Minulla apuna google maps ja online webcam, myös kuuntelemalla radiokanavaa Afsin FM.
Miten hoidat Alanya-ikävääsi?
15
107
Vastaukset
- SannaInkeri
Minä katselen seiniltäni Kale- kukkulalta ottamiani valokuvia.
Niitä on kertynyt 628. - Eiootottakaan
Voi hyvä helv...
- Eiootottakaan
Siis tarkoitan että mullakin tosi kova ikävä takaisin Alanyaan, mutta siihen asti kun saan rahaa niin todellakin: Voi hyvä helv... että siellä on ihanaa!
- Toukokuussa.taas
Minä käyn päivittäin turkkilaisissa pizzerioissa. Niitä löytyy Suomessa melkein joka paikkakunnalla.
- KauhiaIkävä
Parhaimmaksi keinoksi Alanyan- ikävään on todellakin Kale- kukkulan kuvien katselu ja turkkilaisen pizzerian tuotteiden syönti.
Sitten tuleekin jo kiire pöntölle. - Alan
Onneksi pääsen sinne ensi kuussa! Mitä tekemistä suosittelisit eka lomapäiväksi?
- Tyyne67vee
Me papan kanssa lepäilimme matkaväsymystämme pois ensimmäisenä päivänä. Mitä nyt pappa kävi marketissa ostamassa 4 appelsiinia, 4 tölkkiä olutta ja pienen pötkön meetvurstia ja pähkinöitä.
Altaalla olimme istuskelemassa pienen hetken mutta hieman viileää siellä oli, minullakin oli tuulitakki päällä.
Pappa aikoi tilata vodka- paukun mutta minä estelin:
- Älä ihmeessä täältä paukkua tilaa; se on taatusti tehty ties mistä kotipolttoisesta pontikasta.
Pappa otti sitten pullo- oluen. - llill
Heh-heh :)
- TurkkiOnMymind
Minä syön turkinpippureita. Lisäksi näin pakkasilla pukeudun turkkiin. Leivän päälle pistän kalkkunaa ( turkey).
- TurkkiOnMymind
Lisäksi uutta matkaa odotellessa stereoistani pauhaa John Lennonin "cold turkey". Sen sulosointuja kuunnellesa olen jo melkein Alanyan bussiasemalla.
- MinnaLiisi
Minä muistelen pienipippelisiä turkkipoikia.
- MistäNäitäTulee
Osanottoni ikävääsi Tero.
- Ingaliia
Minä en tiedä semmoisia Turkissa olevankaan...
- iiuuyytt
Valokuvat, videot ja hyvin menee. Ei nyt ihan karsee ikävä ehdi tulla kun 2-3 krt kuitenkin tulee käytyä vuoden mittaan, mutta onhan tuo aivan ihana paikka! PK-seudulla myös etnisiä kauppoja mm Alanya market, joista voi hätäpäissään käydä ostamassa lohduketta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286