Minun rakas 9-vuotias tyttö ja se sai yhtäkkiä epilepia kohtauksia ja useita peräikkäin ja eivät näytä loppuvan. Kissani on vain kerra aikaisemmin viime elokuussa tuli ensimmäisen kerran. Mitä tehdä?
Hei! Tarvitsen apua
6
103
Vastaukset
- huonopila
Taidat pelleillä, tai sitten olet vähän yksinkertainen! (anteeksi vain) Jos aloitus on tosi, niin VIE KISSA LÄÄKÄRIIN, ÄLÄKÄ TÄÄLLÄ KYSELE!!!!
- Mimosanomistaja
Tää ei ole pilaa ja en koskaan pilaisi tälläisissa asioissa. Onko kenenkään toisen kissalle käyny samalla tavalla, että saa monta epilepsia kohtausta peräkkäin? Eikä tarvitse huutaa ja sitä voi keskustella asiallisesti.
- 456456546
No sä kysyt että "mitä tehdä?". Ainoa järkevä vastaus siihen on että vie se kissa eläinlääkäriin. Kyllä ne siellä kertoo mitä tehdä, ei siitä epilepsiasta kissaa piikille pistetä vaan sitä voidaan hoitaa.
- iöow
Oliko lähellä jokin sähkömagneettinen kenttä? Esim. wifi voi tehdä tätä.
- Mimosanomistaja
Tuskin tähän aikaan illasta mikään eläinlääkäri asema on edes auki. En käytä wi-fi:tä.
- Voiparkaa
Eikö sinulla raukalla ihan oikeasti ole sunnuntai-iltana muuta tekemistä kuin trollata? Oletko niin kipeästi vailla edes jonkinlaista sosiaalista kanssakäymistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099