Pattayalta ja Thaimaasta ei voi kirjoittaa...

Tietosuojathaimaa

Thaimaasta ei muistaakseni enään voi kirjoittaa tälle palstalle ? Ilmoittaa, että
Palvelin virhe !

Pystyykö joku kirjoittamaan oikeasti tälle palstalle Thaimaasta ja onko törmännyt
tähän Palvelin virhe termiin ?

62

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KrunikanVili

Palvelinvirhe sulla on perseessäs !!!

• KrunikanVili

HulluSenseiNumballilerppa liikkeellä, varokaa nimimerkkivarasta!!!

• KrunikanVili
        KrunikanVili kirjoitti:

HulluSenseiNumballilerppa liikkeellä, varokaa nimimerkkivarasta!!!

Voivoi kun mua kismittää että en yksin saa olla nimimerkkivaras.
        Minä en ole hullu, en ole hullu, muut on ihan hulluja.

Varokaa rakkaat, varokaa !!!

• 63NumBall64

Ei voi suoraan aina kirjoittaa ollut ja ainakin puoli vuotta niin , mutta ongelman voi kiertää joskin vaatii hieman osaamista, parilla eri tavalla, tosiaan viesti on "Lähetyksessä tapahtui virhe"

• KrunikanVili

Lerppa on tottunut kierona ihmisenä kiertämään kaikki rajoitukset, ainoa mitä suree on, että poistavat liian usein viestejään!!!

• KrunikanVili
        KrunikanVili kirjoitti:

Lerppa on tottunut kierona ihmisenä kiertämään kaikki rajoitukset, ainoa mitä suree on, että poistavat liian usein viestejään!!!

Vedä hanskaas saatanan nimimerkkivaras, mä fiilaan täällä lujitemuovipuukkoo.

• 63NumBall64
        KrunikanVili kirjoitti:

Jep resupetteri niinkuin aiemmin sanoin olen tietojenkäsittelyopin inssi, poju tuo ongelma on helppo kiertää jos tietää mitä tekee, valta osalla palstakirjoittajia ei ole tuota osaamista, joten olette suomessa, reppana, toisiaan olen katkera ja kateellinen sinulle kunhan ensin pääset paratiisiisi joka ei liene ihan lähiaikojen asiankohtaista reppana...

• 63NumBall64
        63NumBall64 kirjoitti:

Jep resupetteri niinkuin aiemmin sanoin olen tietojenkäsittelyopin inssi, poju tuo ongelma on helppo kiertää jos tietää mitä tekee, valta osalla palstakirjoittajia ei ole tuota osaamista, joten olette suomessa, reppana, toisiaan olen katkera ja kateellinen sinulle kunhan ensin pääset paratiisiisi joka ei liene ihan lähiaikojen asiankohtaista reppana...

avainsana resupetteri on sipuli, tosin muitakin on...

• KrunikanVili
        63NumBall64 kirjoitti:

Mutta, mutta, sinähän olet omien kertomustesi mukaan myö lento kapteeni, olet sinä oppinut ihminen, vaikka oikeinkirjoitustaitosi erehdyttävästi muistuttaa apukoululaisen tasoa, samoin englannintaitosi, mutta eihä se haittaa, jos itse tuntee olevansa lento kapteeni insinööri, sama se sille mitä muut ajattelevat ja onhan itse itsellesi laatimissa todistuksissa selvästi kerrottu väittämäsi asiat!!!

• 63NumBall64

Niin ja sinä reppana, ilmoituksesi mukaan täysjärkinen josta olen erimieltä, reppana... Enkä resuperse ole missän kertonut olevani lentokapteeni muutakuin sinun mielikuvituksessasi reppana .

• 63NumBall64

resupetteri missään tuossakaan ketjussa en ole kertonut olevani lentokapteeni, reppana..
        Opettele lukemaan... ei tämä paskaa jauhamalla mihinkään muutu...

• hehehehee
        63NumBall64 kirjoitti:

resupetteri missään tuossakaan ketjussa en ole kertonut olevani lentokapteeni, reppana..
        Opettele lukemaan... ei tämä paskaa jauhamalla mihinkään muutu...

Hienoa, lento kapteeni insinööri kieltää kaiken, kuin Pietari aikoinaan.

• HuiHai--
        hehehehee kirjoitti:

Hienoa, lento kapteeni insinööri kieltää kaiken, kuin Pietari aikoinaan.

Eikös se ollutkaan Juutas...höh?

• matkailijaBKK
        63NumBall64 kirjoitti:

Maksamalla VPN -palvelusta ja asettamalla ns. exit node Suomeen, tuo on helppo kiertää.

Valitettavasti en tiedä yhtään maksutonta tapaa kiertää tätä ongelmaa.

Nyt olen Suomessa, mutta Thaimaassa matkustaessani 2015 ja aiemmin törmäsin aivan samaa ongelmaan.

Itse ihmettelin, onko hotellini Wi-Fi jotenkin joutunut IP -estolistalle, vaikka en ollut millään tavalla häiriköinyt Suomi24 keskusteluita ja todennäköisesti olin ko. hotellin ainoa suomalainen asiakas.

JOS esto tosiaan koskee KOKO Thaimaata, se selittääkin asiaa.

• Sitäsaamitätilaaa

SIKA AMALIA on hankkiutunut hommiin Aalto-Setälälle ja blokkaa ne IPt joista ei tykkää.

Vain rasistinen vihapuhe, joka kohdistuu thaimaalaisiin, on sallittuna tällä palstalla.

Asia on tutkinnassa poliisilla ja muilla viranomaisilla.

Päitä tulee putoilemaan. Nimet ylläpidossa tullaan myös julkistamaan.

• Tietosuojathaimaa

Aika vähän tulee kommentteja, joka on kohdannut saman ongelman ?
      Maikan majatalo ja Lassin lörpöttelijät eivät ole kirjoitelleet. Eikä Make ja tunkki !
      Eikö niissä ole ilmainen internet kone myös ?

• asiantravel

se on se kolme kirjainta...

• AmalianAnuksesta

Laitatte vpn niin njet bropliemij

• kozzokola

Juuri noin. Itselläni on F-Securen Freedome. Maksaa alle femman kuussa. Pääset kaikkiin kotimaisiin ja ulkolaisiin maarjoitettuihin sivuille.
        Asentaminen kännykkään tai läppäriin kestää kolme minuuttia. Suomenkielinen.
        Jos ilmaisen haluat niin Thailand VPN. Todella helppo asentaa. On tai off yhdellä painalluksella. Joskus pukkaa avatessa 8 sekunnin mainoksen ja muussa yhteydessä ei mainoksia tule kuin siinä avatessa. VPN suojaa myös pöpöiltä.
        Ei tarvitse minkäänlaista erikoisosaamista sen käyttö.

• jalkasienionvaarallinen

F secure freedom sulla on perseessäs

• ohi-on-lerppa
        jalkasienionvaarallinen kirjoitti:

F secure freedom sulla on perseessäs

Alkaa lerpalla olla ohi ne sankariajat, kun uskoi vielä itsekin suunnattomiin omaisuuksiinsa ja mahtavaan elämään. Nyt hän on palannut takaisin pienen onkopojan vartaloon ja sielunmaisemaan, jossa vilisee sukuelimet ja loputtoman lapselliset höperyydet Pattayan ympärillä. Mopojututkin on unohtuneet ja saastehommat meni pieleen kun paljastui Chiang Main saasteisuus.

• HyväPattaya
        ohi-on-lerppa kirjoitti:

Alkaa lerpalla olla ohi ne sankariajat, kun uskoi vielä itsekin suunnattomiin omaisuuksiinsa ja mahtavaan elämään. Nyt hän on palannut takaisin pienen onkopojan vartaloon ja sielunmaisemaan, jossa vilisee sukuelimet ja loputtoman lapselliset höperyydet Pattayan ympärillä. Mopojututkin on unohtuneet ja saastehommat meni pieleen kun paljastui Chiang Main saasteisuus.

Ilmanlaatulukemat nyt
        Pattaya nyt 89
        Chiang Mai nyt 140 ja lukema 163 löytyy CM:n kaupungin laidalta.

• HyväPattaya
        HyväPattaya kirjoitti:

Ilmanlaatulukemat nyt
        Pattaya nyt 89
        Chiang Mai nyt 140 ja lukema 163 löytyy CM:n kaupungin laidalta.

Oijoi Hua Hin 98... Pattaya on siis puhtain näistä kolmesta tällä hetkellä. Pahoittelen etelän mies ja pohjoisen mies ja hesan mies ja hiekkaharjun mies.

• 63NumBall64
        kozzokola kirjoitti:

Juuri noin. Itselläni on F-Securen Freedome. Maksaa alle femman kuussa. Pääset kaikkiin kotimaisiin ja ulkolaisiin maarjoitettuihin sivuille.
        Asentaminen kännykkään tai läppäriin kestää kolme minuuttia. Suomenkielinen.
        Jos ilmaisen haluat niin Thailand VPN. Todella helppo asentaa. On tai off yhdellä painalluksella. Joskus pukkaa avatessa 8 sekunnin mainoksen ja muussa yhteydessä ei mainoksia tule kuin siinä avatessa. VPN suojaa myös pöpöiltä.
        Ei tarvitse minkäänlaista erikoisosaamista sen käyttö.

Jep tuo on toinen tapa jolla ongelman voi kiertää, harmi vaan että yle blokkasi f-securen ip osoitteet pihalle joten areena ei näy kuin muutamien ohjelmien osalta, mutta siihenkin on tavat miten areena toimii bueno, on tapana katsoa ylen uutiset 20:30 joka aamu.

• 63NumBall64
        63NumBall64 kirjoitti:

Jep tuo on toinen tapa jolla ongelman voi kiertää, harmi vaan että yle blokkasi f-securen ip osoitteet pihalle joten areena ei näy kuin muutamien ohjelmien osalta, mutta siihenkin on tavat miten areena toimii bueno, on tapana katsoa ylen uutiset 20:30 joka aamu.

Kerronpa tuosta vielä lisää, tosiasiassa kyse ei ole siitä missä ip-osoite sijaitsee vaan siitä että ylläpito on blokannut sinun ip-osoitteen muutamaksi päiväksi tarkoituksena estää kirjoituksesi, kun vaihdat jollain vpn-softalla vaikka jonnekin afrikkaan homma toimii taas bueno...

• Lerpanpäivää
        63NumBall64 kirjoitti:

Kerronpa tuosta vielä lisää, tosiasiassa kyse ei ole siitä missä ip-osoite sijaitsee vaan siitä että ylläpito on blokannut sinun ip-osoitteen muutamaksi päiväksi tarkoituksena estää kirjoituksesi, kun vaihdat jollain vpn-softalla vaikka jonnekin afrikkaan homma toimii taas bueno...

Näin jälleen lerppasunnuntai menossa ja hurjan menon takaa itse lento kapteeni insinööri (toki itsenimittämänsä) NumBalliSenseilerppa, tuplapersoonansa SenseiNumBallilerpan kera...
        Tältä aamulta unohtui ilmanlaatukatsaus, koska Pattayalla oli huomattavasti puhtaampaa, kuin Hua Hinissä, oman pikku vuokrahuoneensa ilmanlaadun lerppa totesi loistavaksi, nuuhkaistuaan ainaisen käyvän kiljupönikän tuoksun, yhdessä pariin viikkoon pesemättömien vaatteidensa ja kehonsa tuottaman rakkaaksi toteamansa vivahteen kera...

• 63NumBall64
        Lerpanpäivää kirjoitti:

Näin jälleen lerppasunnuntai menossa ja hurjan menon takaa itse lento kapteeni insinööri (toki itsenimittämänsä) NumBalliSenseilerppa, tuplapersoonansa SenseiNumBallilerpan kera...
        Tältä aamulta unohtui ilmanlaatukatsaus, koska Pattayalla oli huomattavasti puhtaampaa, kuin Hua Hinissä, oman pikku vuokrahuoneensa ilmanlaadun lerppa totesi loistavaksi, nuuhkaistuaan ainaisen käyvän kiljupönikän tuoksun, yhdessä pariin viikkoon pesemättömien vaatteidensa ja kehonsa tuottaman rakkaaksi toteamansa vivahteen kera...

Resupetteri en oleile hua hinissä vaan hin lek faissa jossa on erittäin puhdas ilma, reppana klo 12 tilanne on taas normaali, hua hinissä parempi ilman pattayalla erittäin huono...
        Voisit lopettaa nuo kiljujuttusi, ne on varsin lapsellisia... mutta yritän ymmärtää vain miksi jaksat jauhaa vuokrahuoneista, kiljusta kelasta sossusta kuten rakkaat ystäväsi päivästä toiseen kirjoittavat prunikan vili, 2010. 44x mitä näitä nyt on, olen sinulle katkera ja kateellinen kunhan nyt ensin pääset pattayalle... reppana...

• Lerpanpäivää
        63NumBall64 kirjoitti:

Resupetteri en oleile hua hinissä vaan hin lek faissa jossa on erittäin puhdas ilma, reppana klo 12 tilanne on taas normaali, hua hinissä parempi ilman pattayalla erittäin huono...
        Voisit lopettaa nuo kiljujuttusi, ne on varsin lapsellisia... mutta yritän ymmärtää vain miksi jaksat jauhaa vuokrahuoneista, kiljusta kelasta sossusta kuten rakkaat ystäväsi päivästä toiseen kirjoittavat prunikan vili, 2010. 44x mitä näitä nyt on, olen sinulle katkera ja kateellinen kunhan nyt ensin pääset pattayalle... reppana...

Ymmärrän kyllä katkeruutesi minulle, olenhan paljon aiemmin sinua päässyt nauttimaan Thaimaan matkailusta ja asunto sieltä löytyy myös, eikä mikään aivan pieni ja halpa, mutta en ole kuinsimnä lerpparaukka, joka yrität olemattomalla omaisuudellasi pröystäillä...
        Köyhä olet ja köyhänä pysyt...
        Lopeta jo nuo haavematkasi- ja asumisesi Thaimaassa, niihin ei kukaan muu, kuin sinä ja kaksoisolentosi Senseilerppa usko...

• 63NumBall64
        Lerpanpäivää kirjoitti:

Ymmärrän kyllä katkeruutesi minulle, olenhan paljon aiemmin sinua päässyt nauttimaan Thaimaan matkailusta ja asunto sieltä löytyy myös, eikä mikään aivan pieni ja halpa, mutta en ole kuinsimnä lerpparaukka, joka yrität olemattomalla omaisuudellasi pröystäillä...
        Köyhä olet ja köyhänä pysyt...
        Lopeta jo nuo haavematkasi- ja asumisesi Thaimaassa, niihin ei kukaan muu, kuin sinä ja kaksoisolentosi Senseilerppa usko...

Resupetteri ei, ja vielä kerran ei, sinun elämäsi pyörii niissä asioissa mistä jatkuvasti kerrot, niitä ei tarvitse nyt erikseen kertoa, niinkuin aiemmin kerroin, minä en yritä pröystäillä mitään, se mihin uskot on puhtaasti sinun asia, se on vain uskonasia, eikä minua sinun uskosi kiinnosta pätkääkään reppana....
        Ihmiset uskovat mitä kummallisimpiin asioihin, eikä usko ole koskaan tiedän väärtti, mitä tiedän asuvani thaimaassa, sinun uskosi ei sitä tosiasiaa mihinkään mutta...
        Ja minä tiedän millainen on elämäsi laatu, siis tiedän en usko, noista kirjoituksistasi paistaa suuri epätoivo ja hätä, yrität sitä epätoivoisesti peittää, olet sitten lerpanpäivää tai prunikanvili, samat asiat ja arvot kummallakin, viimeinen oli tämä suomessa vellonut palvelutalo kriisi, josta oli erittäin huolissasi, onhan siellä sinunkin viimeinen loppusijoituspaikkasi, tämäkään ei ole uskoa vaan puhdasta loogista päättelyä, elämästäsi.

• Tietosuojathaimaa
    • SikisKoukkuun

Ulkomailta kirjoittaminen on ollut estetty jo pari vuotta. F Sec Freedomilla voi kirjoittaa, laittaa sijainnin Suomi. Tuskin SIKA AMALIA saa plokata koko Suomen osoitteita.

• Patilalainen

Arviolta noin 50% Pattayan hotellien ja muiden kirjautumisia vaativista wifi-verkoista käyttää servereitä joiden sijainti on salattu. Tämä tarkoittaa sitä että niistä verkoista pääset katselemaan kaikenmaalaista sisältöä.
        EU maa riittää sijainniksi useimmiten. Ei tarvi olla välttis Suomi.

63Numball kertoi Ylen blokanneen F-Securen ip-osoitteet. Se on täyttä paskapuhetta ja täysin mahdotonta ja mitään numballin mainitsemia kikkailuja ei ole olemassa koska niille ei ole mitään tarvetta, koska kaikilla VPN ohjelmilla pääset aina katselemaan kaikkea suomalaista ohjelmaa.
        Heppu koettaa tehdä itsestään fiksua ja tärkeää. Sille ei ole mitään tarvetta koska VPN toimii Thaimaassa ilman mitään tietoteknistä osaamista.

• 63NumBall64
        Patilalainen kirjoitti:

Arviolta noin 50% Pattayan hotellien ja muiden kirjautumisia vaativista wifi-verkoista käyttää servereitä joiden sijainti on salattu. Tämä tarkoittaa sitä että niistä verkoista pääset katselemaan kaikenmaalaista sisältöä.
        EU maa riittää sijainniksi useimmiten. Ei tarvi olla välttis Suomi.

63Numball kertoi Ylen blokanneen F-Securen ip-osoitteet. Se on täyttä paskapuhetta ja täysin mahdotonta ja mitään numballin mainitsemia kikkailuja ei ole olemassa koska niille ei ole mitään tarvetta, koska kaikilla VPN ohjelmilla pääset aina katselemaan kaikkea suomalaista ohjelmaa.
        Heppu koettaa tehdä itsestään fiksua ja tärkeää. Sille ei ole mitään tarvetta koska VPN toimii Thaimaassa ilman mitään tietoteknistä osaamista.

Resupetteri tuon asian tiedän taas, f-secure freedom ei toimi yle areenan kanssa, yle otti viime vuoden kesällä käyttöön blokkauspalvelun joka estää periaatteessa kaikki geo kierrot, täysin sama kuin netflix, joka on ollut blokattua kaikissa vpn palveluissa vuosia... tai joku yksittäinen vpn palvelu saataa toimia mutta sekin blokataan ulos nopeasti... katsos poju homma johtuu siitä että yle ja netfix ostavat sisältöä maakohtaisesti, ja ylellä ei ole varaa ostaa sisältöä koko maailman tarpeisiin, siksi he blokkaavat muut maat ulos, esim. jos yrität katsoa suojattua materiaalla vaikkapa täällä thaimaassa, ei onnistu, jos laitat päälle freedomen sama juttu, myöskään netflix ei toimi...

Wifi verkko ei käytä mitään servereitä, ne on thaimaassa neljän operaattorin ohjauksessa, on aivan sama onko kyseessä yksitysasunto tai hotelli kumpikin toimii 100% samalla tavalla....

Lisäksi, kaikki liikenne mitä thaimaan sisällä ja menee thaimaasta ulos monitoroidaan, poliisin toimesta, sen näkee jos osaa lukea log tiedostoja, siellä näkee miten data menee monitoriin, traceillä pystyy seuraamaan datankulkua aina kohde pisteeseen asti suht. helposti... jos on käytössä oikea tietokone ei windows paskaa..

Yleisesti mikään vpn ohjelma ei toimi, kunnolla jos palveluntarjoajalla on asia estetty...

Se siitä sinun thaimaan olosta, toki f-secure voi varata lisä ip-avaruuttaa käyttöönsä, mutta nekin blokataan varsin nopeasti ulos.

