Onpas kummaa kun viestini poistettiin.
Kaipa sosiaalitoimi on täälläkin kyttäämässä vaikka mitään en kirjoittanut kuin yleisesti mutta otetaan uusiksi.
Onko kenelläkään kokemusta siitä että lapsi viedään suoraan huostaan osastolta?
Lapsi 11v on kesään asti lastenpsykiatrisella tuhrimisen ja masennuksen vuoksi. Sossu ilmoitti että hoito ei auta niin ei voi päästää kotiin vaan tehdään sijoitus 200km päähän.
Olen ottanut kaikki tuen vastaan mitä tarjottu mutta eivät enää tarjoa apua. Lapsi tarvitsee terapiaa mutta kunnalla ei ole antaa. Olen pyytänyt tukihenkilöä mutta kunnalla ei ole antaa. Asia meni käsiteltäväksi asianajajalle mutta onkohan edes pienintäkään toivoa saada kumottua päätös?
Hoidollinen huostaanotto
Naikkonen87
1
91
Vastaukset
- Voi.eiii
Onko huostan perusteena siis ettei kunnalla ole varaa terapiaan tai tukihenkilöön?! Tai yhtenä perusteena? Kotisairaanhoito 1 x vk, terapia ja tukihenkilö yhteensä tulisi halvemmaksi kuin sijoitus. Koska sait tietää sijoituksesta ja joko lapsi tietää siitä? On sinulla kyllä järkyttävä kevät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693