Rikokset hoiva-asioissa

Barrutus

2

154

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hupia

Myönnetään sen olevan niin. Roskaväki jota nyt äänestämään hoputetaan, se ei tarvitse muuta kuin kylmän kopin ja kovan luun.
      Ja piikkilangan ympärilleen saksalaisena toimituksena, rahat sinne, piikkilanka tänne ja mielipiteeksi
      opetetava roskavälle huoli ilmastonmuutoksesta.

• Nimmerr

Petoksen tunnusmerkistöä: "Ensimmäisessä petostyypissä on kyse niin sanotusta erehdyttämispetoksesta. Siinä erehdytetään vastapuolta ja saadaan tämä esimerkiksi tekemään sopimus tai jokin muu suoritus. Petokseen sisältyy tällöin viisi keskeistä tunnusmerkkiä. Ensinnäkin siihen sisältyy erehdyttäminen tai erehdyksen hyväksi käyttäminen, toiseksi toiselle on aiheuduttava erehdys ja kolmanneksi toisen on suoritettava jokin toimenpide erehdyksen vallassa. Neljänneksi määräämistoimesta on oltava aiheutunut vahinkoa ja viides tunnusmerkki liittyy petoksen tarkoitukseen, eli petos on tehtävä taloudellisen hyödyn hankkimiseksi taikka toisen vahingoittamiseksi."
      Jos on tehnyt hoivaamissopimuksen ja sitten jättää hoivaamatta niin onhan rikos tapahtunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2576
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      52
      1036
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      921
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      53
      847
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      773
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      11
      700
    7. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      61
      671
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      634
    9. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      607
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      603
    Aihe