Voiko joku auttaa kun kaikki muut näkyy mutta ei tv7.n ohjelmat chromasterilla. Tv7.sovellus päivitetty 30.10.2018. En saa päivittymään tuoreemma. Mitä tehdä?
Tv7 ohjelmat ei aukee chromasterilla
6
489
Vastaukset
- chromecast
Itse kokeilin niin sen saa toimimaan vain laitteenpeilauksella. Google home => Tili => Peilaa laite.
- mikä.helketin
Mikä helketin chromasterilla kuulostaa joltakin labra polttovehkeeltä
- tarkka
Sanahirviö tuo chromecast mutta olen sillä nähnyt ohjelmat tv,stä myös tv7,an aikaisemmin. Nyt ei enää, odotellaan josko jollakin olisi neuvo.
- chromecast
TV7 ohje;
"Apple TV tai Chromecast kaapeli antenni internet
Yhdistä tietokone, tabletti tai älypuhelin televisioon Chromecastin tai Apple TV:n avulla. Molemmat laitteet yhdistetään television hdmi-liitäntään ja ne vaativat toimiakseen internetyhteyden.
Chromecast on näistä yksinkertaisempi ja edullisempi vaihtoehto. Sen avulla yhteensopivan päätelaitteen sisältöä voidaan langattomasti jakaa televisioruudulle. Chromecastia voit käyttää sekä tietokoneella että Android-mobiililaitteilla niin, että avaat TV7:n nettisivut Chrome-selaimella. Huomaathan, että tämä vaihtoehto ei ole käytettävissä IOS-laitteilla (iPhone, iPad).
Applen laitteilla vastaava tekniikka on AirPlay, joka toimii Apple TV -laitteen kautta. Apple TV:hen voidaan Chromecastin tavoin lähettää sisältöä langattomasti muilta Applen päätelaitteilta Safari-selaimella TV7:n nettisivujen tai Taivas TV7 -sovelluksen kautta.
Lisäksi uudelle Apple TV:lle (4. sukupolvi ja uudemmat) on saatavilla Taivas TV7 ja Himlen TV7 -sovellukset, joiden kautta ohjelmien katselu on helpointa."
Tuossa lukee että sitä voi käyttää chrome-selaimella, mutta sitä voi katsoa myös laitteenpeilauksella suoraan TV7:n sovelluksesta. - chromecast
Ja ainakin chromen kautta voi katsoa laitteenpeilauksella TV7:n ohjelmia(ei tarvitse kirjautua chromeen), en tiedä millä kaikilla muilla internet selaimilla voi.
- Anonyymi
Ei ymmärrä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752