Kassien koosta

fhh

Noni jätkät, kertokaas että onko teiän kassit isommat kun normaalisti jos ette oo runkannu vähään aikaan? Pitääkö tää paikkansa?

10

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15w

En osaa verrata ku runkkaan jokapäivä. Miten itellä?

• Dkdjwososösnwksps

Eipä vaikuta itellä ainakkaa, ainoa vaikutus on se että näkee usein eroottisia unia ku on runkkaamatta. Ja saatttaa olla vuotoa eli siemennestettä saatta valua joskus pieniä määriä ilman syytä

• Hessukka

Hieman mulla ainakin kasseissa tuntuu, jos on isompi väli runkulla, mut pääosin samoina isoina pysyvät. Kun runkkuväli pitempi, niin silloin lähinnä mällin määrä kasvaa eikä kassien koko. Kiimainen kysymys 😊

• Pedersseen

On ne isommat huomattavasti. Jos yksi pvä jää väliin, niin heti ne turpoaa

• 5262

PITÄÄ PAIKKAANSA

• Runkkupoika

Ei turpoa mutta alkaa tekemään mieli että tulis joku runkkaamaan mut. Meillä on kilpailu ja hävinneelle me teemme mitä mieleen tulee. eli housut pois pojalta ja siltä spermaa ulos. Eli kun olen ollut 3-4 päivää runkkaamati niin yllytän että nyt kilpaillaan ja häviän tahallani sekä menen puuta vasten valmiiksi selkäni.

• Pörderi

Kyl mulla ainakin ne vähän turpoo ei nyt paljoa mut kuitenkin että huomaa.

• Silarit_kiveksiin

Voiko pojat/miehet ottaa silikonit kiveksiin? Jotta saisi isommat kivekset. Tytöt/naiset voi ottaa rintoihin silikonit niin, että saa rintojaan aika paljonkin suurennettua. Kiinnostais vaan tietää.

• tuotajaaha

En tiiä. Löysin netistä tällasen ohjeen, jossa kerrotaan seuraavaa kivesten poistoon tulevalle potilaalle:

Leikkauksessa poistetaan toinen kives tai molemmat kivekset sairaudestasi riippuen.

Toimenpide suoritetaan spinaalipuudutuksessa. Voit myös tarvittaessa saada rauhoittavaa lääkettä leikkauksen aikana.

Leikkauksessa sinulle voidaan asettaa silikoninen kivesproteesi, joka muistuttaa oikeaa kivestä. Lääkäri keskustelee kanssasi kivesproteesin asettamisesta ennen leikkausta.

Jos sulla on jo 2 kivestä ja muutenkin toimii normaalisti nii ei oo kyllä mitään hajua.

• ProfessoriMittaMies

K-Marketin (muovi)kassit on silti saman kokoisia.
      Sama pätee suurimpaan osaan kasseista, jotka olen ehtinyt tutkia.

Kantokahvojen koko saattaa vaihdella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      147
      7386
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      179
      5301
    3. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      14
      4178
    4. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      7
      4118
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      75
      3884
    6. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      30
      3419
    7. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      2941
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      104
      2837
    9. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      67
      2385
    10. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      104
      2245
    Aihe