Ajatelkaa Heh

anonyymi_dOT

Porin Energia lähetti minulle kirjeen, että taas sähkön hinta nousee ja minun ei tarvitse tehdä mitään.. EI SIIS MITÄÄN.
Näytin kirjettä lakimiehelle ja se sanoi, että noita korotuksia ei tarvitse maksaa, koska kirjeessä niin lukee, että ei tarvitse tehdä mitään.
Taidampa lähettää naapurille muutaman sadan ecun laskun ja kirjoittaa, ettei tarvitse tehdä mitään.

Miksi Porin Energia lähettelee tollasia kirjeitä, kun kuluttajan ei tarvitse tehdä mitään. Menee paperia ja postikuluja vain turhaan.

19

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HUPInVirkamies

      "Fortumin kantaverkon myynti ei tule vaikuttaamaan hintoihin negatiivisesti". Julistiko näin Kokoomuksen Jyrki Katainen vai kaupat hyväksynyt Vihreiden Pekka Haavisto?

      • jorkkeli

        Tottahan tuo oli. Vaikutus hintoihin oli plus-merkkinen. Ei siis negatiivinen. Ei poliitikot valehtele!


    • AloittajaltaUnohtui

      Olet allekirjoittanut sopimuksen, siinä mainitaan että tarpeen mukaan hintaa korotetaan.

      Mutta voithan sanoa sopimuksen irti ja ostaa kynttilöitä, toki sähkösaunan lämmittäminen kynttilöillä voi olla hieman haastavaa, purkkihernekeittoa ehkä saa lämmitettyä.

      Nettiyhteyskin saattaa hieman pätkiä kynttiläenergialla, mutta hommaa veivattava netti.

    • HUPInVirkamies

      Nimimerkki AloittajaltaUnohtui, meille jotka itse maksamme sähkölaskumme nuo korotukset vaikuttavat, teille joille sossu maksaa sen niin ei laskun loppusummalla ole mitään merkitystä.

      • EtköYmmärtänyt

        Kysymys kommentissa ei ollut siitä kuka maksaa itse laskunsa, vaan siitä että aloittaja ei ymmärä mitä sopimus tarkoittaa.
        Kuulostaa erikoiselta että aloittaja maksaisi itse omat laskunsa, ei suoraan sanoen vaikuta ajatuslihaksistoltaan oikeustoimikelpoiselta henkilöltä, että mitähän tuo sitten osaisi palkkansa eteen tehdä?


    • vaihtaminen-kannattaa

      sähkön hintaan voit vaikuttaa, kilpailuta, vertaa muita jos paikallinen on kallis
      vain sähkön siirrosta joudut porissa maksamaan viulut pori energialle

    • halvempiparempi

      Sanotaan, että halvalla ei saa hyvää, mutta sähkössä tuo ei pidä paikkaansa.
      Minä vaihdoin halvempaan. http://www.sahkonhinta.fi/

      • Paikallinenparas

        Miten tämä halvempi sähkösi on hyvää?

        Itse vaihdoin kerran halvempaan ja se tuli kalliimmaksi siirtohintoineen.


      • hintalaatu

        No nytpä taidat puhua skeidaa, nimittäin sähkön siirtohinta on sama riippumatta siitä, miltä sähkönmyyjältä ostat sähkösi. Paikallinen jakeluverkkoyhtiö määrittää sähkön siirtohinnan.


    • TilasinHvallast

      Tilasin sähköt harhavallasta, sillä on rentouttava vaikutus, kunhan varoo puremasta kieleensä.

    • Pori Energialta saamassani kirjeessä luki: Hinnanmuutos astuu voimaan automaattisesti, eikä vaadi asiakkaalta mitään toimenpiteitä. Sinun sijassasi vaihtaisin lakimiestä, jos hän ei tätä virkettä ymmärtänyt.

    • anonyymi_Xkb

      Ei vaadi mitään toimenpiteitä...siis ei tarvitse maksaa korotuksia.
      Helppoa.

      • oikolukutouko

        Ei vaadi toimenpiteitä = älä pliis riitauta asiaa vaan anna meidän ottaa sulta enempi vastikkeetonta rahaa.


    • anonyymi_vYe

      Koska ei vaadi toimenpiteitä, niin en maksa. Mitäs perkules lähetti tollasen olemattoman kirjeen.

    • PikkuRintainenKörmy

      Pori Energian henkilöstö sai taas tuotantopalkkiot ja bonukset vaikka pöljät pumppasivat öljyä Kokemäenjokeen ja aiheuttiva miljoonavahingot!
      Tämä on sitä "Sähköistä osaamista".

      Vihreätä sähköä ympäristöystävällisestä öljytuhoyhtiöstä...taitaa vihreä olla nyt sosdeminpunaista.

      • pöljälletiedoksi

        Ei Porin energian henkilöstö pumpannut öljyä Kokemäenjokeen.


    • H20

      Hei Porilaiset! Ostakaa sähkönnne täältä meiltä Helsingistä, me mielellämme otamme teidän rahat vastaan. Ei kannata paikallisia tukea, sillä pahimmassa tapauksessa rahat jää sinne teidän harmaaseen kaupunkiin ja me emme kehäkolmosen sisäpuolella pääse nauttimaan teidän fyffeistä.

      • Kilpailukannattaa

        Kyllä ostetaan, nimittäin sieltä mistä sitä saa halvimmalla.


    • Nonniijoo

      Sähkö ja siirtohinta on edelleen halpaa mielestäni. Vesilasku lisineen päihittää ne moninkertaisesti. Itselleni tuli viimeisin vesilasku jonka mukaan veden kulutus oli 2.25 euroo... Loppusumma olikin sitten toinen.... 90euroo...että näin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe