Päiväkoti liian pitkällä

Rättipoikki

Lapsi ollu vasta pari viikkoa päiväkodissa ja oon aivan poikki joka päivä, koska päiväkotiin on matkaa 2 ja puol kilometriä, jonka joudun kulkea kävellen.julkiset ei kulje eikä ole autoa ja olen yh äiti eli isäkään ei voi kuskata. Eli päivässä menee 10 kilometriä pelkästään päiväkotimatkoihin, jonka jälkeen kävelen töihin 2 kilsaa per suunta. Lisäks asun vielä ylimmässä kerroksessa ilman hissiä. Ei mun kunto kestä tällaista eikä voimat riitä. Lähempiin päiväkoteihin ei päästy ruuhkan vuoksi. Uutta kämppää oon hakenut jo pitkään eikä mitään kuulu. En jaksa enää kauaa. Enkä voi tehdä mitään enempää tän asian eteen. Kohta lopetan työt ja jään kotiin lapsen kanssa varmasti tätä menoa

1

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimiaäidille

Sinullahan on ihan mahdoton tilanne. Apua sinun on saatava!
      Kyllä mielestäni kunnan pitäisi järjestää sinulle kyyditys!

Ota päivä vapaata ja mene juttelemaan kunnan, sosiaalitoimiston, asunnonvälityksen ja kaikkien mahdollisten kanssa. Mielestäni on sieltä lähelläolevasta päiväkodista pitäisi löytyä paikka!
      Vaihtaisivat jonkun lapsen kanssa, jonka vanhemmilla on auto ja voivat kuskata lapsensa autolla.
      Voihan olla että siellä joku lapsi asuu lähempänä sitä sinun päiväkotia. Ei voi tietää ennenkuin juttelee ja kyselee.

Onko sinulla joku napakka naapuri, ystävä, sukulainen joka auttaisi sinulle ja olisi tarmokkaasti kanssasi järjestämässä.

Sitten tuo talo missä oot vuokralla.
      Eihän noin voi olla, että yhäitin pitää raahata lapsen kanssa ylimpää kerrokseen!!
      Juttelepa isännän vai kuka se on kanssa ja kerro tilanteesi!

Miksi ei kulje yleiset kulkuneuvot? Voisivat ihan hyvin kunnan puolesta järjestää pikkumutkan sinne päiväkotiisi. Onko siellä joku poliitikko jonka kanssa voisit puhua?

Ehkäpä voisit olla kotona vaikka viikon ja kerätä voimia ja suunnitella mitä voisit tehdä.

Voimia sinulle!
      Kirjoita ja kerro miten edistyy asiat.
      Olen hengessä mukana!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10651
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      3319
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      228
      2230
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      2043
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      2
      1442
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1154
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1140
    8. 176
      1034
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      999
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      959
    Aihe