ESTRADOT 75 MIKROG/24 H PITKÄVAIKUTTEINEN LAASTARI 24 KPL
Olen käyttänyt progynova 2mg vuosia ja nyt gynekologi kirjoitti tämän estrogeeni laastarin.
Millaisia kokemuksia teillä jotka käytätte?
Sain gyneltä estrogeeni laastarin
18
2578
Vastaukset
- yuiyhiugytfujg
Aika vähän tuo 2 mg pillerikin on, mutta jos tuo on vuorokausiannoksesi ja sillä pärjäät niin ok. Viimekädessä itse tietää tuntemuksensa ja sen mukaan gynenkin pitäisi säätää annosta.
- Vittumainenlaastari
Kun niitä on maha täynnä niin ikävä niitä on kiskoa pois. Itse lopetin hormooneiden käytön, sillä yli 50v aifoinfarktin mahdollisuus kasvaa.
- Vaihtoehtoiset
Eikö laastarit ole kuitenkin parempi vaihtoehto kuin pillerit?
- KylläOvat
Vaihtoehtoiset kirjoitti:
Eikö laastarit ole kuitenkin parempi vaihtoehto kuin pillerit?
vanhemmille, ne kirjoittavat pelkästään laastarireseptejä. yli 50 vuotiaiden miesten aivoihin tulee jotain pullistumia jotka voivat revetä hormoonien käytössä.
Taas alkaa se naurettava selitys että naisiahan tässä ollaan. Aivot ovat kuiutenkin miesten. - uyfuyihjk
KylläOvat kirjoitti:
vanhemmille, ne kirjoittavat pelkästään laastarireseptejä. yli 50 vuotiaiden miesten aivoihin tulee jotain pullistumia jotka voivat revetä hormoonien käytössä.
Taas alkaa se naurettava selitys että naisiahan tässä ollaan. Aivot ovat kuiutenkin miesten.Ei aivojen rakenne verisuonitasolla ole mitenkään erilainen naisella ja miehellä. Ennen menopaussia estrogeeni suojaa sydänoireilta, sen jälkeen ollaan samalla viivalla. Miesten "huonommat" verisuonet johtuvat yleensä huonommista ruokailutavoista.
- Anonyymi
Onko täällä muita jotka käyttää estrogeeni laastareita?
Minulla on muutaman kerran irronnut laastari suihkun jälkeen, onko muilla ollut tätä ongelmaa? - Anonyymi
Saako säärien laserointiin maksusitoummista?
- Anonyymi
Laitat ne laastarit aina sääriin ja vaihtaessa lähtee karvatkin. Eli näppärää!
- Anonyymi
Yleensä ei saa, mutta kokeile ajella epilaattorilla säännöllisesti. Kun estrogeenit ovat käytössä, epiloimallakin karvankasvu voi jopa loppua tai ainakin heikkenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä ei saa, mutta kokeile ajella epilaattorilla säännöllisesti. Kun estrogeenit ovat käytössä, epiloimallakin karvankasvu voi jopa loppua tai ainakin heikkenee.
Kiitos!
- Anonyymi
Tehdäänkö Oulun yliopiston sairaalan poliklinikalla kasvojen alueelta karvojen poistoa laserilla?
Vai saako maksusitouuksen yksityisellä?
- Anonyymi
Lääkkeen haittavaikutukset ilmenevät pakkausselosteesta. Se on virallinen asiakirja, siihen ei siis voi laitaa mitä tahansa. Se on lääkefirman itsensä kirjoittama ja lääkeviraston hyväksymä. Tässä Estradot:
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/3/221193.pdf
Suomen laki kieltää reseptilääkkeen markkinoinnin suoraan kuluttajalle mutta eri maissa on erilaiset lait. Yhdysvalloissa se on sallittua. Olen kuullut että somessa markkinoitaisiin hormoonivalmisteita ihan avoimilla sivuilla. Pitääkö paikkansa.- Anonyymi
Markkinointi tarkoittaa lähinnä tuotteen mainontaa (sallittua monissa maissa), ei myyntiä. Yhdysvalloissakin lääkkeet myydään asianmukaisissa myymälöissä lääkärin kirjoittamien reseptien mukaisesti.
Nettisivujen lääkemyyjät ovat mitä sattuu. Siellä on laillisia nettiapteekkeja ja yhtä lailla jotain rikollisjengejä jotka myyvät väärennettyjä lääkkeitä tai aivan huijareita jotka myyvät kaikenlaista sotkua.
Kun Suomeen ostetaan EU:ssa reseptilääkkeeksi luokiteltuja lääkkeitä, pitää olla suomalainen resepti tai toisesta EU-maasta ostettaessa eurooppalainen lääkemääräys (Virossa kelpaa jo suomalainen e-resepti). EU:n ulkopuolelta lääkkeitä ostettaessa on tiukemmat määräykset.
- Anonyymi
Voiko kasvojen karvojen poistoa laserilla tehdä kesällä?
- Anonyymi
Voi, mutta on aika vaikeaa vältellä UV säteilyä ja auringonpaistetta. Laserilla käsitellyt kasvot ovat herkkiä auringolle ja melko suurella todennäköisyydellä tulee ns. maksaläikkiä ja muita ihovaurioita. Pitää ainakin käyttää hyvin tehokkaita auringonsuojablokkereita ja oleskella varjossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, mutta on aika vaikeaa vältellä UV säteilyä ja auringonpaistetta. Laserilla käsitellyt kasvot ovat herkkiä auringolle ja melko suurella todennäköisyydellä tulee ns. maksaläikkiä ja muita ihovaurioita. Pitää ainakin käyttää hyvin tehokkaita auringonsuojablokkereita ja oleskella varjossa.
Jos saan transpolilta maksusitoumuksen kasvojen laserointiin, niin voiko sopia, että tehdään syyskuussa?
- Anonyymi
Itse pääsin aloittamaan hormoonit Elokuussa 2017.
Olen aina käyttänyt estradot laastareita, mutta teho on noussut pikkuhiljaa.
Laastarit vaihan aina kahdesti viikossa. (Tiistaisin ja Perjantaisin)
Ensiksi käytin 50µg/24h kolmen viikon ajan, sen jälkeen annoksena oli 100µg/25h kolmen kuukauden ajan, ja nyt se on vakinaistunut 150µg/24h.
(aluksi siis oli 50µg/24h laastarit, joita laitettiin ensiksi yksi, sitten kaksi ja lopulta kolme, nyt käytän 2 kpl 75µg/24h laastareita)
Vaikutukset ovat olleet positiiviset. Iho on pehmentynyt huomattavasti ja pienoisesti peppu muotoutunut ja pienoiset rinnat kasvaneet.
Ennen leikkausta söin myös Spironolactonea testo-blokkerina.
Ja meinasi unohtua. Pääsääntöisesti ei ole ollut ongelmaa laastareiden pysyvyyden kanssa. Ne ovat pysyneet ihan hyvin porealtaat, saunat, suihkut ja muut. Muutamia kertoja on ollut laastareita, jotka eivät ole halunut pysyä kunnolla.- Anonyymi
Minulle gynekologi kirjoitti vain 100µg laastarit
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472