Telialta hankittu, virhe. Laturin johto ei pysy kiinni, eikä eikä laturinjohdon paikka puhelimessa ole millään tavalla suojattu - edellisessä mallissa oli.
Kysyin Telialta chatin kautta miten homma hoidetaan kuntoon. Ohjaisivat ottamaan yhteyttä valmistajaan. Valmistaja vastaa englainniksi, voitko kirjoittaa englanniksi mikä asia on.
Kiitos Telia, tilanne on se, että nyt tuon puhelimen teille ja te hoidatte koko sopan - puhelin on alle kaksi vuotta vanha. Ei ole minun tehtävä selvitellä miten tai kuka hoitaa homma - te hoidatte.
Xperia XZs
KohtaEntinenTelia
1
1930
Vastaukset
- Jepjepjoo
Jep ostoliikkeen homma on huolehtia takuukorjauksesta ja vasta sen jälkeen tulee muut.
https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/takuu-ja-virhevastuu/
" Myyjä voi irtautua aiemman myyntiportaan antamasta takuusta vain ilmoittamalla siitä ostajalle nimenomaisesti ja selkeästi ennen kaupantekoa. Jos myyjä ei ole tätä tehnyt, ostaja voi valita, mille myyntiportaalle hän vaatimuksensa kohdistaa."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653