Anteeks , mutta pakko pikkasen purkaa pahaa oloanai.Olen ollut invalidiliiton ja hiyn jäsen ainakin 40vuotta.
Noin 4-5 vuotta sit laitoin hakemuksen josko saisin hiyn vuokra-asunnon.Taannoin soitin ja kysyin missä vaiheessa hakemukseni on?
Nainen luurin päässä tutki asiaa ja sano etten ole edes jonossa, välil olen sitä kysellyt ja olen ollu jonossa..nyt en enää.
Sainpienen pultin ja annoin tulla et olen ollut yli 40v jäsen ja tässä on kiitos ...tuntuu todella pahalle.. no erosin jäsenyydestä tämä riitti. hyvää kevättä kaikille
hyvin on hoidettu asiat
2
125
Vastaukset
- kannattaaehkäperua
Jospa ottaisit uudelleen yhteyttä ja pyytäisit puhua jonkun toisen henkilön kanssa ja selvittäisit tilanteen rauhallisesti sille toiselle.
Tai pyytäisit jotain toista selvittämään asian.
Että on tullut jossain väärinkäsitys, ja että tuohduit niin kovasti että sanoit irti jäsenyytesi.
No sellaista sattuu pikaistuksissaan hyvin monelle.
Olet kuitenkin ollut jäsen niin pitkään, joten kyllä sinun jäsenenä on voitava saada selvittää tilanne.
Tämä henkilö jonka kanssa puhuit, ei osannut asiaa.
Ei kannata pilata mahdollisuuksia yhden pikaisen soiton takia.
Jospa pyytäisit saada puhua puheenjohtajan kanssa?
Tai että joku toinen puhuisi puolestasi?
Joskus kannattaa niellä jonkun sihteerin huono kohtelu, (elämä on sellaista) jotta saisi asiat järjestykseen.
Toivob sinulle kaikkea hyvää! - onniyksillä
Niin kannattaako, tuli vaan niinpaha olo tuosta.Seki ehkä selittaa asiaa, henkilä kuka vastas puhelimeen puhu hoono soomi, siitä huolimatta näin ei saisi toimia.Henkilö kenen kanssa juttelin ,,pitää tää rekisteriä yllä hiyssä.Eipä tullut häneää ei edes mieleen pahoitella asiaa ja kertoa et selvittelee asiaa. Itse olin ninn vihanen ja raivoissani et siit ei tullut mitään.
Hyvää kevättä kaikesta huolimatta aloittaja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086