Laukesin lääkärintarkastuksessa!!!

Stonderi

Voi ei! Onko normaali tämmönen juttu mitä mulla kävi?

Oon 8-luokalla ja meillä on nyt lääkärintarkastukset. Eilen oli mun vuoro ja menin sinne huoneeseen. Huoneessa oli vastassa noin 35 vuotias ihan hyvän näköinen nais lääkäri. Joka pyysi mua istumaan alas.

Aluksi se kyseli ihan tavallisesti kaikki asiat että miten mullaa henkisesti menee ja sit katottiin kuulo, näkö, verenpaineet, yms. Sen jälkeen se pyysi ottaa vaatetta vähän pois. Sit se katsoi mun painon, pituude, ryhdi, yms.

Sit se pyysi et mä meen makuulleen siellä olevalle "sängylle" ja sit se paineli mun mahaa ja sano et se mun tutkii maksan. Täs kohtaa mulle tuli jo pieni stondis, mut se oli niin pieni et tää lääkäri ei huomannut sitä.

Sit se lääkäri sano mulle, et ota kalsarit pois niin tutkitaan kivekset. Sit mä sanoin sille, et "ihan oikeesti anteeks mut mul sit vähän seisoo". Lääkäri punastui hieman, mut se vaan sano et "noo eipä se tutkimusta pitäs haitata".

Sit se laittoi kumihanskat käteen, mä laskin kalsarit ja se otti mun kiveksistä kiinni. Se tuntu tavallaan hyvältä joten mulla alko seisoon enemmän. Pyysin taas tältä lääkäriltä anteeksi ja se vaan sano et tää on sinällään ihan normaalia tän ikäisenä.

Sit se lääkäri sano et hän kattoo nää kivekset vielä toiselta puolelta ja sit se vaihto paikkaa. Sit kun se uudelleen koski mun kiveksiini, ni en voinu sil mitään, mut mää laukesin sinne vastaanoton lattialle. Eikä se ollut edes mikään pari mällitippaa vaan ihan kunnon lasti.

Mua alko melkeen itkettää häpeästä ja lääkäri varmaan huomas sen. Sit se otti vaan paperia, pyyhki ne mällit siitä lattialta, sit se otti toisen paperin ja antoi sen mulle, jotta sain pyyhittyä mälli jäämät pois munanpäästä.

Sit se pyysi et meen pukemaan ja tuun sen luo takaisin. Olin pukenu ja menin takas sen luokse, istu tuoliin ja olin ihan puna en häpeästä. Lääkäri vaan alko vittuilemaan et "tää onkin ensimmäinen kerta hänen urallaan kun näin käy" ja et "tarkoitus olis ollut puhua vielä tosta seksuaali terveydestä, mutta sulla näyttääkin kaikki sillä saralla olevankin kunnossa".

Sit multa pääsi poru ja lääkäri vaan sano et "no hei ei tää nyt niin kamalaa ollut" sanoin vaan et "mua nolottaa niin paljon". Sit lääkäri tuli halaamaan mua ja se nauro ja sano et ei se ota tätä mitenkään ahdistelevasti, koska "tietää tän ikästen hormooni toiminnan". Sit se maan sano, et "nää on vaan päivän pelastuksia", et "saapahan ainankin vaihtelua töihin". Sit olin siinä viel hetken, jonka jälkeen kiitin ja lähdin.

Oon oikeesti onnellinen et se lääkäri otti sen noin hyvin ettei nostanut mitään metoo -juttua tästä, tai olis kertonut mun vanhemmille asiasta.

7

2177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi_Exe

Ihan normaalia on. Ole tyytyväinen et se lekuri siirty, ettei tarvinnu laueta naamalle.

• neuvokasta

Aika hyvinpä osasit kuvata viimeöisen unesi. Mutta olihan tuossa aika monta yhdyssanavirhettä. Ne kun opettelet korjaamaan, voitkin harkita viihdekirjoittajan uraa.

• andrukela-

Ite kusin unessa viime yönä ja kävi samalla tavalla.

• Tuttusuttujuttu

Mäkin joskus ulostin suihkuun

• hupiukkooot

sit sä heräsit ja huomasit ja tajusit et ootkin 55 vuotias ja se oli unta vaan

• kijhkjk

muistan ekan luokan jonossa jumppasalissa oli lekuri ja terkkari siis vuonna 1970
      jonossa mentiin ja lopuksi terkkari kurkisti huóusuihin nähdäkseen kivekset muistan hyvin kun takana tulevn kaveri housuun kurkattiin niin sieltä pyörähti pari pökälettä sen sormille
      tämä on kyllä tosi juttu

• Anonyymi

Kusin housuun äsken kaverin nähden, ei se sanonu mitään hymyili vaan ja sit se rupes halaamaan mua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1506
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1379
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1041
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      285
      956
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      954
    Aihe