Mistäköhän saisi ostettua siteen osia, esim eturemmit? Kun ei viitsisi ostaa ihan kokonaan uusia siteitä. Ja mitäköhän voiteita vois laudan pohjaan pistään ja miten? Eli joutuuko hioon niinku suksia tai jotain sellaist? Kiitoksia jo valmiiksi.
Varaosia?
3
3965
Vastaukset
- antiflag
siteen osia pitäis saada hyvin varustetuista lautailu/laskettelu liikkeistä. saattaa jopa saada ihan normaali urheilukaupoista. siis niitä muovisia osia. sitten noissa nettikaupoissakin saattaa olla niitä sträppejä.
itse ainakin vahaan lautani noin 15 tunnin laskemisen jälkeen. ja se onnistuu semmosella tasapohjasella silitysraudalla. eli siihen vaan sulatat sitä vahaa ja tiputtelet tasasiksi raidoiksi laudan pohjalle. sitten levittelet sen silleen että koko laudan pohja saa oman osansa siitä vahasta. sitten kun vaha on hieman jäähtynyt niin voi alkaa silkaamaan sitä pois (joskus hieman mietityttää että mitähän järkeä tässäkin kun ensin laudan pohjaan vahaa ja sitten rapataan pois). kannattaa kysellä tuotaki niistä lautailuliikkeistä koska ne osaavat nevoa paremmin ja myydä sulle ne vahat sun muut. jotkut vahaavat sen lautansa tarkalleen kelin mukaan mutta itse käytän tuommosta vahaa jonka pitäs sopia miinus viidentoista ja plus viiden välille (eli lähes milloin tahansa).
toinen vaihtoehto että viet laskettelukeskusessa sinne välineiden huolto paikkaan ja vahautat siellä, mutta se maksaa ainakin kolme kertaa enemmän kuin itse vahaaminen.
voi kai sitä laudan pohjaa hioa. mutta pakko ei ole. itse en ole tuota uutta lautaa hionu kertaakaan. jos sen haluaa hioa ni kysy sitäkin tuolta huolto paikasta.
sitten tietenkin kantteja voi teroitella silloin tällöin, kun tuntuu että eivät enää pidä. jos tiedät miten se tehdään niin osta kannttiviila. jos olet epävarma niin viilauta ne siellä huollossa...- tytteli
Se laudan pohja on huokoinen ja kun se vaha sulatetaan siihen, se pohja imee sitä vahaa ja sulkee samalla niitä huokosia, ettei se ime vahan sijaan vettä ja muuta mönjää. Näin ainakin oletan. Tietty se vahaus vaikuttaa myös luistoon yms. mutta säännöllisesti tehtynä pitää siis myös laudan kunnossa pitempään. Ylimääränen täytyy tietysti siklata pois, tai muuten se pinta jää sellaiseksi kökköiseksi. Se vahaaminen on ihan simppeliä, mutta toki sen saa myös vahautettua liikkeessä.
- n@kki54
kantahämeen suksitukusta löytää kaikki lautailuun liittyvät varaosat.
puh. 050 5017558
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172