Homeopatia, tieteen harhaoppi
tieteen loinen on homeopatia.
Kalliilla rahalla vatkosvettä
moni vaivaa päätänsä että
laittaisko siihen latin latia.
Onhan se aina aika poppi
loinen aikamoinen
(ja vyöhyketerapia toinen)
koulupudokkaan oljenkorsi
pyramidihuijarin leipäorsi
se tieteen lorviva loinen.
signature paperiarkkipiispa
ovrep
Minun rakkain runoni!
6
102
Vastaukset
- Keppihellari
Pateettista paasausta mielipidepohjalta ilman totuuden murustakaan, kuten voi odottaakin
- Keppihellari
Et ole alkuperäinen nimimerkki vaan nimimerkkivaras. Lukijat, uskokaa vain alkuperäisen signeeratun nimimerkin viestejä.
Vuodatuksesi ei taaskaan sisällä yhtään asiaa!
--
signature WefGDt- hedelmälline
Tuo signatuuri oli jo käytetty. Olet nimimerkkien plagioija.
- Possunturaajs
Et ole alkuperäinen nimimerkki vaan nimimerkkivaras. Lukijat, uskokaa vain alkuperäisen signeeratun nimimerkin viestejä.
Vuodatuksesi ei taaskaan sisällä yhtään asiaa!
--
signature WefGDt
- kainuu7WOLFREMkaivo
Pateettinen paasausruno ilman tiedonmurustakaan. Aloittaja on ilmiselvä tolvana.
- kainuunTUTKAvalAS
Ookkona Oulun pöjä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013