ostettiin jokunen vuosi sitten rivitalo kolmio. 2 kuukautta vierähti ja naapurin asunnossa havaittiin huoneistojen väliseinien olevan märkiä. asiaa tutkittaessa todettiin että jokaisessa kolmessa talossa kaikki huoneistojen väliset seinät olivat märkiä. ei muuta kun valitus kuluttajavalituslautakuntaan jossa asia kesti 2 vuotta. yhtiö piti remontoida kokonaan, väliseinät uusiks, salaojat kiertämään kaikkien talojen ympäri, rännien alle syöksykaivot eli sadevesijärjestelmä, uudet asfaltit salaojituksien jäljiltä ja lopuksi pihojen laitto nurmikon kylvöt ja sen sellaset. koko remontti tuli maksamaan meidän huoneistolle 8600euroa josta kuluttavalituslautakunnan päätöksellä määrättiin myyjät korvaamaan 4000euroa. perusteluina että kaupan kohde oli merkittävästi huonomassa kunnossa kuin olimme tienneet ja huoneistossa oli piilevä virhe.
Vastaukset 2
- oikeastiko
riitti alle 9000 (yhdeksäntuhatta) euroa ko. remonttiin? Aika hyvin? Olen itse miettinyt että minkälaisista summista puhutaan jos jotain vastaavaa löytyisi omasta (kerros)talosta. Aika pieneltä kuulostaa. Vai menikö osa taloyhtiön vakuutuksen piikkiin tms?
- Anonyymi00002
Seinä ilmoitukset kaupat vartiointi vaihtaa rikos puhelimta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641703Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592