Mä en haluakaan sua

Perutanyhteinehautamesta

Sori! Perutaan häät.🖤

25

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenellemenijakukaoot

      Paljo järkeä tänne tämmösii kirjotella? :/

    • ihmejuttuja

      Ei oo kyllä mistään häistä ollut puhettakaan joten ei mulle!!!

      • perutaankaikki

        Mites hautajaiset? Perutaanko nekin?🤣


    • kerrojotainmuuta

      Missään vaiheessa tiennyt että olisit halunnutkaan joten ei tässä ole mitään uutta

    • kivakukerroit

      No en määkään sua, joten hyvä näin ;)

    • valehteletitsellesi

      Tänne kijoittaminen kertoo vähän toista :D Ikävä kenties?

    • eikukaankosinutkaan

      Ei ole kukaan tullut kosimaankaan, joten nou hätä:D

    • mullekaittääon

      Jahas, mikäs mielesi sitten muutti jos saanen kysyä? Toivottavasti et tehnyt mitään liian äkkinäisisiä johtopäätöksiä mistään.

      • Noeivarmasti

        Ei ole sulle.


    • Ikäväkuulla

      Harmi, minä rakastin oikeasti ❣️😥

    • mopojentestiajoa

      Unista ja todellisuuksistakin tuli mieleen tuollainen: veli sanoi että: koeaja tuo Ducati, se kulkee sen noin 300km/h.... itse ajattelin että osaankohan vaihtaa vaihteita kunnolisesti tuollaisesti, veli sanoi unessa: osaat kuitenkin ne normi-jutut :D

    • josuskallanmennä

      Itselläni on kyllä sellainen kuningas-ajatus: menen tanssityttöjen opetuksiin :D

      • hyväunituollainenkin

        Varmastikin tanssit humppaa tanssityttösten kanssa heti seuraavassa unessa


    • Perutaan yhteinen hautapaikka.

    • OTM71

      Mä varasin jo Ellu meille kirkon. Sitten katselin jo pinkkejä ja sinisiä vauvan vaatteita!)

    • Lisänimikökiveen

      Hautapaikka kun on ollut jo 30v. Etkä taitaisi sinne mahtuakkaan. Perutaan häät ja hautapaikka.

    • OTM71

      Ei murehdita vielä hautajaisia. Häät ja yhteiset lapset number1!)

    • Varpaateinäy

      Okei. Koska tuun raskaaksi?😝

    • No perhana! Pappi ja kirkko jo varattu.🤓

    • vanha-ruma-äijä

      Mitä?Sää perut häät?
      Nyt kyll mää verä itteni hirtee.

    • pelitjaelokuvatkin

      Huomasin erään saksalaisten tekemän sellaisen peli-elokuvan: FPS-First Person Shooter, katsoin vähän tuota, pelistä tehty juttu, aika jooh :D

      Paras peli mitä olen nähnyt siis pitkiin aikoihin, pelikone.fi on vielä tuo Governor of Poker 2 :D
      - On seikkailuakin mukana hyvin pelissä.

    • kaikkeesitäväsynennä

      Tämä pirun aloitus valvotti minua yöllä koska huolestuin että tämä olisi häneltä niin odotin lisää tietoa :((

      • eiseolehäneltäsinulle

        Tuskin tuollainen aloitus on keneltäkään oikealta ihmiseltä kenellekään. Jotkut vaan haluavat yrittää pahoittaa mahdollisimman monien mieliä. Harmi, jos sinua harmitti keskellä yötä tuollaisen viestin takia :-/


      • eipitäisisilloinlukea

        Olen vähän sellainen että vaikka järkeni sanoo että tuskin tämä häneltä on, että on vaan joku trolli niin silti mielini alkaa kelaamaan että entä jos entä jos kuitenkin... varsinkin ku olen väsynyt.


      • ei.henk.koht.textareit

        Voi vide oikeesti, näitten paska trolien takia tarvii uniaan menettää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe