Tojota Yaris

kamalalaite

Hei kaikki yariksen omistajat, kysyn teiltä seuraavaa, mikä saa sinut valitsemaan ko. Laitteen. Vuokrasin Talvilomalla etelässä tommosen, olipa kinneri, penkit aivan kauheat, ahdas, meluisa, alitehoinen, 4 henkilöä kyydissä, yhdessä todettiin että tätä ei meistä hanki kukaan, ikinä. Kokeilkaa nyt reilusti jotain muuta merkkiä.

43

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhtaasti käyttötarve, hinta ja varusteet. Sitten kun sulle tulee tarpeeksi ikää, niin jossakin vaiheessa huomaat, ettet tartte mitään velallista mulkunjatketta esittämään ns. varallisuutta ja miehistä voimaa ulospäin.
      Se on rauhallinen tunne, kun ei enää ole tuota tarvetta, ruuhka ja esiintymisvuodet takana. Ei ole velkaa, rahaa on laittaa kunnolla asioihin, joita todella käyttää useamman tunnin päivässä. esim. kunnon televisiot, tietokoneet, huonekalut, matkustaminen, ulkona syöminen, vaatteet, harrastukset jne.
      Nyt kun tuota lunta on, ja tulee !"!#¤"#%¤"# lisää, harkitsen vakavasti koko variksestakin luopumista, niin persiillään on Helsingin kaupungin katujen ylläpito tällä hetkellä. Tai sitten vuokraan tallipaikan...

      • TasapäistäminenEiToimi

        Mut kun samalla rahalla saa parempaa!! Aika harvalla kunnon autolla ajava joutuu tinkimään mistään muusta. Jos sinä Yaris setä olet pieni palkkainen, niin ei kaikki ole.


      • TasapäistäminenEiToimi kirjoitti:

        Mut kun samalla rahalla saa parempaa!! Aika harvalla kunnon autolla ajava joutuu tinkimään mistään muusta. Jos sinä Yaris setä olet pieni palkkainen, niin ei kaikki ole.

        Samalla rahalla ei saanut 2017 vastaavia varusteita mihinkään autoon, ja tietyt varusteet ovat mulle pakollisia.
        Meidän talous kuuluu Suomen 10% parhaiten ansaitseviin, itse kuulunut 3% aikaisemmin. Raha ei ole meille ongelma.


      • samalla.rahallako
        Yaris_Hybrid kirjoitti:

        Samalla rahalla ei saanut 2017 vastaavia varusteita mihinkään autoon, ja tietyt varusteet ovat mulle pakollisia.
        Meidän talous kuuluu Suomen 10% parhaiten ansaitseviin, itse kuulunut 3% aikaisemmin. Raha ei ole meille ongelma.

        Mitä niillä varusteilla tekee, jos auto on muuten ihan surkea?


      • samalla.rahallako kirjoitti:

        Mitä niillä varusteilla tekee, jos auto on muuten ihan surkea?

        Jos auton käyttö on arkisin 30min päivässä, 10km, ajo kaupungissa alle 60kmh, niin mulle on aivan sama millaiset kiihtyvyys, huippunopeus tai ajovakaus moottoritiellä autossa on. Pehmeä jousitus ja korkeahko maavara sopii kaupunkiin hyvin, nyt varsinkin näillä keleillä.
        Hölmöhän sä olet jos sijoitat tuotteeseen, jota et käytä juurikaan, ja jonka arvo laskee koko ajan.


      • samalla.rahallako
        Yaris_Hybrid kirjoitti:

        Jos auton käyttö on arkisin 30min päivässä, 10km, ajo kaupungissa alle 60kmh, niin mulle on aivan sama millaiset kiihtyvyys, huippunopeus tai ajovakaus moottoritiellä autossa on. Pehmeä jousitus ja korkeahko maavara sopii kaupunkiin hyvin, nyt varsinkin näillä keleillä.
        Hölmöhän sä olet jos sijoitat tuotteeseen, jota et käytä juurikaan, ja jonka arvo laskee koko ajan.

        Et sanonut mitä sinä niillä mainioilla varusteilla teet? Onko lämmitettävä ratti, lämmitettävä tuulilasi, mukautuvat ledvalot, parkkitutkat, peruutuskamera, kuolleen kulman varoitin, hätäjarruavustin, kaistavahti, liikennemerkkien tunnistus jne. jne.


      • OnnetontaVääntöä
        Yaris_Hybrid kirjoitti:

        Jos auton käyttö on arkisin 30min päivässä, 10km, ajo kaupungissa alle 60kmh, niin mulle on aivan sama millaiset kiihtyvyys, huippunopeus tai ajovakaus moottoritiellä autossa on. Pehmeä jousitus ja korkeahko maavara sopii kaupunkiin hyvin, nyt varsinkin näillä keleillä.
        Hölmöhän sä olet jos sijoitat tuotteeseen, jota et käytä juurikaan, ja jonka arvo laskee koko ajan.

        Toyotat on väärällään halpaa ja turhaa elektroniikkaa, todelliset varusteet kyllä puuttuu.
        Sitä en oikein ymmärrä miten fanaattinen Yaris setä perustelee lisävarusteiden tärkeyttä ja samalla ettei juurikaan käytä autoa eikä siksi panosta autoon, kuulostaa tyypilliseltä Toyotasta selittelyä ja keksityiltä perusteluilta.


      • OnnetontaVääntöä kirjoitti:

        Toyotat on väärällään halpaa ja turhaa elektroniikkaa, todelliset varusteet kyllä puuttuu.
        Sitä en oikein ymmärrä miten fanaattinen Yaris setä perustelee lisävarusteiden tärkeyttä ja samalla ettei juurikaan käytä autoa eikä siksi panosta autoon, kuulostaa tyypilliseltä Toyotasta selittelyä ja keksityiltä perusteluilta.

        Varusteet, jotka ovat mulle pakollisia: automaattivaihteisto, peruutustutka/kamera, aut.hätäjarrutus ja navi. Nämä ovat asioita, joita tarvitaan kaupungissa ajaessa, muut ovat mulle toissijaisia.

        On se vaan kumma kun jotkut eivät tajua, että suurelle osalle ihmisistä auto on vaan kulkuneuvo, ei tarve esittää mitään. Mutta kaikki tavallaan.


      • Lexusmies
        samalla.rahallako kirjoitti:

        Et sanonut mitä sinä niillä mainioilla varusteilla teet? Onko lämmitettävä ratti, lämmitettävä tuulilasi, mukautuvat ledvalot, parkkitutkat, peruutuskamera, kuolleen kulman varoitin, hätäjarruavustin, kaistavahti, liikennemerkkien tunnistus jne. jne.

        Mulla on nuo ja paljon muutakin.olen teistä tyhmä ihminen joka laittoi japanilaiseen 65 tuhatta €.
        Sanokaa nyt että olisit saanut auton sillä rahalla.


      • KädettömänLista
        Yaris_Hybrid kirjoitti:

        Varusteet, jotka ovat mulle pakollisia: automaattivaihteisto, peruutustutka/kamera, aut.hätäjarrutus ja navi. Nämä ovat asioita, joita tarvitaan kaupungissa ajaessa, muut ovat mulle toissijaisia.

        On se vaan kumma kun jotkut eivät tajua, että suurelle osalle ihmisistä auto on vaan kulkuneuvo, ei tarve esittää mitään. Mutta kaikki tavallaan.

        Hätäjarrutus, mitä sillä tekee. Varsinkin kun Toyotaa se ei tahdo toimia kuin aurinkoisena kasäpäivänä. Tarvitaan tarvitsetko oikeasti peruutustutkat ja kamerat mopoautossa, ei muuten osu ruutuun?


      • PelkurinValinta
        Yaris_Hybrid kirjoitti:

        Varusteet, jotka ovat mulle pakollisia: automaattivaihteisto, peruutustutka/kamera, aut.hätäjarrutus ja navi. Nämä ovat asioita, joita tarvitaan kaupungissa ajaessa, muut ovat mulle toissijaisia.

        On se vaan kumma kun jotkut eivät tajua, että suurelle osalle ihmisistä auto on vaan kulkuneuvo, ei tarve esittää mitään. Mutta kaikki tavallaan.

        Mutta voisihan se olla parempi ja mukavampi, kun sellaisen saa samalla rahalla.


      • KädettömänLista kirjoitti:

        Hätäjarrutus, mitä sillä tekee. Varsinkin kun Toyotaa se ei tahdo toimia kuin aurinkoisena kasäpäivänä. Tarvitaan tarvitsetko oikeasti peruutustutkat ja kamerat mopoautossa, ei muuten osu ruutuun?

        Hätäjarrututustoiminto pelastanut jo kerran, kun joku teki aiheettoman lukkojarrutuksen valoista kääntyessä. Mä tartten kamerat ym. peruutusapuvälineet, olen paskin peruuttajainva varmaan Suomessa.. Unohtui aikaisemmin sanoa, että myös handsfree-toiminto puhelimelle pakollinen.


      • PelkurinValinta kirjoitti:

        Mutta voisihan se olla parempi ja mukavampi, kun sellaisen saa samalla rahalla.

        Viitsitkö lukea ketjua; kun et saa haluamiani varusteita samalla rahalla. Mitä tässä yhtälössä et tajua?


      • IhanHuippuaHehee
        Yaris_Hybrid kirjoitti:

        Hätäjarrututustoiminto pelastanut jo kerran, kun joku teki aiheettoman lukkojarrutuksen valoista kääntyessä. Mä tartten kamerat ym. peruutusapuvälineet, olen paskin peruuttajainva varmaan Suomessa.. Unohtui aikaisemmin sanoa, että myös handsfree-toiminto puhelimelle pakollinen.

        Kauheasti tarvitset varusteita vaikka käytännössä et aja juurikaan, ilmeisesti koti--kauppa--koti lenkkiä, on siinä hyvä olla tutkat, navit, hätäjarrut, handsfreet jne... Nyt taitaa sedällä olla selittelyn tarve ja keksittyjä perusteluja huonolle valinnalle.


      • Kovarassi
        IhanHuippuaHehee kirjoitti:

        Kauheasti tarvitset varusteita vaikka käytännössä et aja juurikaan, ilmeisesti koti--kauppa--koti lenkkiä, on siinä hyvä olla tutkat, navit, hätäjarrut, handsfreet jne... Nyt taitaa sedällä olla selittelyn tarve ja keksittyjä perusteluja huonolle valinnalle.

        Olet sinäkin kyllä melko tyhmä.
        Jos koti ja kauppaväliä ajetaan,niin ainakin täällä sitä mennään keskustassa jossa ajaa muitakin,on jalankulkijoita ja muuta liikennettä.tottakai tutkat on hyvä jos ahdasta,ja hätäjarrut,peruutuskamera..nuohan turvavarusteita jotka pitäis olla pakollisia kaikissa.
        Vasta viimekesänä jäi kaverin muksu autonalle kun
        autoilijalla ei ollut kameraa ja lähti peruuttaa..siihen päätyi lapsen elämä joka olis voitu välttää.ja handsfree kun sitä puhelinta ei saa pitää kädessä kun ajaa.
        Eli kannattas miettiä mitä louskutat suustasi...aatteleppa jos osuu omalle kohdalle.


      • sillee.taas
        Kovarassi kirjoitti:

        Olet sinäkin kyllä melko tyhmä.
        Jos koti ja kauppaväliä ajetaan,niin ainakin täällä sitä mennään keskustassa jossa ajaa muitakin,on jalankulkijoita ja muuta liikennettä.tottakai tutkat on hyvä jos ahdasta,ja hätäjarrut,peruutuskamera..nuohan turvavarusteita jotka pitäis olla pakollisia kaikissa.
        Vasta viimekesänä jäi kaverin muksu autonalle kun
        autoilijalla ei ollut kameraa ja lähti peruuttaa..siihen päätyi lapsen elämä joka olis voitu välttää.ja handsfree kun sitä puhelinta ei saa pitää kädessä kun ajaa.
        Eli kannattas miettiä mitä louskutat suustasi...aatteleppa jos osuu omalle kohdalle.

        Kyllä ajotaidolla ja vireillä aivoilla voi korvata elektroniikan.


      • Eienäävag
        sillee.taas kirjoitti:

        Kyllä ajotaidolla ja vireillä aivoilla voi korvata elektroniikan.

        Olet täydellinen kuski jolle ei ikinä satu virheitä tai vahinkoja.
        Ja kun joku muu saattaa törttöillä yms liikenteessä.
        Mut aja sinä turvallisesti ja täydellisesti sillä karvalakki audillas.
        Minä taas valitsen niin paljon varusteita kun vaan lompsa antaa myöten.


      • onnea.matkaan
        Eienäävag kirjoitti:

        Olet täydellinen kuski jolle ei ikinä satu virheitä tai vahinkoja.
        Ja kun joku muu saattaa törttöillä yms liikenteessä.
        Mut aja sinä turvallisesti ja täydellisesti sillä karvalakki audillas.
        Minä taas valitsen niin paljon varusteita kun vaan lompsa antaa myöten.

        Lähes 50 vuotta autoilua ja 1,3-1,4 milj km ilman kolaria on mielestäni ihan hyvä saavutus ilman sinun kaipaamaasi vimpaimia. Hyvä jos sinäkin pääset samaan.


      • Eienäävag
        onnea.matkaan kirjoitti:

        Lähes 50 vuotta autoilua ja 1,3-1,4 milj km ilman kolaria on mielestäni ihan hyvä saavutus ilman sinun kaipaamaasi vimpaimia. Hyvä jos sinäkin pääset samaan.

        30 vuotta autoilua minulla ja yksi kolari matkanvarrella.oiskos 700-800 tuhannen kilsan väliin tullut.
        Pysähdyin suojatien eteen päästämään jalankulkijan niin auto ajoi perään.


      • Forester
        Yaris_Hybrid kirjoitti:

        Varusteet, jotka ovat mulle pakollisia: automaattivaihteisto, peruutustutka/kamera, aut.hätäjarrutus ja navi. Nämä ovat asioita, joita tarvitaan kaupungissa ajaessa, muut ovat mulle toissijaisia.

        On se vaan kumma kun jotkut eivät tajua, että suurelle osalle ihmisistä auto on vaan kulkuneuvo, ei tarve esittää mitään. Mutta kaikki tavallaan.

        Järkevää puhetta!


    • anonyymi32-1

      Tarve pienikokoiselle kakkos autolle. Hinta/ajomäärä/käyttötarve/varusteet/vuosimalli suhde. Kaupunkiajoa suurin osa. Kokeilin ja kauppaakin tein muistakin saman kokoluokan peleistä, mutta parhaat kaupat käteisellä. Toimiva kampe, ajaa asiansa!

      • SetäSelittelijä

        Miten perustelet "parhaat kaupat käteisellä"?? kun muut on kaikessa parempia ja jopa halvemmalla.


      • jokainen.tavallaan
        SetäSelittelijä kirjoitti:

        Miten perustelet "parhaat kaupat käteisellä"?? kun muut on kaikessa parempia ja jopa halvemmalla.

        Tilisiirtoa se käteismies ei ole vielä netissä kokeillut. Suurin ongelma tuossa käteisessä on, että joutuu tekemään autokaupassa selvityksen rahojen alkuperästä rahanpesuepäilyjen vuoksi.


      • UuttaAsiaaSulle
        jokainen.tavallaan kirjoitti:

        Tilisiirtoa se käteismies ei ole vielä netissä kokeillut. Suurin ongelma tuossa käteisessä on, että joutuu tekemään autokaupassa selvityksen rahojen alkuperästä rahanpesuepäilyjen vuoksi.

        Autoliike ei ota käteistä vastaan, vaan antaa laskun mukaan. Näin toimitaan uuden auton kaupassa.


      • Hdi180
        jokainen.tavallaan kirjoitti:

        Tilisiirtoa se käteismies ei ole vielä netissä kokeillut. Suurin ongelma tuossa käteisessä on, että joutuu tekemään autokaupassa selvityksen rahojen alkuperästä rahanpesuepäilyjen vuoksi.

        Siksi käteinen höylätään nykyisin kortilta.


      • lompakko.taskussa
        Hdi180 kirjoitti:

        Siksi käteinen höylätään nykyisin kortilta.

        Ei kannata pitää nostorajaa, ihan turhaa.


    • Yarismies

      Sehän on tosiaan ihan käyttötarpeesta kiinni. Kyllä yariksella varsinkin kaupungissä pärjää ja jos ei ole muksuja tai kamppeita paljon. Mutta huonoin omistamani auto on ollut skoda. Ei ikinä enää kiitos.

      • IhanaHolle

        No tottakai sulla on ollut vikainen Skoda, eihän sulla vakikriitikko oikein muuta ole ollutkaan kuin noin sata Skodaa ja paljon vikoja. Ainakin jos juttujasi uskoo.


    • seonniinhelppo

      Minä koeajoin kaikki autot ennen Yariksen ostoa, mutta vaivattomin kulkija oli Yaris Hybrid, senkun istuu ja antaa mennä. Lähes yhtähyvä oli Avensis CVT.

      • ihan.takuulla

        Vai kaikki autot, hehehe


    • EntYarisKuski

      Pieni kulutus. Ei turhia vimpaimia. Toimii autokoulun suorittaneella. Starttaa pakkasella kuin pakkasella ja jos jää hankeen kiinni niin voi yksin työntää sen siitä irti.
      Ainut miinus tosi pieni takaluukku.
      Moottoritiellä kun ajaa nopeusrajoitusten mukaan tai hieman yli niin kaikki bemari- ja audikuskit haluavat silti ohittaa. Ei se nyt sentään mikään Fiat 127 ole!
      Mukava tusina-auto. Ei jää ihmisten mieliin eikä ole silmätikkuna. Huomaamaton. Mahtuu parkkiin kuin parkkiin.
      Vaatimattomalle ja massaan kuuluvalle ihmiselle oiva peli. Aika söpö autoksi.

      • IhananSöpöä

        Söpö kyllä, mutta surkea ajaa, meluisa ja kova ruostumaan.


      • Yaris2012Sol

        Mulla 9vuotias Yaris.Stadin suolasuihkussa joka talvi "huuhdottu. Ruosteesta tietoakaan. Katsurikin totesi: Eivät nämä ruostu! Tattikselle appiukko vei Fordin korjattavaksi.Omistaja multa kyseli mikä auto mulla.Kerroin:Yaris. Tosesi Huono auto eihänsiihen tule vikojakaan. Oikessa olikin ,ei ainuttakaan vikaa vielä.


    • tilanteet.haltuun
      • pientä.säätöä.vailla

        Ajaa kuin J-M Latvala ralleissa.


    • Retee_

      itse vaihdoin kesällä alkuvuodesta 2018 uutena ostetun skoda octavian toyota yarikseen, viat loppuivat siihen, äänieristys on yariksessa huomattavasti parempi kuin skodassa, ajo ominaisuudet yariksessa muuten paremmat kuin skodassa, moottorikin tuntuu pirteämmältä käytännön ajossa kuin skodassa. toyotassa myös sisustus materiaalit tuntuvat ja näyttävät laadukkaammilta kuin skodassa.

      • otan.osaa

        Sait siis potkut ja työsuhdeauto lähti.


    • Toyota on hyvä auto, kelpaisi minullekkin.

    • Hajosikotojotasi

      Vai varis! Hahaa... Vieläkin meluisampi, kuin muut tojokippanat ja turkissa kyhätty valmiiksi ruosteessa oleva räppänä. Saakohan tuohon edes asentaa vetokoukkua? Tojossa koukku onkin kyllä ihan turha, koska sen vetomassat ovat löysän korin ja kelvottoman ajettavuuden vuoksi ihan olemattomat. Verratkaapa laadukkaisiin euroautoihin, aikamoinen ero.

      • ParastaToyotaLaatua

        Otahan Trolli selvää,ennekuin valehtelet.Yaris kootaan Valenciennessa ja tiedoksi:Ei sijaitse Turkissa!


    • yaris.toimittaa

      Osta pizza, osta kebab. Toyota Yaris tuo perille. Kun kaksi kebabia niin cocoacola kaupanpälle.

    • Forester

      Onks noi Skodapalstan kriitikkotrollit muuttaneet tänne ja alkaneet Toyotaa trollaamaan?
      On kyllä tavallisen kahelia porukkaa!

    • ParastaLaatua

      Lukuisat autovalmistajat ovat ilmoittaneet jälleen uusista takaisinkutsuista liittyen Takatan valmistamiin turvatyynyihin. Vialliset turvatyynyt ovat tappaneet maailmanlaajuisesti jo 23 kuljettajaa. Sadat ovat loukkaantuneet.

      Subaru, Tesla, BMW, Volkswagen, Audi, Mercedes-Benz ja Ferrari kutsuvat Yhdysvalloissa takaisin yhteensä 1,7 miljoonaa autoa, joihin on asennettu japanilaisen Takatan valmistamia turvatyynyjä.

      Toyota ei näihin sorru!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe