on viestipyynnöissä, "ehdotti miina mäkeläinen"? Siis eikö itse miina ole pyytänyt minua kaverkis vaan joku vain ulkopuolinen ehdottanut?
mitä tarkoittaa kun facebookissa
13
<50
Vastaukset
Tietäisivätköhän he siellä Facebookissa?
Olet nyt väärässä paikassa.
H.- face.to.buuk.to.book
Sinä kaikki tietävä guru kerro nyt anonyymille ja miina mäkeläiselle, mitä on tapahtunut?
Jos minä mainostaisin itseäni tietotekniikan "ihmelapsena" silloin minun kuuluisi tietää ja olisin jo selvittänytkin, kuinka facebook toimii. face.to.buuk.to.book kirjoitti:
Sinä kaikki tietävä guru kerro nyt anonyymille ja miina mäkeläiselle, mitä on tapahtunut?
Jos minä mainostaisin itseäni tietotekniikan "ihmelapsena" silloin minun kuuluisi tietää ja olisin jo selvittänytkin, kuinka facebook toimii.Minä en ole enää lapsi.
Olen vanha nörtti.
Alkaen 1979.
Kun minä olin nuori, hoidettiin facebookit mopoilla.
Kun nykyiset facebookit alkoivat syntyä, olin minä jo pomo.
Eikä ollut sopivaa että pomot ovat lapsellisia.
Pomot ohjasivat lapsia oikeaan.
Siksi minä ohjasin sinutkin siihen suuntaan.
-
Enkä minä ole facebookissa.
H.hunksz kirjoitti:
Minä en ole enää lapsi.
Olen vanha nörtti.
Alkaen 1979.
Kun minä olin nuori, hoidettiin facebookit mopoilla.
Kun nykyiset facebookit alkoivat syntyä, olin minä jo pomo.
Eikä ollut sopivaa että pomot ovat lapsellisia.
Pomot ohjasivat lapsia oikeaan.
Siksi minä ohjasin sinutkin siihen suuntaan.
-
Enkä minä ole facebookissa.
H.Nykyäänpä pomot ovat facebookissa. Siellä kun on paljon eri ammattialoihin liittyviä sivustoja.
Se ei ole tänäpäivänä enää sitä, että luetaan kaverin tilapäivitys: kävin Siwassa. Moni silti yhä luulee niin.minttupuu kirjoitti:
Nykyäänpä pomot ovat facebookissa. Siellä kun on paljon eri ammattialoihin liittyviä sivustoja.
Se ei ole tänäpäivänä enää sitä, että luetaan kaverin tilapäivitys: kävin Siwassa. Moni silti yhä luulee niin."minttupuu"
Vaan en ole pomo enää.
Olen eläkkeellä.
H.
- vanhanaakka
Enpä ole moiseen kertaakaan naamakirjassa törmännyt...….kaveriehdotuksia kyllä on tullut mutta ainoastaan naamakirjan laittamana listana...…..kaveripyynnöt on sitten erikseen, niitä jokunen tullut niiltä jenkkifeikeiltä ja olen ne hylännyt......
- hempppavvn
Minulla tällaisia:
"Ehdotuksia kavereilta": minna liikala
"ehdotti liisa laine" - Heikunkeikku
Olisi ihan kiva alkaa tässä "pätemään" ja selittämään facebookin systeemejä.
Häveten kuitenkin on pakko sanoa, etten tiedä hölkäsen pöläystä mistään mitään, mikä facebookiin liittyy.
En ole facefookissa. Enkä koskaan menekään. Tällä hetkellä näin aattelen.- sammatr
miksi et? Joka ei ole facebookissa, ei ole olemassa, sanotaan.
- Heikunkeikku
sammatr kirjoitti:
miksi et? Joka ei ole facebookissa, ei ole olemassa, sanotaan.
Ai tommonenko sanonta, ettei olemassa ole.
Oikeastaan se passaa mulle. Miellyin ajatukseen.
Minulla ei ole aikaa facebookkailla.
En tahdo uusia kavereita. Ja kaikenkukkuraksi en ole kiinnostunut joidenkin entisaikojen tuttujen tekemisistä.
Kyllä, tiedän tiedän, että omituisuusasteeni on korkea.
Mutku, mulla on just sopiva määrä ystäviä, joiden kanssa oon kovastikin tekemisissä. Puhelimessa praataillaan oikein ajan kanssa. Sitten sähköpostia lähetellään. Kyläillään.
Ne riittää mulle.
Töissäkin pitää ehtiä olemaan.
Ja vielä se, että en missään nimessä halua kertoilla puolitutuille ihmisille, mitä milloinkin touhuan. Oon semmonen salatouhuilija:) Sala-ajattelija. Tahdon tämmönen olla.
Siis mitä hän on ehdottanut?
Itseään sinun kaveriksesi vai jotain muuta sinulle kaveriksi vai sinua jonkun toisen kaveriksi tai johonkin ryhmään?
Jos et tunne tyyppiä, niin ohita niinkuin sitä ei olisi ollutkaan.
Jos tunnet miinan, niin kysy itseltään- Hallaahon.äänestäjä44
Pidättekö "osaamisena"
kaupallisen valmistajan kuvien klikkausta
Tosiosaaja on silloin kivikauden mies
joka teki kuvia luoliin itse ja kosketteli niitä jo silloin
Ei ehkä kannata roikkua kaikissa välineissä eli tuntea pakkoaddiktiota olla läsnä kaikille
tai kaveerata ei-kavereiden kanssa
Taviksella on hyvä olla näkymätön ja voida hyvin
Poliitikko on eri asia kun täytyy kerätä ääniä
Huhtasaari 5.2. on sitä mieltä että silmäätekevä eliitti ei tarvitse poliitikkoja kansa kyllä tarvitsee ja siksi hän pitää demokratiasta joka tuo poliitikon kansan käyttöön. Mutta
voisi myös ajatella että kannattaa ITSE pyrkiä taloudellisesti niin pitkäkke eliittiin että ei tarvitse välittää Parta-Lestasta tai Soinista miten ne näyttelevät ennen vaaleja jne.
Huhtasaari 5.2. "The socialites, who do they think they are? Superstars? Maybe. But they are not the common people. Superstars don’t need politicians, but common people do, that's why I love democracy."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102