• asiantravel
        63NumBall64 kirjoitti:

Resupetteri tuon asian tiedän taas, f-secure freedom ei toimi yle areenan kanssa, yle otti viime vuoden kesällä käyttöön blokkauspalvelun joka estää periaatteessa kaikki geo kierrot, täysin sama kuin netflix, joka on ollut blokattua kaikissa vpn palveluissa vuosia... tai joku yksittäinen vpn palvelu saataa toimia mutta sekin blokataan ulos nopeasti... katsos poju homma johtuu siitä että yle ja netfix ostavat sisältöä maakohtaisesti, ja ylellä ei ole varaa ostaa sisältöä koko maailman tarpeisiin, siksi he blokkaavat muut maat ulos, esim. jos yrität katsoa suojattua materiaalla vaikkapa täällä thaimaassa, ei onnistu, jos laitat päälle freedomen sama juttu, myöskään netflix ei toimi...

Wifi verkko ei käytä mitään servereitä, ne on thaimaassa neljän operaattorin ohjauksessa, on aivan sama onko kyseessä yksitysasunto tai hotelli kumpikin toimii 100% samalla tavalla....

Lisäksi, kaikki liikenne mitä thaimaan sisällä ja menee thaimaasta ulos monitoroidaan, poliisin toimesta, sen näkee jos osaa lukea log tiedostoja, siellä näkee miten data menee monitoriin, traceillä pystyy seuraamaan datankulkua aina kohde pisteeseen asti suht. helposti... jos on käytössä oikea tietokone ei windows paskaa..

Yleisesti mikään vpn ohjelma ei toimi, kunnolla jos palveluntarjoajalla on asia estetty...

Se siitä sinun thaimaan olosta, toki f-secure voi varata lisä ip-avaruuttaa käyttöönsä, mutta nekin blokataan varsin nopeasti ulos.

kyllä mulla on tuo freedome toiminut ihan ok, laitteena Android tabletti. ei ole ollut mitään ongelmia ylen eikä Maikkarin lähetyksissä. myös formulat on aina näkyny ihan ok.

• 63NumBall64

Voin toki kertoa miten tuo asia kierretään, ota käyttöön thor verkko (sipuli) ohjaa manuaalisesti liikenne niin että päätepiste on jokin suomalainen tietokone, silloin kaikki toimii hyvin, mutta varsin hitaasti, nopeutta voit nostaa kuorimalla sipulia, niin ettei yhteys muodostu 100 tietokoneen kautta, vaikkapa vain 20 tai 10... mutta tämä on todella vaikeaa, ja vaatii paljon tietoliikenteen osaamista, että sellaista. Tor on muutenkin hyvä palvelu, se peittää jälkesi täysin, edes usan viranomaiset ei pysty sinua jäljittämään, kaikki data liikkuu salattuna, jokaisella pistelllä salaus puretaan ja koodataan uudelleen, ja lähetetään eteenpäin, erikseen salattuna jne ... jos yhdyspisteitä on satoja jo tuhansia on mahdotonta seurata liikennettä alkua pidemmälle... aina monesta browserista löytyy tor versio...

• 63NumBall64
        asiantravel kirjoitti:

kyllä mulla on tuo freedome toiminut ihan ok, laitteena Android tabletti. ei ole ollut mitään ongelmia ylen eikä Maikkarin lähetyksissä. myös formulat on aina näkyny ihan ok.

Viime vuoden maaliskuussa tai huhtikuussa yle otti geo blokkauksen käyttöön, freedome ei ole toiminut tuon jälkeen, joskin en käytä enää sitä minulla on muutama muu vpn operaatorin palvelut, vain yksi toimii vielä...

• asiantravel
        63NumBall64 kirjoitti:

Viime vuoden maaliskuussa tai huhtikuussa yle otti geo blokkauksen käyttöön, freedome ei ole toiminut tuon jälkeen, joskin en käytä enää sitä minulla on muutama muu vpn operaatorin palvelut, vain yksi toimii vielä...

outoa, sillä juuri katselin areenasta monte Carlo rallin lähetyksiä ja muutakin . kyseessä on vain freedome.

• 63Numball64
        asiantravel kirjoitti:

outoa, sillä juuri katselin areenasta monte Carlo rallin lähetyksiä ja muutakin . kyseessä on vain freedome.

sitten freedom käyttää jotain ip-osoitteistoa jota ei ole blokattu ulos, minulla on tabletissa freedome myös mutta se ei myöskään toimi, ilmoittaa että hups jokin meni pieleen, yritä myöhemmin uudelleen...logista näkee että eräs saksalainen palvelin estää liikenteen...

