Olen ajellut Tervakoski-Ryttylä väliä kolme vuotta ja nyt on teiden auraus ekaa talvea kunnossa. Kiitos siitä tienhoitotiimille kuka se sitten onkaan. Vielä kun sais vähän hiekkaa vaikka mutkiin niin tulos olisi täydellinen!! Ei taida sama auraustiimi olla Tervakoskella. Pienemmät tiet huonossa kunnossa ja kapeita . Ajelkaa vaikka Teeritiellä niin näette missä kunnossa tie on!!!!
Vastaukset 4
- alasonmenty
Koko helkkarin Tervakosken tiet ovat kuin perunapeltoa Teeritietä myöden verrattuna siihen mistä kirjoitat, joka on hyvässä hoidossa
Säästääkö siinä jotain Tervassa, kun iskarikauppiaat taitaa olla ainoita nettoajia- Kunnonmiehet
Eikös nämä taajamien pikkubaanat ole ihan kunnan auraksessa.
Isommat tiet sitten yrittäjän auraamia.
- Kesääodotellessa
Että näin, tänätalvena on kiirettä pitänyt.
https://www.hameensanomat.fi/kanta-hame/janakkala-irtisanoi-tervakosken-ja-leppakosken-talvikunnossapidon-sopimuksen-laatu-ei-riittanyt-ja-aikataulut-eivat-pitaneet-568532/ - Minäolenparas
Tack så bra!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641673Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1501278Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset217922- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 88676
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt197629- 52592