Hei,
Olen menossa Playa del Inglesiin kolmeksi viikoksi ja ottaisin koirani mukaan
ettei tarvi yksin pienessä kylmässä kennelikopissa väristä tuota aikaa kun
itse loikoilen auringonpaahteessa. Muutenkaan tuo uskollinen ystäväni ei jätä
minua huomioimatta koskaan ja siksi haluaisin ottaa sen mukaan.
- onko kellään tietoa mikä karanteeni ja muu ruljanssi / kustannukset on jos
ottaa lemmikin matkaan ??!
Kiitos paljon auttajille ja mukavaa kevään alkua. Kohta ja lopulta se titityy aika
on käsillä. Talviiaika ei oikeen mieltä lämmitä eikä motivoi. Ehkä ensi talveksi
pysyvästi johonkin lämpimämpään maahan, vaikka Portugaliin. Monet tutut
ovat jo muutaman talven olleet ulkomailla ja kehuvat paljon. Oikean maan
valitessa asumiskulut ja ruoka-juoma ovat paljon halvempia kuin täällä.
Espanjan aurinkorannikko olis yksi vaihtoehto. Siellä ei tarvitse paljoakaan
epsanjan kieltä kun suomalaisia on sopivalla alueella pilvin pimein.
Mulla on pieni vaatimaton https://kanariansaaretaurinko.com kotisivu jos
jotain kiinnostaa. Tämä ei ole mainos vaan ihan asiaa tuosta koiranpojan mukaan
ottamisesta. Sydäntä riipii aina kun olen jättänyt sen lyhyeksikin aikaa
kenneliin kun se lähtiessä katsoo silmiin niin kovin haikean katkerasti.
terkkuja, Kirsi Mja
Help me: - koira Kanarialle ?
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578397Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123259Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262420Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801940Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3491638Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010