• asiantravel
        63Numball64 kirjoitti:

sitten freedom käyttää jotain ip-osoitteistoa jota ei ole blokattu ulos, minulla on tabletissa freedome myös mutta se ei myöskään toimi, ilmoittaa että hups jokin meni pieleen, yritä myöhemmin uudelleen...logista näkee että eräs saksalainen palvelin estää liikenteen...

ok.. pitää vaan olla tyytyväinen, ainakin toistaiseksi. tabletti on 3BB valokuitu verkossa. wifi :llä

• 63NumBall64

Mullakin kirjoittautui kolmannella kerralla, sai true:n tuolta sakemanni palvelimelta, mulla on näitä vpn palvelimia useita express vpn, nord vpn, vpn unlimited kaikki ilmoittavat tuolta saksasta false, ja tulee tuo aikaisemmin mainitsemani ilmoitus, tarkottaa siis sitä että f-securella ei ole kaikki ip-osoitteet tuon sakemanni palvelimen tiedossa, joten silloin se toimii satunnaisesti, toivotaan että pysyy poissa, mulla olia vuosia sitten tuo 33b adsl annex, mutta vaihdoin sen truen kuituun, pitäisi olla 100mt mutta ei juurikaan ylitä 50 mt, lisäksi joskus nopeus putoaa luvattaman alas ruuhkaaikaan klo 18-22 välillä... jos tuo f-secure alkaa mättämään, private vpn pitäisi toimia, myös netflixin kanssa, mutta se pitää ohjata tampereelle, ei helsinkiin....

• asiantravel
        63NumBall64 kirjoitti:

Mullakin kirjoittautui kolmannella kerralla, sai true:n tuolta sakemanni palvelimelta, mulla on näitä vpn palvelimia useita express vpn, nord vpn, vpn unlimited kaikki ilmoittavat tuolta saksasta false, ja tulee tuo aikaisemmin mainitsemani ilmoitus, tarkottaa siis sitä että f-securella ei ole kaikki ip-osoitteet tuon sakemanni palvelimen tiedossa, joten silloin se toimii satunnaisesti, toivotaan että pysyy poissa, mulla olia vuosia sitten tuo 33b adsl annex, mutta vaihdoin sen truen kuituun, pitäisi olla 100mt mutta ei juurikaan ylitä 50 mt, lisäksi joskus nopeus putoaa luvattaman alas ruuhkaaikaan klo 18-22 välillä... jos tuo f-secure alkaa mättämään, private vpn pitäisi toimia, myös netflixin kanssa, mutta se pitää ohjata tampereelle, ei helsinkiin....

3BB fiber100/30 liittymä, toiminut erittäin hyvin alkusynnytyksen jälkeen. heittelee paljon mutta yleensä nopeus yli 50 mt. kiitti tuosta private vpn vinkistä. pannaan korvan taakse.

• 63NumBall64
        asiantravel kirjoitti:

3BB fiber100/30 liittymä, toiminut erittäin hyvin alkusynnytyksen jälkeen. heittelee paljon mutta yleensä nopeus yli 50 mt. kiitti tuosta private vpn vinkistä. pannaan korvan taakse.

Taitaa olla ihan samantekevää mikä operaattori on kyseessä, suomesta menee 6-8 putkea ulos, tällä 1-2 netti toimii jouhevasti thaimaan sisälle, mutta ulos tulee laggia kokoajan, huonoin aika on tuo 18-22... laitteisto täällä on pääosin ciscoa joten raudasta homma ei ole kiiinni, ulos menorööri on vain liian kapea... ole hyvä..

• Thaimaan_matkaaja
        63NumBall64 kirjoitti:

True ?

Jos Thaimaassa haluat mobiilidatan, paras valinta on AIS.

True - tästä ei ole mitään hyvää sanottavaa !

Jos käytät True:n nettiä, he pakottavat käyttämää jotain ihme "Facebook package" vaikket haluaisi olla Facebookin kanssa missään tekemisissä !

Lisäksi True:n työntekijä yritti pimittä itsellen vaihtorahan ostaessani (edellämainitusta tietämättömänä) True:n datapakettia.

Jatkossa aion Thaimaassa käyttää vain AIS:n datapakettia. True on surkea.

Oli siellä joku kolmaskin operaattori, mutta käytti jotain outoa taajuutta, jonka kanssa Suomesta ostettu puhelin ei ollut yhteensopiva. Olisi johtanut aina 2G -yhteyden käyttöön kun nopeammissa epäyhteensopiva taajuusalue.

F-Securen tuotteista aion pysyä kaukana.

Tarkoitus oli joskus hakea töihin F-Securelle, mutta Mikko Hyppösen asenne puhelimessa oli täysin kusipäinen. Silloin päätin laittaa F-Securen pysyvästi boikottilistalle.

Joku ulkomainen VPN saattaa olla suositeltava (IP-estojen kiertämiseen),

VPN sen sijaan EI suojaa viruksilta/haittaohjelmilta yhtään millään tavalla.

Tältä osin NordVPN:n TV -mainos on harhaanjohtava.

Poikkeus: JOS käytät vaikkapa ravintolan Wi-Fiä ja joko Wi-Fin ylläpitäjä tai toinen käyttäjä on epärehellinen (ja toisen käyttäjän tapauksessa Wi-Fi on suojaamaton tai ainakin heikolla salauksella suojattu), niin tällöin VPN antaa suojaa vihamielisen tahon hallitseman Wi-Fi:n tunkemilta haittaohjelmilta.

