LydiaRouva

TuulikellotSoi

Miltä näyttää työasiani? Naisia on ainakin paljon. Meiltä puuttuu pomo ja se on paljon se . Plus kateus rehottaa.
Mitä näyttää kotiasiat? Olen tässä yksinäinen vaikka en sitä itse halua. Kiitos..

1

134

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lydia_

Vaistoihin pitäisi luottaa enemmän kuin perusteltuun järkeen. Se on ihmissuhteissa aina kovin tärkeää. Harhat ja oletukset korjata selkeydellä, ja sitä kautta järkiperäiselläkin keskustelulla
      Kateushan on monesti vain oletuksia, siitä että toiset ovat parempia tai heillä on jotakin muka enemmän, se ei monesti edes pidä ollenkaan paikkaansa, vaan kyse on vain oletuksista.

Tunteet ovat kovin tärkeä asia elämässä, myös työelämässä, ja jos niitä ei käsitellä tietoisesti, niin ne voivat tulla pinnalle eri tavoilla, monesti myöskin ei toivotuilla tavoilla. Miksi sitten kateutta esiintyy usein juuri kun kaikkea olisi ja mahdollisuuksia olisi kehittää yhteisöä ja keskustella asioista, sitä ei monesti voi käsittää. Kaiketi kateus on myöskin tietynlaista ihmisten välistä laiskuutta, joka tulee täysin oletuksista, ja siitä siis että ei keskustella tarpeeksi, tai olla eri ihmisten asioista tarpeeksi perillä.
      Työpaikalla siis tarvitaan ennen muuta uskallusta keskustella asioista, ja käsitellä niitä, jos näin ei tehdä, niin se johtaa ei - toivottuun muutokseen, kenties tavalla tai toisella tämän työyhteisön hajoamiseen. Mitään näet ei voi padota taikka kahlita loputtomiin.

Mahdollisesti on niin sinulla kuten monesti monilla on, että elämän eri puolet liittyvät toisiinsa. Jos tarkoitat kotiasioilla nimenomaan uutta parisuhdetta tai seurustelua ylipäänsä, niin kannattanee ensin odottaa miten tapahtumat alkavat lähitulevaisuudessa työyhteisössäsi laueta ta edetä, jotain siellä on varmasti tulossa, ja tämä aika (ennen noita tapahtumia) on luultavastikin liian häiritsevä aloittaa uutta myöskään muilla elämän osa-alueilla. Parempi aika on silloin kun tapahtumat ovat jo lauenneen ja lähteneet etenemään kohti uutta.
      Kuitenkin sinussa on romanttista viehätysvoimaa, ja oikealla hetkellä nämäkin langat löytävät varmasti vastakaikua, mutta nyt sitä oikeaa hetkeä kannattaa odottaa vielä pari hetkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1731
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      128
      1031
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      108
      1014
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      951
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      58
      811
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      50
      729
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      642
    8. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      36
      639
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      637
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      237
      634
    Aihe