Rellussa saattaa olla patongin murusia lattialla ja punaviini tahroja penkeillä sähkövikojen lisäksi.
Jo uudessa
3
167
Vastaukset
- IsäsOli
Jahas, tojota-tero on olevinaan vitsikäs, poju parka, ei ymmärrrä yhtään mitään OIKEIDEN AUTOJEN päälle.
- dieselkake
Ei kaiketi sinun murhe ole se? Tuskin ostat uutta Renaulttia. Taas jos ostat niin kyllä ne siivoaa ne pois. Rohkeasti vaan sinne ostoksille.
- anonyymi_ib2
Onko nää Renut muka niin huonoja? Ja eikö se ole meidän ranskalaisilla autoilla ajavien murheita, jos jotain vikaa olisi. Minulla on tallissani vanhin Renault 5 vuodelta 1973, vanhin Peugeot 203 on vuodelta v. 1959. Autona on nyt Renault Megane, muuten olen ajanut lähes kaikilla automerkeillä, jotka ovat olleet omistuksessani.
Huonoimmat autot ovat minulla olleet n. 600 auton joukosta kaikki Moskvistit ja Mitsubishi Pajero "Moskvist Pajero", sekä Nissan Cherry. Mossen laatua ei varmaan tarvitse edes perustella, mutta Mitsubishi Pajero oli minulle täysin yllätys, miten uudesta autosta voi löytyä niin paljon vikoja, mm. takuuseen meni kolme vaihteistoa n. 30000km ajon aikana. Käynnistysongelmia hehkutuksien kanssa ja rungon katkeama virheellisesti suunnitellun vetokoukun kiinnityspisteen vuoksi jne. jne. Mainittakoon, että ajoimme viime keväänä ostamallamme käytetyllä ja yli 220000km ajetulla Peugeot 406 autolla vuodenvaihteeseen n. 50000km ilman mitään ongelmia, kunnes meno loppui Aapeli-myrskyn onnettomuudessa.
Nissan Cherry oli pohjanoteeraus Nissaneista mitä minulla on ollut, uudehkosta autosta jäi vaihdekeppi kouraan yhdessä risteyksessä ja kytkin ravisti, eikä sitä saatu koskaan takuuseen korjattua kuntoon, iskunvaimentajat vaihdettiin takuuseen, konepelti lepatti yli 80km nopeuden jälkeen. Takatukivarret ruostuivat hetkessä hengenvaaralliseen kuntoon, samoin polttoainesäiliö (sekin tuli uusi takuuseen).
Minulla ei ole ollut yhdessäkään ranskalaisessa autossa niin hurjia vikoja, mitä on ollut UUSISSA Mitsubishi Pajerossa ja Nissan Cherryssä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3702864SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662294Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781959Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis691610- 1401552
- 691159
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021029Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264965Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li9946- 39821