Jos sen sijaan osut nettisivulle, joka nettisivulla itsellään on haittaohjelman levityskoodia, tätä vastaan VPN ei anna mitään suojaa.

• Patilalainen
        Thaimaan_matkaaja kirjoitti:

True ?

Jos Thaimaassa haluat mobiilidatan, paras valinta on AIS.

True - tästä ei ole mitään hyvää sanottavaa !

Jos käytät True:n nettiä, he pakottavat käyttämää jotain ihme "Facebook package" vaikket haluaisi olla Facebookin kanssa missään tekemisissä !

Lisäksi True:n työntekijä yritti pimittä itsellen vaihtorahan ostaessani (edellämainitusta tietämättömänä) True:n datapakettia.

Jatkossa aion Thaimaassa käyttää vain AIS:n datapakettia. True on surkea.

Oli siellä joku kolmaskin operaattori, mutta käytti jotain outoa taajuutta, jonka kanssa Suomesta ostettu puhelin ei ollut yhteensopiva. Olisi johtanut aina 2G -yhteyden käyttöön kun nopeammissa epäyhteensopiva taajuusalue.

F-Securen tuotteista aion pysyä kaukana.

Tarkoitus oli joskus hakea töihin F-Securelle, mutta Mikko Hyppösen asenne puhelimessa oli täysin kusipäinen. Silloin päätin laittaa F-Securen pysyvästi boikottilistalle.

Joku ulkomainen VPN saattaa olla suositeltava (IP-estojen kiertämiseen),

VPN sen sijaan EI suojaa viruksilta/haittaohjelmilta yhtään millään tavalla.

Tältä osin NordVPN:n TV -mainos on harhaanjohtava.

Poikkeus: JOS käytät vaikkapa ravintolan Wi-Fiä ja joko Wi-Fin ylläpitäjä tai toinen käyttäjä on epärehellinen (ja toisen käyttäjän tapauksessa Wi-Fi on suojaamaton tai ainakin heikolla salauksella suojattu), niin tällöin VPN antaa suojaa vihamielisen tahon hallitseman Wi-Fi:n tunkemilta haittaohjelmilta.

Jos sen sijaan osut nettisivulle, joka nettisivulla itsellään on haittaohjelman levityskoodia, tätä vastaan VPN ei anna mitään suojaa.

Thai VPN on ilmainen. Joudut katsomaan muutaman sekunnin mainoksen avattuasi VPN yhteyden. Toimii myös Suomessa eikä ole aikarajoitteinen. Hyppösen veemäisyys ei poista sitä tosieseikkaa että F Securen tuotteet toimii.

• Sensei--

Mielenkiintoinen aihe jossa minulla ei ole ymmärrystä kuin ei myöskään ongelmaa, koska tietokoneemme on ammatti-ihmisen palveluja käyttäen hankittu ja ohjelmoitu, kuten lienette tietävän että täällä Thaimaassa tietokoneet paljolti ostetaan ns. tyhjinä, kun vastaavasti Suomessa on kuvaruudullinen kaikkea turhaa valmiiksi.

Olisi mukava jos Santtu ottaisi asiaan kantaa, miten hän matkoitaan tänne on kirjoittanut palstalle.

• Sensei--

Sen verran vielä, että minua ei kiinnostanut Suomessa, eikä kiinnosta täälläkään katsella tietokoneella yhtäänmitään tv-ohjelmia vaan kyseessähän tässä aloituksessa asiaa muuttamatta perinteiseen tapaan on kyse täältä Thaimaasta kommentoinnit tälle matkailupalstalle, joka tämäkin kommentti sitä edustaa.

• 63Numball64

kokeile areena.yle.fi valitse jokin ulkolainen leffa, ei pitäisi toimia, ylen oma tuotanto toki näkyy...

• Sensei--
        63Numball64 kirjoitti:

kokeile areena.yle.fi valitse jokin ulkolainen leffa, ei pitäisi toimia, ylen oma tuotanto toki näkyy...

Nää kaikesta kaikkitietävät rakkaat on niin lapsellisia ja sairaita viimeksi päätyen kirjoittamaan mun vaimona, että en lähde tähän keskusteluun tämän enempää toivoen että Santtu vaivautuisi kertomaan oman käytäntönsä.

Näin vältyttäneen perinteinen.

• jahdinomistaja
        Sensei-- kirjoitti:

Nää kaikesta kaikkitietävät rakkaat on niin lapsellisia ja sairaita viimeksi päätyen kirjoittamaan mun vaimona, että en lähde tähän keskusteluun tämän enempää toivoen että Santtu vaivautuisi kertomaan oman käytäntönsä.

Näin vältyttäneen perinteinen.

tuskimpa hra senseitä on kukaan täällä kaivannutkaan.

• Sensei--
        jahdinomistaja kirjoitti:

Kiitos että ilmoittauduit, sinuahan täällä onkin kaivattu, kerro lisää 🐒

• kapellan
        jahdinomistaja kirjoitti:

totta. jos täällä joku joskus käy asiallista keskustelua niin ei kai siihen ketään räkänokka senseitä tarvitse.

