Kuhmoistensora-ralli f-sarja

kattoonmennnään

Onko mieleisiä paikkoja, samat pätkät näyttäs olevan.

25

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyppytäys1

      Samat pätkät ku millon?

      • varmapaikka

        Sillo ku ajettiin.


      • nyppytäys1

        Ei muuten oo


      • tuliskosohjoo
        nyppytäys1 kirjoitti:

        Ei muuten oo

        Ol sillo ku ajettiin. Tiet kerkee menee mallilleen. Mää jökötän ainakin vonkamiehen rappusilla.


    • kilpailukonsulentti

      kylttejä tulee vielä enemmän kuin Hankasalmella.ja kisapäivänä vielä muutama lisää jos penkalla näkyy epäilyttäviä heeboja.

    • timerecoerd

      Päijälä ajetaan.

      • nyppytäys1

        Tulee sit oikeesti sora-ralli


    • Ihmetys1

      153 kilpailijaa on ilmoittautunut määräpäivään mennessä Kuhmoisiin, listasta puuttuu vain eräs nimi Jaska Nuorala eikö uusi Volvo ole valmistunut vieläkään???

    • näyttäviäpaikkoja

      Ja yks Volvo äijä jäi kotia pörisee. Mutta reitti on hieno.

    • Jotainpuutuis

      Missä ovat tukat,ei näy enään reitillä tukkia.
      Ransitti on kuulemma ilman kilpiä amurissa hankessa.
      Nii

      • aitantaa

        Tilalle tullu paskahattu ja opetuslapset kaivaan lapiola ulosajo paikkoja.


      • Amutintiikeri

        Ajetaankohan kilpailua?
        Kilpailijatiedotteet ja kaikki puuttuu vielä, vaikka monta päivää sitten pitänyt tulla.


      • eiooenää

        maanoja vei tarastejärvelle


    • Pappa-Tunturi

      Hieno kisa tulossa, 154 ilmoittautunutta, 5 EK:ta, yhteensä 73 km.

      EK 1 Kylämä
      EK 2 Päijälä - Leppäkoski
      EK 3 Kakaristo
      EK 4 Pihlajakoski
      EK 5 Puukkoinen

      • muutensinnepäin

        Paitsi ei tule Puukkoisten ristiä lähemmäs Kakaristoa. Eikä ek numerot oikein.


      • Laitetaas oikeat pätkät:
        1: Pirttikulma
        2: Päijälä
        3: Poikuskulma
        4: Pihlajakoski
        5: Paateri
        Tarkemmat tielistat sitten ehkä myöhemmin.


      • Tietäjä98

        Kakkaristossa kajahtaapi


    • etuauto

      joka pätkällä jotain kivaa ajettavaa. sekä kuskeille ylläreitä tiedossa.

      • dgnbbfedssfh

        Olisiko jollakulla kertoa sulkuajat. Kiitos jo etukäteen.


      • ek1: 09.10-16.30
        ek2: 09.30-17.00
        ek3: 09.50-17.30
        ek4: 12.00-19.30
        ek5: 12.30-20.00


    • paikallinen

      Hitunen reittiä ajeltu, isommat tiet vois jotenkin kestää paikotellen penkat hyvin vähäisiä. Pienemmät särkyy koko joutuun, penkkaa on viellä. Tuskin tuo parin pvä pakkanen jelppii, kun launtaina on reilusti plussalla. Mutta näillä mennään, antoisia ralleja kullekin.

    • Tietjäässä

      Tiet kyllä kestää on metri routaa alla. Pinta voi peltoaukeilta mennä pehmeeks, jos föönituuli puhaltaa lauantaina.

    • etupuskuri

      no ei sit muuta kun lähtölavalle katsomaan. pulkanvetäjät.

    • KuhmonKarhu

      Mihinkä päin Kuhmoisten pätkiä kannattais tänään sijoittua?

      • onparaspaikka

        Nesteen viereen pellolle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      766
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe