Mitä

tuumitte

13

1173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Misi

      Joskohan olisi niin, että ihmisiä on myös aivan oikeissa töissä? Maksaen aivan oikeita veroja? Ja eivät niin huolestuneita tämän maajussiluokan ongelmista? Voisiko olla niin?

    • Kas vain!


      Olen perehtynyt kyseisiin asioihin, mutta tuolta kotisivulta tuli minullekin uutta tietoa.


      Vai on Keijo K Kulhakin kertonut maratonistunnon tuoksinnasta...

      Toivo T Pohjalan en ole tiennyt noin lausuneen...

      Myös Heikki Haaviston Brysselin haastatelu oli uutta.

      Minipaketti salaisine pöytäkirjoineen on omien tutkimukseni mukaan kevuttää kamaa maraton istunnon rinnalla.

      Esa Härmälä on 141-artiklan kirjoittaja. Nyt hän on MTK:ssa pukkina Suomen viljelijöiden kaalimaalla.


      Totean, että kyse ei ole vain maataloustuottajien huijaamisesta. Kotisivun kertomassa jutussa huijattiin koko kansaa.

      Jorma Jaakkola
      [email protected]

      • läytyy

        vähäsen, mutta mistä löytyy se instanssi joka näille vääryyksille jotain vois tehdä.


    • johtuu

      tämä hiljaisuus, eikö kyvyt riitä asiallisen asian kommentointiin, kävijöitä näyttää kuitenkin melkoisesti olevan.

      • Hiljaisuus johtuu siitä, että omat ovat pettäneet.

        Keskustapuolue ei kuitenkaan ole sama kuin Esko Aho ja Mikko Pesälä.


        Maataloutta lyöneet demaritkaan eivät voi keskustelussa puolustaa pettureita, koska todisteet petoksesta - jopa vaalipetoksesta - ovat kovat.



        ASIAN RATKAISU: JULKINEN KESKUSTELU


        Tämä EU-maataloushuijaus ei selviä ilman nettikeskusteua, koska ylimmät käskyttäjät ovat demaripresidentit Koivisto ja Ahtisaari.
        Tässä on syy, ettei valtamedia puutu kyseiseen sotkuun.
        Niin, ja samasta syystä media ei puutu maataloushuijauksen taustat paljastavaan tuhottuun Antti Kuosmasen EU-kirjaan.

        Lääkkeet rytinän jälkihoitoon on jo mietittynä.

        Sotkun selvittämisen puoluepoliittisia seurauksia;
        Sotkuun ovat osallistuneet myös Ahon hallituksen aikaan oppositiossa olleet demarit.

        Eikä muitakaan seurauksia ei tarvitse pelätä;

        Viljelijän tulot korjataan korjataan verotuksillisilla toimilla, ilman tukia, vieläpä niin etteibväty elintarvikkeiden hinnat kaupassa nouse.

        Sitä ennen:
        Eduskunta on hajotettava.
        Puolueiden pöydät on putsattava ja tuoleilla istujat vaihdettava.
        Yksikään nykyisessä eduskunnassa oleva ei saa olla ehdolla kansanedustajaksi.


        Jorma Jaakkola
        [email protected]


      • raunioita
        jorma.jaakkola kirjoitti:

        Hiljaisuus johtuu siitä, että omat ovat pettäneet.

        Keskustapuolue ei kuitenkaan ole sama kuin Esko Aho ja Mikko Pesälä.


        Maataloutta lyöneet demaritkaan eivät voi keskustelussa puolustaa pettureita, koska todisteet petoksesta - jopa vaalipetoksesta - ovat kovat.



        ASIAN RATKAISU: JULKINEN KESKUSTELU


        Tämä EU-maataloushuijaus ei selviä ilman nettikeskusteua, koska ylimmät käskyttäjät ovat demaripresidentit Koivisto ja Ahtisaari.
        Tässä on syy, ettei valtamedia puutu kyseiseen sotkuun.
        Niin, ja samasta syystä media ei puutu maataloushuijauksen taustat paljastavaan tuhottuun Antti Kuosmasen EU-kirjaan.

        Lääkkeet rytinän jälkihoitoon on jo mietittynä.

        Sotkun selvittämisen puoluepoliittisia seurauksia;
        Sotkuun ovat osallistuneet myös Ahon hallituksen aikaan oppositiossa olleet demarit.

        Eikä muitakaan seurauksia ei tarvitse pelätä;

        Viljelijän tulot korjataan korjataan verotuksillisilla toimilla, ilman tukia, vieläpä niin etteibväty elintarvikkeiden hinnat kaupassa nouse.

        Sitä ennen:
        Eduskunta on hajotettava.
        Puolueiden pöydät on putsattava ja tuoleilla istujat vaihdettava.
        Yksikään nykyisessä eduskunnassa oleva ei saa olla ehdolla kansanedustajaksi.


        Jorma Jaakkola
        [email protected]

        Oletko lukenut kirjasen "Laillistettu murha", ei liity maatalouteen mutta kuvastaa hyvin tämänkinpäivän toimintaa suomessa. http://www.kauko-kustannus.fi/uutuudet.htm


      • raunioita kirjoitti:

        Oletko lukenut kirjasen "Laillistettu murha", ei liity maatalouteen mutta kuvastaa hyvin tämänkinpäivän toimintaa suomessa. http://www.kauko-kustannus.fi/uutuudet.htm

        Kiitos linkistä!


        Lukaisin, mitä ko. kotisivulta löytyy...

        Toteamus:

        Kauko Parkkinen ei ole jälkiviisas, hän on kirjoittanut kirjansa reaaliaikaisesti!

        --

        Kyllä maatalous kuuluu aivan samaan kuvioon, ovathan asialla Mauno Koivisto ja muut demarit.

        Arvatkaa seuraavien Koiviston kirjoituksien sitaattien kirjoitusvuosi!



        "TAVOITTEET JA MAHDOLLISUDET

        Valuuttakurssien muutos eli devalvaatio on selvästi poissa laskuista: niissä ei ole »perustavaa laatua olevaa epäsuhdetta». Markka on jonkin verran yliarvostettu, mutta sen aiheuttamat haitat on hoidettava pois muin keinoin.

        Näyttää siltä, että EFTA on kohta tehnyt tehtävänsä ja että se saa jo pian mennä.
        Sopimustamme EFTAn kanssa ei näin ollen liene syytä ottaa tähänastisen juhlallisesti.

        Valtion taloudelle ei nopeasti voida tehdä mitään, mutta käänne parempaan päin on saatava aikaan. Tulojen kasvu on saatava menojen kasvua nopeammaksi.

        Tulotasoa ei voida alentaa eikä työllisyyttä jättää hoitamatta.

        Rahamarkkinain enempi kiristyminen olisi estettävä ja korkopolitiikka aktivoitava.

        Tätä taustaa vastaan katsottuna on ulkomaankaupan osalta nähtävissä kaksi vaihtoehtoista linjaa eli
        »avoimemman talouden linja» ja
        »suljetumman talouden linja»


        »Avoimemman talouden linja» merkitsisi seuraavaa:

        - tuonti jatkuisi vapaana ja sen kasvua hillitsisi vain kotimaisen kysynnän heikentyminen, mikä aiheutuisi rahamarkkinain kiristymisestä, kasvun heikkenemisestä, heikkenevästä työllisyydestä

        - kotimaisessa teollisuudessa tapahtuisi rakennerationalisaatiota, elin- ja kilpailukykyiset yritykset menestyisivät

        - kasvun putoaminen minimiin eli 2 %:iin johtaisi valtion verotulojen supistumiseen ja työllisyysmenojen kasvuun sekä heikkotuottoisiin työllisyysinvestointeihin


        »Suljetumman talouden linja» merkitsisi seuraavaa:

        - tuonnin supistaminen aiheuttaisi painetta kotimaista hintatasoa vastaan"

        -

        Arvatkaa;

        - Mikä oli vuosi?

        --

        Toinen Mauno Koiviston kirjoitus:

        "Mitä menojen vähentämiseen tulee, on syytä todeta, että menoja on pyritty suurin mitoin lykkäämään tulevaisuuteen, ja varsinaista säästämistä voidaan ajatella vain maatalousmenojen kohdalla, joihin nähden ei ole noudatettu samaa ankaruutta kuin muihin menoihin. Maatalousmenoista voitaneen kuitenkin ottaa pois vuositasolla enintään 10 % eli n. 90 milj. markkaa Viidan hahmoittelemalla tavalla.

        Jos enemmän otetaan ja erittäinkin jos karsitaan hinnanalennuskorvauksia, jotka ovat todella merkittävä summa, nousevat elintarvikkeiden kuluttajahinnat, ellei tuottajahintoja vastaavasti alenneta."

        --

        Arvatkaa;

        - Mikä oli vuosi?


      • maksaja
        jorma.jaakkola kirjoitti:

        Kiitos linkistä!


        Lukaisin, mitä ko. kotisivulta löytyy...

        Toteamus:

        Kauko Parkkinen ei ole jälkiviisas, hän on kirjoittanut kirjansa reaaliaikaisesti!

        --

        Kyllä maatalous kuuluu aivan samaan kuvioon, ovathan asialla Mauno Koivisto ja muut demarit.

        Arvatkaa seuraavien Koiviston kirjoituksien sitaattien kirjoitusvuosi!



        "TAVOITTEET JA MAHDOLLISUDET

        Valuuttakurssien muutos eli devalvaatio on selvästi poissa laskuista: niissä ei ole »perustavaa laatua olevaa epäsuhdetta». Markka on jonkin verran yliarvostettu, mutta sen aiheuttamat haitat on hoidettava pois muin keinoin.

        Näyttää siltä, että EFTA on kohta tehnyt tehtävänsä ja että se saa jo pian mennä.
        Sopimustamme EFTAn kanssa ei näin ollen liene syytä ottaa tähänastisen juhlallisesti.

        Valtion taloudelle ei nopeasti voida tehdä mitään, mutta käänne parempaan päin on saatava aikaan. Tulojen kasvu on saatava menojen kasvua nopeammaksi.

        Tulotasoa ei voida alentaa eikä työllisyyttä jättää hoitamatta.

        Rahamarkkinain enempi kiristyminen olisi estettävä ja korkopolitiikka aktivoitava.

        Tätä taustaa vastaan katsottuna on ulkomaankaupan osalta nähtävissä kaksi vaihtoehtoista linjaa eli
        »avoimemman talouden linja» ja
        »suljetumman talouden linja»


        »Avoimemman talouden linja» merkitsisi seuraavaa:

        - tuonti jatkuisi vapaana ja sen kasvua hillitsisi vain kotimaisen kysynnän heikentyminen, mikä aiheutuisi rahamarkkinain kiristymisestä, kasvun heikkenemisestä, heikkenevästä työllisyydestä

        - kotimaisessa teollisuudessa tapahtuisi rakennerationalisaatiota, elin- ja kilpailukykyiset yritykset menestyisivät

        - kasvun putoaminen minimiin eli 2 %:iin johtaisi valtion verotulojen supistumiseen ja työllisyysmenojen kasvuun sekä heikkotuottoisiin työllisyysinvestointeihin


        »Suljetumman talouden linja» merkitsisi seuraavaa:

        - tuonnin supistaminen aiheuttaisi painetta kotimaista hintatasoa vastaan"

        -

        Arvatkaa;

        - Mikä oli vuosi?

        --

        Toinen Mauno Koiviston kirjoitus:

        "Mitä menojen vähentämiseen tulee, on syytä todeta, että menoja on pyritty suurin mitoin lykkäämään tulevaisuuteen, ja varsinaista säästämistä voidaan ajatella vain maatalousmenojen kohdalla, joihin nähden ei ole noudatettu samaa ankaruutta kuin muihin menoihin. Maatalousmenoista voitaneen kuitenkin ottaa pois vuositasolla enintään 10 % eli n. 90 milj. markkaa Viidan hahmoittelemalla tavalla.

        Jos enemmän otetaan ja erittäinkin jos karsitaan hinnanalennuskorvauksia, jotka ovat todella merkittävä summa, nousevat elintarvikkeiden kuluttajahinnat, ellei tuottajahintoja vastaavasti alenneta."

        --

        Arvatkaa;

        - Mikä oli vuosi?

        Se missä tänään menemme yhteiskunnassamme on seurausta kahden vasemmistopuolueen, maalaisliiton ja sosiaalidemokraattien, sulle mulle jakamisesta. Syynä ei ole jompikumpi vaan molemmat yhdessä. Toinen käyttää yhteiskunnan varojen jakamisesta pohjattamiin kaivoihin nimitystä sosiaalipolitiikka ja toinen tukipolitiikkaa.

        Milloin tulee aika ottaa itse vastuu elämisestään?


      • päätyvät
        maksaja kirjoitti:

        Se missä tänään menemme yhteiskunnassamme on seurausta kahden vasemmistopuolueen, maalaisliiton ja sosiaalidemokraattien, sulle mulle jakamisesta. Syynä ei ole jompikumpi vaan molemmat yhdessä. Toinen käyttää yhteiskunnan varojen jakamisesta pohjattamiin kaivoihin nimitystä sosiaalipolitiikka ja toinen tukipolitiikkaa.

        Milloin tulee aika ottaa itse vastuu elämisestään?

        lopulta ne sosiaali ja tukirahat jääkö ne jonkun työttömän tai viljelijän pankkitilille ei varmasti jää, näillä rahavirroilla myös pönkitetään älyttömyyksiin paisunutta virkakoneistoa.


      • kirjassa
        jorma.jaakkola kirjoitti:

        Kiitos linkistä!


        Lukaisin, mitä ko. kotisivulta löytyy...

        Toteamus:

        Kauko Parkkinen ei ole jälkiviisas, hän on kirjoittanut kirjansa reaaliaikaisesti!

        --

        Kyllä maatalous kuuluu aivan samaan kuvioon, ovathan asialla Mauno Koivisto ja muut demarit.

        Arvatkaa seuraavien Koiviston kirjoituksien sitaattien kirjoitusvuosi!



        "TAVOITTEET JA MAHDOLLISUDET

        Valuuttakurssien muutos eli devalvaatio on selvästi poissa laskuista: niissä ei ole »perustavaa laatua olevaa epäsuhdetta». Markka on jonkin verran yliarvostettu, mutta sen aiheuttamat haitat on hoidettava pois muin keinoin.

        Näyttää siltä, että EFTA on kohta tehnyt tehtävänsä ja että se saa jo pian mennä.
        Sopimustamme EFTAn kanssa ei näin ollen liene syytä ottaa tähänastisen juhlallisesti.

        Valtion taloudelle ei nopeasti voida tehdä mitään, mutta käänne parempaan päin on saatava aikaan. Tulojen kasvu on saatava menojen kasvua nopeammaksi.

        Tulotasoa ei voida alentaa eikä työllisyyttä jättää hoitamatta.

        Rahamarkkinain enempi kiristyminen olisi estettävä ja korkopolitiikka aktivoitava.

        Tätä taustaa vastaan katsottuna on ulkomaankaupan osalta nähtävissä kaksi vaihtoehtoista linjaa eli
        »avoimemman talouden linja» ja
        »suljetumman talouden linja»


        »Avoimemman talouden linja» merkitsisi seuraavaa:

        - tuonti jatkuisi vapaana ja sen kasvua hillitsisi vain kotimaisen kysynnän heikentyminen, mikä aiheutuisi rahamarkkinain kiristymisestä, kasvun heikkenemisestä, heikkenevästä työllisyydestä

        - kotimaisessa teollisuudessa tapahtuisi rakennerationalisaatiota, elin- ja kilpailukykyiset yritykset menestyisivät

        - kasvun putoaminen minimiin eli 2 %:iin johtaisi valtion verotulojen supistumiseen ja työllisyysmenojen kasvuun sekä heikkotuottoisiin työllisyysinvestointeihin


        »Suljetumman talouden linja» merkitsisi seuraavaa:

        - tuonnin supistaminen aiheuttaisi painetta kotimaista hintatasoa vastaan"

        -

        Arvatkaa;

        - Mikä oli vuosi?

        --

        Toinen Mauno Koiviston kirjoitus:

        "Mitä menojen vähentämiseen tulee, on syytä todeta, että menoja on pyritty suurin mitoin lykkäämään tulevaisuuteen, ja varsinaista säästämistä voidaan ajatella vain maatalousmenojen kohdalla, joihin nähden ei ole noudatettu samaa ankaruutta kuin muihin menoihin. Maatalousmenoista voitaneen kuitenkin ottaa pois vuositasolla enintään 10 % eli n. 90 milj. markkaa Viidan hahmoittelemalla tavalla.

        Jos enemmän otetaan ja erittäinkin jos karsitaan hinnanalennuskorvauksia, jotka ovat todella merkittävä summa, nousevat elintarvikkeiden kuluttajahinnat, ellei tuottajahintoja vastaavasti alenneta."

        --

        Arvatkaa;

        - Mikä oli vuosi?

        kerrotaan erään autotallista alkunsa saaneen yrityksen ja yrittäjän sekä 1200 työpaikan tuhoamisesta.


      • maksaja kirjoitti:

        Se missä tänään menemme yhteiskunnassamme on seurausta kahden vasemmistopuolueen, maalaisliiton ja sosiaalidemokraattien, sulle mulle jakamisesta. Syynä ei ole jompikumpi vaan molemmat yhdessä. Toinen käyttää yhteiskunnan varojen jakamisesta pohjattamiin kaivoihin nimitystä sosiaalipolitiikka ja toinen tukipolitiikkaa.

        Milloin tulee aika ottaa itse vastuu elämisestään?

        Arvatkaa, minä vuonna Mauno Koivisto kirjoitti sen tekstin, jota siteerasin!

        Tulette yllättymään...

        Antakaa vaikka joku vuosilukuhaarukka.




        Mauno Koivisto tuhosi Suomen kansantalouden.

        Koivisto ajoi yritykset konkursseihin ja sai aikaan sen, että viimeisen 10 vuoden aikana on tapettu enemmän kuin yksi talonpoika per päivä.

        Suomessa ei ole demokratiaa, vaan sosialidemokraattien oligarkia eli harvainvalta.

        Jos et usko, lue presidentti Tarja Halosen salaamispäätös sivulta:

        http://www.promerit.net/halonen_manninen.phtml

        Toistaiseksi on vain yksi lehti uskaltanut kertoa Koiviston konklaavista, jossa Korkeinta oikeutta 6.5.1992 kyykytettiin...

        Korkein oikeus oli presidentti Mauno Koiviston mielestä tehnyt väärän päätöksen, kun valuuttalainaa tarjonnut pankki hävisi valuuttalainaa ottaneelle yritykselle.

        Koiviston konlaavista tuli Korkeimman oikeuden päätösten vedenjakaja, joka merkitsi sitä, että pankki voitti yrittäjän oikeudessa.
        Niinpä pankki sai mielivaltaisesti ottaa yrityksen konkurssilla haltuunsa.

        Tästä huolimatta pankkeja tuettiin mielettömillä verorahoilla (noin 100 000 miljoonaa markkaa) ja kansa maksoi.

        Lue myös seuraavien linkkien tekstit:

        http://www.promerit.net/oikeuspolitiikka_linnassa.phtml

        http://www.promerit.net/suurlaman_anatomia.phtml


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe