Olen pian 68 vuotias ja olen alkanut haisemaan voimakkaasti, pitääkö olla huolissaan?
Pitääkö olla huolissaan?
17
<50
Vastaukset
- fartking
Molemmista päistä pitää tullakin kaasuja muuten on asiat huonosti.
- Veikkokuuskasi
Ei syy ole kaasuissa, haisen ihan muuten vaan.
- Opastavahoitaja
Oletko mies vai nainen? Jos olet nainen ja haiset valkovuodolle niin se on luonnollista. Jos taas olet mies ja haiset esinahanalustahnalle niin se on huolestuttavaa ja osoittaa että olet ainoastaan virtsannut vehkeelläsi. Naisella eturauhanen saattaa aiheuttaa huomioitavaa hajua, samoin miehillä munasarjojen tulehdus. Pistäydy kalavalaisella jäsenkorjaajalla diagnosoitavana.
- Veikkokuuskasi
Ehkä olen mies, vanhempani aikoinaan antanut minulle Veikko nimen joten siitä olen päätellyt että olen mies. Ison mahani vuoksi en ole nähnyt 40 vuoteen sukuelimiäni. Meillä vanhemmilla miehillä ei ole enää noita sinun kaltaisten sitten teinien tahna ongelmaa, sinulla se johtuu varmaan tahattomista yöllistä siemensyöksyistä!
- Opastavahoitaja
Voi voi, kyllä niitä tulee päivälläkin aina kun näkee jonkun komean nuoren pojan. Olen pitänyt sellaista vähän paksumpaa pikkuhousunsuojaa joka kerää jälkeläiset ihan siististi.
Sain niitä isältäni.
- Boisbois
Olipas paljon poistettuja ruikutuksia. Heheheee.
- höhölä
Mitä ihmeen ruiskutuksia!
- Heisuli
Onnittelut. En äänestäisi siltikään, vaikka syntyvyys loppuisi tyystin.
- Veikkokuuskasi
Nyt oli kyse hajusta eikä syntyvyydestä.
- yök-yök
ja valkosipulikaasua sekaan
- Hyi.hemmetti
Suomi akoista suurin osa haisee kuin ketun raato, parhaimmalle tuoksuu Venäläinen nainen!
Miehen kuuluukin haista . Eikä se ole kuulemma pahasta , jos on normaali puhtaan kehon haju.
Nainen saa tuoksua.
Saa tieten kai mieskin jo nykyään , muttei ne semmoset mitään tosimiehiä ole , kun kukkaisvesiä itteensä lättää .- Ihguu
Niinhän sinä kukkahattu "neiti" teet..
- Hengetpuhuvat
Kyllä minnäi haisen varsinnii sillon ko olen emännän pyllyä kikkelillä tönkinny. Riippuu tietysti mitä syö, mutta emäntä tekkee vielä vanhan ajan tirripaistia ni maha mennee siinä rynkytyksessä sevon ja pierettää niin pirusti... No...henget kun puhuvat niin ainakin pahat henget kaikkoaa.
- pääsi-on-pipi
kuule, mee lekuriin ja äkkiä
- Pitäisi.peseytyä
Joku sano ettei esinahan töhnät vanhemmiten vaivaa, ovat teinien ongelmia. Olen nähnyt ukkoja pestessä kuinka kauhean näköisiä esinahan alusia on, mannaryyniä. Nivuset hautuneet. Jos aloittajalla on iso maha eikä mahan alle näe niin yrittää nyt vaikka peilillä katsella missä kunnossa alapää on. Kaipa hänellä kädet yltää vehkeelle saakka, laittaa saippuaa nyt aluksi reilusti ja alkaa suihkuttelemaan joka päivä.
- anonyymi_ry5
Siinäpä se nähdään miten onnettomia nämä ukot jotka ei huolehdi itsestään.
Maha roikkuu polvissa ja nysä on ku mozzarella tikku aurajuustolla höystettynä.
Turha tänne inistä jos ei ole mitään intoa hoitaa itseään.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944