TSS-matkat Kypros

Siskonkanssareissussa

Olipa kiva lukea noita keskuateluja. Olemme juuri TSS-matkalla Kyproksessa 2. - 9.2.2019 Liput ja aikataulut tulivat n 10 pv ennen lähtöä, ehdittiin jo kysellä missä viipyvät. Lento Antalyan kautta, pysähdys koneessa ollen n 50 minuuttia. Tankkaus. Oppaat ja bussit vastassa sovitusti kentällä Ercanissa. Eka hotelli Port View. Huoneet ja hotelli siisti, ehkä paikallinen reittaus neljä thteä, hostellinoloinen, mutta siisti, illalliaella viinipullollinen hyvää viiniä 22 e, toki vitosen halvemmallakin sai. Jos ei juonut koko pulloa, sen saattoi jättää säilytykseen ja voi juoda seuraavalla illallisella etc. Meillä 2. kerroksen huone, hyvin tunkkainen tupakanhaju. Vaadimme vaihtamaan edes haisevat verhot, auliisti palveltiin, ja auttoi jonkin verran. Kokolattiamatot kaikissa huoneissa. Muilla haastattelemillani siistintuoksuiset huoneet, 8 kerrosta hotellissa, nyt on täynnä. TSS:n toisen ryhmän (ryhmiä kai 4) opas on kuulemma kiukkuinen ja töykeä, ehdotimme pyytämään oppaan vaihtoa. Meillä on hyvin hyvä, ystävällinen ja huolehtiva Cen. Tänään oli Nikosia-retki, hyvin organisoitu. Aurinko paistoi! Retket poikkeavat ilmoitelluista, mutta ei haittaa, Cen meille ainakin tiedottaa tarkasti. Vielä emme tiedä mikä hotelli on Kyreniassa 2 päivän päästä. Kännykkään jäi päälle Turkin aika jostain syystä, mutta ei haittaa koska Kypros nyt Suomen ajassa. Port Viewissä hyvä illallinen ja aamiainen super. Joka paikassa on voinut maksaa euroilla. Jopa vessoissa. Ed mainitsemani viinipullo euroilla maksettaessa 7 e halvempi kuin liiroissa! Saavat kai reittausetuna tuloja. Näin tässä vaiheessa :)

2

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siskonkanssareissussa

Siis tarkoitin kellonaikaa siten, että vaikka känny näyttää Turkin aikaa, ei haittaa, koska MUUT kellomme ovat Suomen ja Kyproksen ajassa (sama aika).

• Veljenveli

Oliko tämä niitä 99 euron illallispaketti 129 matkoja? Ei ole enää mtkustaminen hinnan kiroissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe