Pitääkö olla huolissaan?

Veikkokuuskasi

Olen pian 68 vuotias ja olen alkanut haisemaan voimakkaasti, pitääkö olla huolissaan?

17

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fartking

      Molemmista päistä pitää tullakin kaasuja muuten on asiat huonosti.

    • Veikkokuuskasi

      Ei syy ole kaasuissa, haisen ihan muuten vaan.

    • Opastavahoitaja

      Oletko mies vai nainen? Jos olet nainen ja haiset valkovuodolle niin se on luonnollista. Jos taas olet mies ja haiset esinahanalustahnalle niin se on huolestuttavaa ja osoittaa että olet ainoastaan virtsannut vehkeelläsi. Naisella eturauhanen saattaa aiheuttaa huomioitavaa hajua, samoin miehillä munasarjojen tulehdus. Pistäydy kalavalaisella jäsenkorjaajalla diagnosoitavana.

    • Veikkokuuskasi

      Ehkä olen mies, vanhempani aikoinaan antanut minulle Veikko nimen joten siitä olen päätellyt että olen mies. Ison mahani vuoksi en ole nähnyt 40 vuoteen sukuelimiäni. Meillä vanhemmilla miehillä ei ole enää noita sinun kaltaisten sitten teinien tahna ongelmaa, sinulla se johtuu varmaan tahattomista yöllistä siemensyöksyistä!

      • Opastavahoitaja

        Voi voi, kyllä niitä tulee päivälläkin aina kun näkee jonkun komean nuoren pojan. Olen pitänyt sellaista vähän paksumpaa pikkuhousunsuojaa joka kerää jälkeläiset ihan siististi.
        Sain niitä isältäni.


    • Boisbois

      Olipas paljon poistettuja ruikutuksia. Heheheee.

    • höhölä

      Mitä ihmeen ruiskutuksia!

    • Heisuli

      Onnittelut. En äänestäisi siltikään, vaikka syntyvyys loppuisi tyystin.

    • Veikkokuuskasi

      Nyt oli kyse hajusta eikä syntyvyydestä.

      • yök-yök

        ja valkosipulikaasua sekaan


    • Hyi.hemmetti

      Suomi akoista suurin osa haisee kuin ketun raato, parhaimmalle tuoksuu Venäläinen nainen!

    • Miehen kuuluukin haista . Eikä se ole kuulemma pahasta , jos on normaali puhtaan kehon haju.
      Nainen saa tuoksua.
      Saa tieten kai mieskin jo nykyään , muttei ne semmoset mitään tosimiehiä ole , kun kukkaisvesiä itteensä lättää .

      • Ihguu

        Niinhän sinä kukkahattu "neiti" teet..


    • Hengetpuhuvat

      Kyllä minnäi haisen varsinnii sillon ko olen emännän pyllyä kikkelillä tönkinny. Riippuu tietysti mitä syö, mutta emäntä tekkee vielä vanhan ajan tirripaistia ni maha mennee siinä rynkytyksessä sevon ja pierettää niin pirusti... No...henget kun puhuvat niin ainakin pahat henget kaikkoaa.

      • pääsi-on-pipi

        kuule, mee lekuriin ja äkkiä


    • Pitäisi.peseytyä

      Joku sano ettei esinahan töhnät vanhemmiten vaivaa, ovat teinien ongelmia. Olen nähnyt ukkoja pestessä kuinka kauhean näköisiä esinahan alusia on, mannaryyniä. Nivuset hautuneet. Jos aloittajalla on iso maha eikä mahan alle näe niin yrittää nyt vaikka peilillä katsella missä kunnossa alapää on. Kaipa hänellä kädet yltää vehkeelle saakka, laittaa saippuaa nyt aluksi reilusti ja alkaa suihkuttelemaan joka päivä.

      • anonyymi_ry5

        Siinäpä se nähdään miten onnettomia nämä ukot jotka ei huolehdi itsestään.
        Maha roikkuu polvissa ja nysä on ku mozzarella tikku aurajuustolla höystettynä.
        Turha tänne inistä jos ei ole mitään intoa hoitaa itseään.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe