Noni jätkät, kertokaas että onko teiän kassit isommat kun normaalisti jos ette oo runkannu vähään aikaan? Pitääkö tää paikkansa?
Kassien koosta
10
219
Vastaukset
- 15w
En osaa verrata ku runkkaan jokapäivä. Miten itellä?
- Dkdjwososösnwksps
Eipä vaikuta itellä ainakkaa, ainoa vaikutus on se että näkee usein eroottisia unia ku on runkkaamatta. Ja saatttaa olla vuotoa eli siemennestettä saatta valua joskus pieniä määriä ilman syytä
- Hessukka
Hieman mulla ainakin kasseissa tuntuu, jos on isompi väli runkulla, mut pääosin samoina isoina pysyvät. Kun runkkuväli pitempi, niin silloin lähinnä mällin määrä kasvaa eikä kassien koko. Kiimainen kysymys 😊
- Pedersseen
On ne isommat huomattavasti. Jos yksi pvä jää väliin, niin heti ne turpoaa
- 5262
PITÄÄ PAIKKAANSA
- Runkkupoika
Ei turpoa mutta alkaa tekemään mieli että tulis joku runkkaamaan mut. Meillä on kilpailu ja hävinneelle me teemme mitä mieleen tulee. eli housut pois pojalta ja siltä spermaa ulos. Eli kun olen ollut 3-4 päivää runkkaamati niin yllytän että nyt kilpaillaan ja häviän tahallani sekä menen puuta vasten valmiiksi selkäni.
- Pörderi
Kyl mulla ainakin ne vähän turpoo ei nyt paljoa mut kuitenkin että huomaa.
- Silarit_kiveksiin
Voiko pojat/miehet ottaa silikonit kiveksiin? Jotta saisi isommat kivekset. Tytöt/naiset voi ottaa rintoihin silikonit niin, että saa rintojaan aika paljonkin suurennettua. Kiinnostais vaan tietää.
- tuotajaaha
En tiiä. Löysin netistä tällasen ohjeen, jossa kerrotaan seuraavaa kivesten poistoon tulevalle potilaalle:
Leikkauksessa poistetaan toinen kives tai molemmat kivekset sairaudestasi riippuen.
Toimenpide suoritetaan spinaalipuudutuksessa. Voit myös tarvittaessa saada rauhoittavaa lääkettä leikkauksen aikana.
Leikkauksessa sinulle voidaan asettaa silikoninen kivesproteesi, joka muistuttaa oikeaa kivestä. Lääkäri keskustelee kanssasi kivesproteesin asettamisesta ennen leikkausta.
Jos sulla on jo 2 kivestä ja muutenkin toimii normaalisti nii ei oo kyllä mitään hajua.
- ProfessoriMittaMies
K-Marketin (muovi)kassit on silti saman kokoisia.
Sama pätee suurimpaan osaan kasseista, jotka olen ehtinyt tutkia.
Kantokahvojen koko saattaa vaihdella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21218073Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903845Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu392165Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2831562Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711533Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661456Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1401415Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1221385Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141334- 811121