Taas on uutisoitu mahdollisimman ympäripyörein ja diplomaattisin sanankääntein tuomitusta lastenraiskaajasta. Uhreina poikia. Ja sitten on tämä sisustussuunnittelija syytteessä poikien seksuaalisesta ahdistelusta. Iltasanomiinkaan ei voi kommentoida mitään, vaikka yleensä voi. Miksi näitä "ns. iloisia" suojellaan ja hyysätään ? Eikö nyt ole jo selvää, että verrattuna normaaleihin miehiin nuo sairaat tyypit tekevät seksuaalirikoksia suhteessa moninverroin enemmän. Miksi niitä ei saa kritisoida, ja puhua asioista oikeilla nimillä? Miksi ne saavat keikistellä ja leikkiä olevansa parempia ihmisiä kuin ovatkaan ?
Ilo kaukana uhreilla
3
79
Vastaukset
- jäitä.hattuun
Mitä ihmettä sinä tarkoitat "iloisilla"? Onko tämä uusi ympäripyöreä diplomaattinen kiertoilmaus homoseksuaaleille kun et uskalla puhua asioista oikeilla nimillä?
Sisustussuunnittelija on syytteessä alaikäisen törkeästä raiskauksesta, ei ahdistelusta. Täytyy ymmärtää että kyseessä on vasta syyte, ei tuomio. Esim. Raahen väitetty syyte todettiin perusteettomaksi ja syytetty vapautettiin. Kukaan ei ole syyllinen mihinkään vain siksi jos joutuu syytteeseen. Syyllisyys todennetaan vasta oikeusprosessin jälkeen.
Kai ymmärrät että sinutkin voisi joku haastaa oikeuteen ja syyttää seksuaalisesta väkivallasta. Kuka tahansa voi joutua syytetyksi. Onkin outoa miten julkisuudessa pelkän syytöksen perusteella näitä asioita käsitellään ikäänkuin ne olisivat varmasti tapahtuneita rikoksia.
Oulunkaan väitetyistä lapsen raiskauksista yksikään ei ole vielä käynyt oikeusprosessia läpi. Silti julkisuudessa kukaan ei edes kyseenalaista rikosten todenperäisyyttä, vaan asiaa käsitellään ikäänkuin nämä tyypit olisivat varmasti syyllisiä.
Mitä tahansa voi vielä tapahtua.- SelviäTapauksia
No, Oulun tapaus on selvä, että syyllisiä ovat ja karkotetaan Suomesta.
- jäitä.hattuun
SelviäTapauksia kirjoitti:
No, Oulun tapaus on selvä, että syyllisiä ovat ja karkotetaan Suomesta.
Ei ole mitään 'Oulun tapausta' vaan siellä useita eri epäiltyjä rikoskokonaisuuksia jotka eivät liity toisiinsa. Raahessakin oli kaksi eri seksuaalirikosepäilyä joista toistaiseksi toinen on todettu perättömäksi ilmiannoksi.
Mutta jo se että perättömiä ilmiantoja tehdään vie uskottavuutta myös kaikilta oikeasti tehdyiltä seksuaalirikoksilta. Kuka p*ainen sitten meneekin tekemään tällaisista asioista perättömiä ilmiantoja, se tekee todellista myyräntyötä kaikille oikeiden seksuaalirikosten uhreille. Puhumattakaan väärien syytösten uhreiksi joutuvista.
Väärä syytös on itsessään seksuaalista väkivaltaa väärän syytöksen uhria kohtaan.
Siksi onkin outoa miksi esim. Oulun tapauksia on käsitelty pitkin mediaa jo ikäänkuin ne olisivat kaikki jo käyneet oikeusprosessin läpi ja syylliset tuomittu. Kyseessä on vasta epäilyt ja ne ovat vasta tutkinnan alla.
Vähän voisi pistää malttia vouhkaamiseen ja odottaa edes että oikeusprosessit käytäisiin ensin läpi. Sitten voi lähteä vaikka lynkkaamaan somessa jos aihetta vielä on. Väärän ilmiannon uhrillahan on sitten myös oikeus viedä väärä ilmianto oikeusprosessiin ja saattaa ilmiannon tekijä rikosoikeudelliseen vastuuseen.
Seksuaalirikollisuus on piilorikollisuutta joka on muutenkin vaikea näyttää toteen. Seksuaalisen väkivallan yllä leijuu aina pieni epäily tapahtuiko se oikeasti ollenkaan koska yleensä tilanne on sana sanaa vastaan ja usein teoista on pitkä aika Jopa tuomioiden jälkeen edelleen epäillään tekojen todenperäisyyttä ja uhrin kertomusta epäillään enemmän kuin tekijän. Seksuaalinen väkivalta on usein niin traumaattista ettei varsinkaan alaikäisenä koettuja tapahtumia pysty edes käsittelemään kuin vasta vuosia tapahtumien jälkeen. Väärien ilmiantojen tekijät ovat yhtä pahoja kuin seksuaalirikolliset. Sellaiset tekevät todella vakavaa sabotaasia koko seksuaalirikollisuuden vakavasti otettavuudelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569