Sori! Perutaan häät.🖤
Mä en haluakaan sua
25
56
Vastaukset
- kenellemenijakukaoot
Paljo järkeä tänne tämmösii kirjotella? :/
- ihmejuttuja
Ei oo kyllä mistään häistä ollut puhettakaan joten ei mulle!!!
- perutaankaikki
Mites hautajaiset? Perutaanko nekin?🤣
- kerrojotainmuuta
Missään vaiheessa tiennyt että olisit halunnutkaan joten ei tässä ole mitään uutta
- kivakukerroit
No en määkään sua, joten hyvä näin ;)
- valehteletitsellesi
Tänne kijoittaminen kertoo vähän toista :D Ikävä kenties?
- eikukaankosinutkaan
Ei ole kukaan tullut kosimaankaan, joten nou hätä:D
- mullekaittääon
Jahas, mikäs mielesi sitten muutti jos saanen kysyä? Toivottavasti et tehnyt mitään liian äkkinäisisiä johtopäätöksiä mistään.
- Noeivarmasti
Ei ole sulle.
- Ikäväkuulla
Harmi, minä rakastin oikeasti ❣️😥
- mopojentestiajoa
Unista ja todellisuuksistakin tuli mieleen tuollainen: veli sanoi että: koeaja tuo Ducati, se kulkee sen noin 300km/h.... itse ajattelin että osaankohan vaihtaa vaihteita kunnolisesti tuollaisesti, veli sanoi unessa: osaat kuitenkin ne normi-jutut :D
- josuskallanmennä
Itselläni on kyllä sellainen kuningas-ajatus: menen tanssityttöjen opetuksiin :D
- hyväunituollainenkin
Varmastikin tanssit humppaa tanssityttösten kanssa heti seuraavassa unessa
Perutaan yhteinen hautapaikka.
- OTM71
Mä varasin jo Ellu meille kirkon. Sitten katselin jo pinkkejä ja sinisiä vauvan vaatteita!)
- Lisänimikökiveen
Hautapaikka kun on ollut jo 30v. Etkä taitaisi sinne mahtuakkaan. Perutaan häät ja hautapaikka.
- OTM71
Ei murehdita vielä hautajaisia. Häät ja yhteiset lapset number1!)
- Varpaateinäy
Okei. Koska tuun raskaaksi?😝
No perhana! Pappi ja kirkko jo varattu.🤓
- vanha-ruma-äijä
Mitä?Sää perut häät?
Nyt kyll mää verä itteni hirtee. - pelitjaelokuvatkin
Huomasin erään saksalaisten tekemän sellaisen peli-elokuvan: FPS-First Person Shooter, katsoin vähän tuota, pelistä tehty juttu, aika jooh :D
Paras peli mitä olen nähnyt siis pitkiin aikoihin, pelikone.fi on vielä tuo Governor of Poker 2 :D
- On seikkailuakin mukana hyvin pelissä. - kaikkeesitäväsynennä
Tämä pirun aloitus valvotti minua yöllä koska huolestuin että tämä olisi häneltä niin odotin lisää tietoa :((
- eiseolehäneltäsinulle
Tuskin tuollainen aloitus on keneltäkään oikealta ihmiseltä kenellekään. Jotkut vaan haluavat yrittää pahoittaa mahdollisimman monien mieliä. Harmi, jos sinua harmitti keskellä yötä tuollaisen viestin takia :-/
- eipitäisisilloinlukea
Olen vähän sellainen että vaikka järkeni sanoo että tuskin tämä häneltä on, että on vaan joku trolli niin silti mielini alkaa kelaamaan että entä jos entä jos kuitenkin... varsinkin ku olen väsynyt.
- ei.henk.koht.textareit
Voi vide oikeesti, näitten paska trolien takia tarvii uniaan menettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540