Löytyykö harraste orkesteriin halukkaita soittajia konnevesi alueelta.
Basisti,kitarisi,kosketinsoitin,laulu, rummut,
Itse osaan hiukan laulaa ja soittaa rumpuja . Noin 25v satunnaista toimintaa takana.
[email protected] tänne voi laittaa jos kiinnostusta tälläiseen olisi . treenipaikka on .
Harraste bändiin soittajia
10
127
Vastaukset
- Hehkuttaja
Minä osaan soittaa metalli kolmioo ja minä osaan matkia Paavo Väyrystä pääsenkö mukaan?
- sitämieltä
Olipa oikein "älykäs" kommentointi jälleen eli älä kysy mitään normaalia asiaa tällä palstalla.
- Hehkuttaja
Minun nimimerkkiini rakastunut henkilö iski taas.
- eläkkeellä
Vapaa olisin,mut ehkä liian vanha 63v. Ja vähän kaukana konnev. Kitaraa olen soitellut harrasteorkissa jonkinverran tois.kymmen.v. Vanhempaa tanssimusiikkia ja agentsia. Vielkin vermeet on ja soi. satunnaisesti soittelen. k-s. olen.
- Pierupappa
Minä osaan soittaa Säkkijärven polkkaa syötyäni purkin rokkaa
- eläkkeellä
Oletko sama rumpalilaulaja, joka youtuubis lauloi Markku Aron kappaleen.?? TUTTU BIISI.
- suolahtelaine
Karstulassa oli hyvä bändi, jota johti Honkalan Jaakko
- eläkkeellä
Mikä oli bändin nimi, ja koska /minä vuoskynneninä toiminut. Olen vain kiinnostunut.
- Humpappaa
Ei taida aloittaja mitään humppabändiä kasata.
- eläkkeellä
Minkähänlainen kaveri poistaa täältä erittäin asiallisia kommentteja. Missä ei ketään loukata, eikä nimitellä/aliarvioida. Ihmettelen. Eihän kannata pitää sivuja,jos ei saa edes normaalisti asiallisesti vastata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139