• Sensei--
        kapellan kirjoitti:

totta. jos täällä joku joskus käy asiallista keskustelua niin ei kai siihen ketään räkänokka senseitä tarvitse.

No johan heitit asiallisen.

• KrunikanVili
        Sensei-- kirjoitti:

Kiitos että ilmoittauduit, sinuahan täällä onkin kaivattu, kerro lisää 🐒

Täysin samaa mieltä lerpan suhteen, tarpeettomin olio maan päällä!!!

• anonyymi_wFs

Katsoin Pattayalla juuri Netflixistä erään sarjan toisen tuotantokauden, joka ei näy vielä Suomessa. Veepeeän on kirjautuneena Milanoon. Toimii siis Netflix paremmin kuin Suomessa.

• 63NumBall64

Jaa jaa taas joku luulee olevansa viisas, tosiasiassa kannattaa kirjoittautua netflix usaan, siellä on sisältöä huomattavasti enemmän kuin suomessa, kaikki vpn palvelimet eivät vaan toimi... usaan... jotkut toimii valtaosa ei...

• Riisiäjatilpehööriä

Areenan sisällöt ovat geoblokkauksen ulkopuolella, jos rekisteröityy ja osoite löytyy myös Suomesta.

• 63NumBall64

Siis jos sinulla on kotikunta suomessa voit katsoa kaikkia ohjelmia eu:n alueella, tämä ei tarjoita että voit katsoa niitä thaimaassa...

• Patilalainen
        63NumBall64 kirjoitti:

Siis jos sinulla on kotikunta suomessa voit katsoa kaikkia ohjelmia eu:n alueella, tämä ei tarjoita että voit katsoa niitä thaimaassa...

VPN sijaintia voi vaihdella esimerkiksi Freedomella ja kaikki toimii. Myös Thaimaassa. Fyysinen sijaintisi siirtyy serverille ja sitä ei voi kukaan blokkaa. Ei ainakaan ole blokannut toistaiseksi.

• 63NumBall64
        Patilalainen kirjoitti:

VPN sijaintia voi vaihdella esimerkiksi Freedomella ja kaikki toimii. Myös Thaimaassa. Fyysinen sijaintisi siirtyy serverille ja sitä ei voi kukaan blokkaa. Ei ainakaan ole blokannut toistaiseksi.

Kyllä ne niitä blokkailee ulos, myös f-secure... saksassa on yksi firma joka myy palvelua yle ja netfix käyttää samaa palvelua...

• Matkailija_Aasiassa

Thaimaan hallitusko muka vakoilee kaikkea maan nettiliikennettä?

vanhana http -aikakautena hyvinkin mahdollista.

Nykyisenä https -aikakautena (kun pelkkää http:ta käyttävä sivusto alkaa olla jo harvinaisuus) : miten hallitus muka vakoilee salattua https -liikennettä?

Tietysti voisivat yrittää ns man in the middle -hyökkäystä, jossa

a) käyttäjän ja vakoilupisteen välinen yhteys on https -salattu

ja

b) vakoilupisteen ja palvelimen välinen yhteys on myös https -salattu

MUTTA:

miten vakoilija estää käyttäjän selainta näyttämästä sertifikaattivirheestä herjaa, sillä vaikoilijan oma https -salausavain ei varmaankaan ole CA:n allekirjoittama ?

Vai oletteko muka Thaimaassa matkaillessanne aina saaneet sertifikaattivirheestä virheilmoituksen ?

Kertokaas muuten joku:
      JOS tietokoneen käyttöjärjestemän oletuskieli on kiina, miten saa asennettua Operan niin, että operan sekä käyttöliittymän oletuskieli että ensisijainen web -sivujen toivottu kieli on englanti ?

Tuota jos ei tiedä niin Operan asentaminen Firefoxin rinnalle ei auta kun molemmat toimivat kiinaksi !

Olisi hyödyllinen asia tietää, jos käyttää muuta kuin omaa konettaan !

• Patilalainen

Kaikissa laitteissa on mahdollisuus valita oletuskieli ja sitten asennukset tapahtuu ihan normaalisti. Youtubessa tai laitteen valmistajan / maahantuojan sivuilla on useimmiten video, miten kieli vaihdetaan jos et hallitse koukeroita.
        Olet oikeassa että nykyään hallitus ei pääse väliin stalkkaamaan kovinkaan helpolla, eikä varsinkaan jos käytät VPN:ää. Vuosia sitten ei päässyt pornosivuille juuri lainkaan Thaimaassa. Nykyään pääsee ja nettikasinot, vedonlyönti ja pokerisivut toimivat kaikki ilman maarajoituksia kun käytät VPN:ää. Jos käytät esimerkiksi hotellin wifiverkkoa, niin se verkko on blokannut suurimpien pornosivustojen osoitteet, mutta pääset niihin kiertoteitse googlen kautta kirjoittamalla hakusanan ja sitten estoa ei enää olekaan.
        Isot pojat kertoi. Itse en katso pornoa öh...

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6424
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3843
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3220
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      989
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe