Homeopatiaani!

Keppihellari

Homeopatia, tieteen harhaoppi
tieteen loinen on homeopatia.
Kalliilla rahalla vatkosvettä
moni vaivaa päätänsä että
laittaisko siihen latin latia.

Onhan se aina aika poppi
loinen aikamoinen
(ja vyöhyketerapia toinen)
koulupudokkaan oljenkorsi
pyramidihuijarin leipäorsi
se tieteen lorviva loinen.

15

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kullervon_pellit

      Tuo aloitus ei ollut alkuperäisen keppihellari-nimimerkin tekemä, vaan nimimerkkiplagiaattorin.

      • Ollin_kurkku

        Näytä lisää
        Signatuuri puuttuu kirjoituksestasi, mikä paljastaa sinun olevan nimimerkkieni plagioija. Vuodatuksesi ei sisällä taaskaan yhtään asiaa.

        Signature: Paperiarkkipiispa


      • Viitas-juttu
        Ollin_kurkku kirjoitti:

        Näytä lisää
        Signatuuri puuttuu kirjoituksestasi, mikä paljastaa sinun olevan nimimerkkieni plagioija. Vuodatuksesi ei sisällä taaskaan yhtään asiaa.

        Signature: Paperiarkkipiispa

        "Näytä lisää"

        Mitä haluat minun näyttävän lisää?


      • litiuminapu

        Oulun Pöjäkö se tälläkin palstalla riekkuu?


      • Possunturaajaa
        litiuminapu kirjoitti:

        Oulun Pöjäkö se tälläkin palstalla riekkuu?

        Et ole alkuperäinen nimimerkki vaan nimimerkkivaras. Lukijat, uskokaa vain alkuperäisen signeeratun nimimerkin viestejä.
        Vuodatuksesi ei taaskaan sisällä yhtään asiaa!

        --
        signature WefGDt


      • Hassun_tupsut
        Viitas-juttu kirjoitti:

        "Näytä lisää"

        Mitä haluat minun näyttävän lisää?

        Näytä lisää sananmuunnoksiasi ja paljon!
        Rakastamme niin kovasti sananmuunnoksiasi!


      • Possunturaajs
        Viitas-juttu kirjoitti:

        "Näytä lisää"

        Mitä haluat minun näyttävän lisää?

        Näytä lisää TURON-POSSUJA !
        Ne on niin Kivan näköisiä!


      • Hedelmäine
        Viitas-juttu kirjoitti:

        "Näytä lisää"

        Mitä haluat minun näyttävän lisää?

        Näytä nyt vielä se VIITAS-JUTTU myös!
        Olisi niin kova nähdä se!


      • OlunPöjä
        litiuminapu kirjoitti:

        Oulun Pöjäkö se tälläkin palstalla riekkuu?

        Lue hitaasti ja rauhallisesti Oulun Pöjän runo, niin rauhoitut.

        Homeopatia, tieteen harhaoppi
        tieteen loinen on homeopatia.
        Kalliilla rahalla vatkosvettä
        moni vaivaa päätänsä että
        laittaisko siihen latin latia.

        Onhan se aina aika poppi
        loinen aikamoinen
        (ja vyöhyketerapia toinen)
        koulupudokkaan oljenkorsi
        pyramidihuijarin leipäorsi
        se tieteen lorviva loinen.


    • MiksiEiBannata

      Ylläpito!
      Miksi näitä roskakirjoittajia ei bannata?

      • pussi_nurkkaan

        Sinun täytyy ilmoittaa viestit yksi kerrallaan ylläpidolle. Perusteluksi että ei liity palstan aiheeseen. Nimimerkkieni vääntelijän kirjoituksiin voisi vaihtoehtoisesti laittaa "Seksuaalinen tai väkivaltainen sisältö".


    • Lääkäriportaali

      Nämä jatkuvat "Viitas-jutut" kertovat selvästi psyykkisestä sairaudesesta nimeltään VAINOHARHAISUUS.

      • Psykologiportaali

        Minä taas uskon, että kyseessä on hyvin pahasti seksuaalisesti häiriintynyt yksilö, joka tarvitsisi pikaisesti psykiatrista hoitoa.
        Ei sitä tiedä, vaikka tämä seksuaalinen mielenhäiriö voisi kohdistua myös lapsiin!?


    • kainuu7WOLFREMkaivo

      Aloittaja on pateettinen paasaaja ja palstan suurin häirikkö, jolla ei oo tieteest mitää tajuu.

      • kainuunMERIvalTA

        Ookkona Oulun pöjä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe