23H risteily Turku-Tukholma, maihinnousu Tukholmassa?

risteilijä88

Hei!
Onko kellään kokemusta tai tietoa, jos ostan 23H risteilyn Turku-Tukholma ja haluan nousta Tukholmassa maihin, eli käyttäisin risteilyn reittimatkana, onko tämä mahdollista? Onko Tukholman päässä joku lipuntarkastaja joka päästää ulos vain reittimatkan ostaneet? (normaalisti ko. risteilyllä ei ole maihinnousua)

9

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksa-oma-matkasi

ei muiden maksettavaksi
      (aiheutat hintojen korotuspaineita kepulikonstiesi miettimisel)

surkia provo, mut sait kaipaamas kommentin,
      koitahan myös jo pikkuhiljaa aikuistua, eiks jeh

risteily on muutoin 2 reittimatkaa (m/p) pakettimatkana turusta tukholmaan matkatessasi

• risteilijä88

Veditkö herneen nenään kun et osaa neuvoa?

• palkokasvit

Veditkö herneen nenään kun et vaan osaa.:))))

• Petku-olet

On mahdollista. Mutta edellyttää, että sinulla ei ole omaatuntoa eikä kunniakaan vaivaa. Siinähän maksatat oman matkasi muilla. Ne muut ovat rehellisiä, sinä konfoijari eli petkuttaja.

• palkokasvit

Kova meininki täällä. Melkein kuin kotona!

• Petku-olet

Konfoijari tarkoittaa petkuttajaa!

• Voi-tulla-kalliiksi

Varoittava tapaus - analosesti soveltuva:

Tuoreimmat

Päivän lehti

Lähetä vihje tai kuva

Älypää

Äkkilähdöt

Työpaikat

TV-ohjelmat
      Ilta-Sanomat
      Matkat
      ETUSIVU
      UUTISET
      VIIHDE
      URHEILU
      TALOUS
      LIFESTYLE
      SÄÄ
      ISTV
      DIGI
      AUTOT
      LEHTI
      JUURI NYT: Samuli Edelmann, Paula Vesala, Tarja Turunen, Darude... muusikkoystävät mykistyivät Olli Lindholmin kuolemasta: ”Itkettää ja järkyttää”
      Matkustaja jätti viimeisen vaihtolennon väliin – lentoyhtiö vaatii tuhansien korvauksia

Lufthansan A380-kone Frankfurtin lentokentällä.
      Lufthansan A380-kone Frankfurtin lentokentällä. (KUVA: REUTERS/Kai Pfaffenbach)
      Julkaistu: 12.2. 17:57
      Jaa6TwiittaaSähköposti
      Lentomatkailu Saksassa lentoyhtiö Lufthansa haastoi oikeuteen matkustajan, joka ei käyttänyt lentonsa viimeistä matkaosuutta.
      Joillakin maailman lentoreiteillä on edullisempaa päästä haluamaansa paikkaan, kun varaa lennon, jossa vaihtokohde on haluttu päämäärä. Tällöin matkustaja jää pois jo vaihdon yhteydessä, eikä ilmaannu enää lennon viimeiselle osuudelle.

Esimerkiksi jos haluaa matkustaa New Yorkista San Franciscoon, niin halvin keino saattaa olla varata lento New Yorkista Lake Tahoeen välilaskulla San Franciscossa, jossa jäädä pois, kertoo CNN.

Berliinissä oikeudelle joulukuussa jätetystä kanteesta ilmenee, että miesmatkustaja oli varannut menopaluulennot Oslosta Seattleen välilaskulla Frankfurtissa. Matkustaja käytti menomatkan lennot, mutta paluumatkalla jäikin pois jo välilaskun aikana Frankfurtissa, josta lensi erikseen varaamallaan Lufthansan lennolla Berliiniin.

Lennot myyneen Lufthansan mukaan matkustaja oli rikkonut sopimusehtoja ja vaati tältä 2 112 euron korvauksia.

Berliinin oikeus hylkäsi lentoyhtiön nostaman kanteen. Lufthansa aikoo kuitenkin valittaa päätöksestä.

Iltasanomat, is.fi/matkat/art-2000005999129.html

• Anonyymi

Kuinka paljon laivan täksistä saa pistää taskuunsa ja mennä ulos maksamatta?

• Anonyymi

Täytyy kysyä oikein neuvoa rikolliseen tekoon. Tässä tapauksessa sopimusrikkomukseen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe