Matkaseuralainen?

Välimerenkulkija

Moikka!
Onko teillä kokemuksia matkaseuran hausta? Yksin matkustaessa kohdannut useat kerrat tuon ilmiön että äkkilähdöillä maksat kahden edestä. Vajaamajoituksesta koituvat lisäkustannukset ovat usein lähes samat kuin se kahden hengen matkapaketti. Sekä tietysti seuraa sinne satunnaisesti lomaviikkoon.
On melko uhkarohkeaa tietysti hakea tuntematonta jakamaan kustannuksia ja jakamaan majoituksen. Luulisi silti että tuota ainakin jossain määrin tapahtuu ihan oikeasti. Itseä ei lähes keski-ikäisenä miestä hakevana miehenä kauheasti asetelma pelottaisi, mutta naisilla varmasti todella paljon suurempi kynnys lähteä tuollaiseen mukaan.
Olisi kiva kulla muiden mietteitä aiheesta! Niin toisen miehen kuin naistenkin näkökantaa.

13

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhanaakka

      Joskus vuosia sitten hain täältä matkaseuraa, tosin ihan kotimaan ruskalle, mutta tuloksetta.....no kämppiksen sain sinne kuitenkin sitten ihan matkanjärjestäjän toimesta ja useinkin olen muilla kotimaan lomilla ollut täysin tuntemattoman kanssa samassa huoneessa ilman mitään ongelmia…..ulkomaan matkoja kun en harrasta niin niistä ei kokemusta mutta en usko että niissäkään kovin huonosti kävisi ellei satu kaveriksi kovin viinaan menevä tyyppi

    • eikauas

      Siis oletko homo kun haet miestä? Itse olen miettinyt mistä saisi matkaseuralaisen joko naisesta tai miehestä jonneekin lämpimään kun kukaan ystävistäni ja tuttavistani ei ole kiinnostuneita ja yksin en halua ja uskallakkaan enää nykyaikana lähteä,toisesta olisi turvaa ja seuraa,olis kivempi jakaa kokemuksia ym.
      Siis ihan ystävä hengessä.Olen aikoinani paljon reissannut,nyt viimevuodet ovat menneet muita asioita hoidellessa.Olen eläkeikäinen etelä suomalainen nainen.

      • vanhanaakka

        Miksi ei hetero mies voi hakea matkaseuraksi toista miestä????? En minäkään heteronaisena hakisi miestä matkaseuraksi vaan naista......en lähtisi edes yhdeksi yöksi tuntemattoman miehen kanssa samaan huoneeseen


      • Anonyymi

        Hei.eikauas komentoija.Olen itse myös eteläsuomesta ja nyt olisin toista kertaa menossa ulkomaille Kreikkaan tälläkertaa.Minullakin vaikeaa saada matkaseuraa,mieheni on töissä eikä ole kiinnostunut ulkomaanmatkailusta.Myöskään ystäviäni ei kiinnosta tai sitten laittavat rahansa johonkin muuhun.Olisi kiva tutustua ja jutella.


    • eikauas

      Naakalle.

      Minähän kysyin,en sanonut että olet,siinä on pikkuinen ero.
      Ja enhän minäkään tosta noin vaan lähtisi kenenkään tuntemattoman kans samaan huoneeseen,on myös vaihtoehto ottaa oma huone ja tutustua ihmiseen ensin.
      Tiedän ihmisiä jotka ovat uskaltaneet spontaanisti lähteä yhteiselle matkalle,se vaatii luonnetta ja elämän kokemusta.

    • Varmasti jo ihan käytännön sysitä mielummin mies! Siinä kun viikon aikana aamu ja iltatoimiensa parissa viuhahtaa useaan kertaan nudistina. Taikka kun siemailee sen sikspäkin parvekkeella, niin naisväeltä saattaa mennä herneenpalko nenään. En ainakaan itse lähtisi, jos olettamus on että miehistä olemassaoloaan tarvitsee ujostella joka välissä. Mielummin rennonrempseä asenne elämää kohtaan ja toinen samalla tavalla asennoituva mies seuraksi :)

    • eikauas

      Sanotaanko näin,tyhjän saa pyytämättäkin.
      Täällä on hyvä sylkeä kun ei tiedä eikä tunne vastaajaa/kirjoittajaa.Ihan tyypillistä tälle Suomi24:lle,olipa missä osiossa tahansa.

      Heti ollaan hampaat irvessä mutta moniko sanoisi tuntemattomalle esim.kadulla keskustellessa tästäkin aiheesta samat asiat päin näköä? On se vaan kumma tämä ihmisten kommunikointi ; ((

    • lähellekkö

      Eikauas. En nyt oikein ymmärtänyt mihin ihmeeseen viittaat kirjoituksellasi? Ei saa tolkkua!

    • eikauas

      Väännänkö rautalangasta,"lähellekkö"
      Tarkoitin Suomi24 palstalaisten kirjoitustyyliä.Ei voida asiallisesti keskustella.

      Ja näköjään on poistettu yks viesti,joten se siitä ja tästä.

    • Nudistibii

      Kreikan nudistirannoille kaipaisi toista aikuista miestä kaveriksi tai oikeastaan oppaaksi. Alkaa olla tarjoushinnat kohdillaan

    • Anonyymi

      Hei, Olisiko kukaan lähdössä reissuun elokuun alkupuolella. Itse olisin lähdössä Roomaan muutamaksi päiväksi, kerran siellä olen käynyt ja upea historiallinen kaupunki. Olen 59 v, urheilullinen, hyväkuntoinen ja kielitaitoinen nainen.
      Viestiä voi laittaaa [email protected].

    • Kyllä mies ja nainen voivat olla ystäviä. Pitää olla luottamusta. Minulla ei ole sellaista ystävää jonka kanssa matkustelisin. Siis menen yksin tai lasteni kanssa. Ikäni 63 v. Reipas iältäni. Elän intuition mukaan. Monin terveisin M.M.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe