Minulla apuna google maps ja online webcam, myös kuuntelemalla radiokanavaa Afsin FM.
Miten hoidat Alanya-ikävääsi?
15
83
Vastaukset
- SannaInkeri
Minä katselen seiniltäni Kale- kukkulalta ottamiani valokuvia.
Niitä on kertynyt 628. - Eiootottakaan
Voi hyvä helv...
- Eiootottakaan
Siis tarkoitan että mullakin tosi kova ikävä takaisin Alanyaan, mutta siihen asti kun saan rahaa niin todellakin: Voi hyvä helv... että siellä on ihanaa!
- Toukokuussa.taas
Minä käyn päivittäin turkkilaisissa pizzerioissa. Niitä löytyy Suomessa melkein joka paikkakunnalla.
- KauhiaIkävä
Parhaimmaksi keinoksi Alanyan- ikävään on todellakin Kale- kukkulan kuvien katselu ja turkkilaisen pizzerian tuotteiden syönti.
Sitten tuleekin jo kiire pöntölle. - Alan
Onneksi pääsen sinne ensi kuussa! Mitä tekemistä suosittelisit eka lomapäiväksi?
- Tyyne67vee
Me papan kanssa lepäilimme matkaväsymystämme pois ensimmäisenä päivänä. Mitä nyt pappa kävi marketissa ostamassa 4 appelsiinia, 4 tölkkiä olutta ja pienen pötkön meetvurstia ja pähkinöitä.
Altaalla olimme istuskelemassa pienen hetken mutta hieman viileää siellä oli, minullakin oli tuulitakki päällä.
Pappa aikoi tilata vodka- paukun mutta minä estelin:
- Älä ihmeessä täältä paukkua tilaa; se on taatusti tehty ties mistä kotipolttoisesta pontikasta.
Pappa otti sitten pullo- oluen. - llill
Heh-heh :)
- TurkkiOnMymind
Minä syön turkinpippureita. Lisäksi näin pakkasilla pukeudun turkkiin. Leivän päälle pistän kalkkunaa ( turkey).
- TurkkiOnMymind
Lisäksi uutta matkaa odotellessa stereoistani pauhaa John Lennonin "cold turkey". Sen sulosointuja kuunnellesa olen jo melkein Alanyan bussiasemalla.
- MinnaLiisi
Minä muistelen pienipippelisiä turkkipoikia.
- MistäNäitäTulee
Osanottoni ikävääsi Tero.
- Ingaliia
Minä en tiedä semmoisia Turkissa olevankaan...
- iiuuyytt
Valokuvat, videot ja hyvin menee. Ei nyt ihan karsee ikävä ehdi tulla kun 2-3 krt kuitenkin tulee käytyä vuoden mittaan, mutta onhan tuo aivan ihana paikka! PK-seudulla myös etnisiä kauppoja mm Alanya market, joista voi hätäpäissään käydä ostamassa lohduketta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185