Olen 68 mies ja minulla ei seiso eikä ole paljon halujakaan vaikka vielä 5-10 vuotta sitten haluja oli ehkä liikaakin eikä seisokissa ollut valittamista. Olen kuulut tai lukenut jostain että eturauhasen hieronta saataisi auttaa asiaan. Oletteko itse kokenut tai kuulut asiasta ? Mistä sellaisen hierojan löytää? Sitäkin olen miettinyt että kun avopuolison ei tee koskaan mieli niin kai se omakin halu kuihtuu kun ei ole tarvetta. Itse haluaisin että seksi elämä vielä jatkuisi kun olen kuitenkin ihan terve mies.
Onko kukaan kokeillut
Kysyjä
1
167
Vastaukset
- Eipäsiinäsitmitään
Ehkä se eturauhasen hieronta on ihan turhaa jos ei ole mahdollisuutta seksiin. Ei tosin siitä ole kokemusta, mutta olen huomannut että jos ei ole säännöllistä seksiä, niin jotenkin katoaa kyky ja halukin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972642- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv112107- 151703
- 731266
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 84890