Unelmien tyttö

MatJes

Jotenkas oon 16v poika ja lukion ekal luokal. Ko mie alotin lukion ni mei luokalle tuli yks kiva tyttö joho iskin silmäni pari viikkoo lukion alun jälkee. Miu sydän sitte särky tos joulun aikana ko sain kuulla et hää on jo suhteessa. Tää sitte meni ohi ja hävis tää sydänsuru sen jälkee ko mie sain tietää et hää on eronnu. Täst erosta on nyt joku kolme neljä viikkoo ja haluisin pyytää tätä tyttöö ulos koska hää on sellane tosi niiko sosiaaline, kaunis ja rohkee ja vaikuttas omast mielestäni just sopivalt miulle. En vaa oikee kehtaa mennä sillai vaa kysyy hänelt et haluisko hää olla miu kaa yhes tai lähtee miu kaa ulos, koska en oikee oo juurikaa olt tekemisis häne kaa ko vaa pari kertaa kouluhommien kautta. Mut ei siihe varmaa muuta ratkasuu oo. Sit seki kuumottaa iha liikaa, et jos hää kieltäytyy miu "treffipyynnöstä" ni sit hää tajuis (mahollisesti) et mie tykkään hänestä ja hää alkais kertoo siit ihmisille ja sit kaikki tietäis siitä et mie sain pakit ja sit se ois aika hiton noloo ainaki miust tuntuu silt. Oon vaa hokenu miu pääs et miu vaa kannattas kysyy. Et se on vaa yks pien kyssäri. Ja et ei sil oo mitää välii mitä muut aattelee, koska se on iha normaalii olla tyttöystävä. Mut silti kuumottaaa iha liikaa. Joten miu kysymys ois et kannattaaks miu (tod. näk. kannattaa) kysyy hänt ulos, JA jos hää suostuu ni kannattaaks miu avautuu miu tunteista heti sil ekal kerral? Viel lisään sen et oon aikas ujo. Hyvä et uskallan ees opelta kysyy asioita mut siihe se sit jääki ja se hävettääki itteeni XD. But that's just who I am. Arvostasin jos joku ystävälline ihmine auttais miuta :).

8

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiätite

Kannattaa kysyy ulos. Ei heti ensi kerralla kannata avautua. Muitten mielipiteillä ei oo väliä.

• MatJes

Ok!

• tiiätite

Mikä ihmeen Ok?

• oikeetiiätite

feikki. en kommentoi enää tässä ketjussa.

• MatJes

aajoo ????

• SanakirjaDude

Vaikea ymmärtää, koska puhut niin vahvalla murteella.

• MatJes

Ko=koska/kun
        Hää=hän
        Mie=minä
        Tos ny jotai mini sanastoo e et toivottavast auttaa

• Tyttö19v

Ihana murre!
      Ei kannata heti avautia tunteista. Yritä saada häneen pidempiä katsekontakteja. Lisäksi kannattaa rohkeasti mennä juttelemmaan tämän tytön kanssa ja tutustua häneen paremmin. Sitten kun tuntee vähän paremmin pyydä hänet ulos.
      Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4546
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2089
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      161
      1481
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      165
      1468
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1462
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      258
      1257
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      195
      1169
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1112
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      1037
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      63