hyvin on hoidettu asiat

onniyksillä

Anteeks , mutta pakko pikkasen purkaa pahaa oloanai.Olen ollut invalidiliiton ja hiyn jäsen ainakin 40vuotta.
Noin 4-5 vuotta sit laitoin hakemuksen josko saisin hiyn vuokra-asunnon.Taannoin soitin ja kysyin missä vaiheessa hakemukseni on?
Nainen luurin päässä tutki asiaa ja sano etten ole edes jonossa, välil olen sitä kysellyt ja olen ollu jonossa..nyt en enää.
Sainpienen pultin ja annoin tulla et olen ollut yli 40v jäsen ja tässä on kiitos ...tuntuu todella pahalle.. no erosin jäsenyydestä tämä riitti. hyvää kevättä kaikille

2

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaaehkäperua

Jospa ottaisit uudelleen yhteyttä ja pyytäisit puhua jonkun toisen henkilön kanssa ja selvittäisit tilanteen rauhallisesti sille toiselle.
      Tai pyytäisit jotain toista selvittämään asian.
      Että on tullut jossain väärinkäsitys, ja että tuohduit niin kovasti että sanoit irti jäsenyytesi.
      No sellaista sattuu pikaistuksissaan hyvin monelle.

Olet kuitenkin ollut jäsen niin pitkään, joten kyllä sinun jäsenenä on voitava saada selvittää tilanne.

Tämä henkilö jonka kanssa puhuit, ei osannut asiaa.

Ei kannata pilata mahdollisuuksia yhden pikaisen soiton takia.

Jospa pyytäisit saada puhua puheenjohtajan kanssa?
      Tai että joku toinen puhuisi puolestasi?

Joskus kannattaa niellä jonkun sihteerin huono kohtelu, (elämä on sellaista) jotta saisi asiat järjestykseen.

Toivob sinulle kaikkea hyvää!

• onniyksillä

Niin kannattaako, tuli vaan niinpaha olo tuosta.Seki ehkä selittaa asiaa, henkilä kuka vastas puhelimeen puhu hoono soomi, siitä huolimatta näin ei saisi toimia.Henkilö kenen kanssa juttelin ,,pitää tää rekisteriä yllä hiyssä.Eipä tullut häneää ei edes mieleen pahoitella asiaa ja kertoa et selvittelee asiaa. Itse olin ninn vihanen ja raivoissani et siit ei tullut mitään.

Hyvää kevättä kaikesta huolimatta aloittaja

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe