi jopa pitää paikkansa lyhyillä ajoilla ja hotellista riippuen. Monessa etelän maassa kohtalainen hotellihuone maksaa reilusti alle 100 euroa kuukaudessa, sisältäen sen 20 sentin arvoisen aamiaisen. Eläminen on muutenkin hieman edullisempaa kuin kotosuomessa.

      Pidempään jos asuu, kannattaa tietysti vuokrata tai mahdollisuuksien mukaan ostaa oma.

    • dhgf

      Se on niin huoletonta. Ei tarvitse itse huolehtia mistään. Voi vaikka vaihtaa hotellia, jos tulee putkiremontti. Sijoitan rahani paljon mieluummin oikeisiin osakkeisiin, kuin korjausvelkaa keräävään kiinteistöön. Nauttikaa elämästä ja asukaa hotellissa.

    • kroissoss

      onhan se huoletonta...
      asuminen hotellissa syrjäseudulla
      6o,oo vrk
      18oo kk
      välttävä aamupala (ylipäivätuotteista kasattu)
      oma vuokra-asunto
      380 kk
      sama aamupala hotellissa 240 kk
      kokonaiskustannus 620 kk
      sijoituksiin jää 1180 hotelliasumista enemmän..

    • Anonyymi

      Niin nyt onkin tullut muotiin tämä villitys sinkuilla, asua hotelleissa. Itse en viihtyisi kolmea viikkoa pidempään hotellissa.
      On vaan se huone, sänky, mahdollisesti parveke sekä aina ne samat sapuskat joka paikassa aamiaiset koostuvat samoista ällöistä.
      Hotelleissa voi tavata rikkaita miehiä ja hoidella näitä sugardaddy juttuja, ei tarvitse lähteä matkustelemaan.
      Tällainenkin ilmiö on otettava huomioon jopa Suomessa ja ketkä tämän toivat Suomeen?

    • Anonyymi

      Hei vaan.
      59n2 saunalla, rivari. 230€ sis veden.
      Näin se menee, asukaa hotellissa.
      Tai on hyvä työpaikka.

    • Anonyymi

      On tullut asuttua 25 vuotta pääosin hotelleissa omien työreissujen vuoksi. Ei mitään ihmisarvoista elämää. Varsinkin jos kyse yhdestä huoneesta. Hotellikuolema tulee varmasti jos ei ole mitään elämässä kiinni pitävää asiaa.
      Jos illat menee baarissa tai muualla hotellin tiloissa on homma taputeltu puolessa vuodessa.
      Jos taas pyrkii viettämään vapaa-ajan muualla kun hotellin tiloissa tulee siitäkin omat kommervenkkinsä.
      Itse olen ollut suostuvainen näihin asuinjärjestelyihin oikeastaan ja vain rahan vuoksi. Työreissut ovat tuottaneet niin paljon että jäin alle 50-kymppisenä pois työelämästä ja nyt asun velattomassa talossa jossa asumisesta itse asiassa saan rahaa joka kuukausi kun olen vuokrannut toista omaa ja velatonta kiinteistöä lähistöllä jo kymmenisen vuotta.
      Oman 400m2 talon käyttökustannusten jälkeen jää vielä 5-6k€ yli vuokratulojen ansiosta. Hotelleissa en ole asunut edes ulkomailla enää vaan minulla on asuntona aina jonkinlainen "oikea" asunto sielläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe