Hei,
Olen menossa Playa del Inglesiin kolmeksi viikoksi ja ottaisin koirani mukaan
ettei tarvi yksin pienessä kylmässä kennelikopissa väristä tuota aikaa kun
itse loikoilen auringonpaahteessa. Muutenkaan tuo uskollinen ystäväni ei jätä
minua huomioimatta koskaan ja siksi haluaisin ottaa sen mukaan.
- onko kellään tietoa mikä karanteeni ja muu ruljanssi / kustannukset on jos
ottaa lemmikin matkaan ??!
Kiitos paljon auttajille ja mukavaa kevään alkua. Kohta ja lopulta se titityy aika
on käsillä. Talviiaika ei oikeen mieltä lämmitä eikä motivoi. Ehkä ensi talveksi
pysyvästi johonkin lämpimämpään maahan, vaikka Portugaliin. Monet tutut
ovat jo muutaman talven olleet ulkomailla ja kehuvat paljon. Oikean maan
valitessa asumiskulut ja ruoka-juoma ovat paljon halvempia kuin täällä.
Espanjan aurinkorannikko olis yksi vaihtoehto. Siellä ei tarvitse paljoakaan
epsanjan kieltä kun suomalaisia on sopivalla alueella pilvin pimein.
Mulla on pieni vaatimaton https://kanariansaaretaurinko.com kotisivu jos
jotain kiinnostaa. Tämä ei ole mainos vaan ihan asiaa tuosta koiranpojan mukaan
ottamisesta. Sydäntä riipii aina kun olen jättänyt sen lyhyeksikin aikaa
kenneliin kun se lähtiessä katsoo silmiin niin kovin haikean katkerasti.
terkkuja, Kirsi Mja
Help me: - koira Kanarialle ?
0
126
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98879- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545
