En ymmärrä miten jotkun ihmiset uskovat että jumala olisi oikeasti olemassa,
Ja että kun kuolee nii pääsee taivaaseen tai joutuu helvettiin.
Jumalaa ei ole olemassa!!!
8
97
Vastaukset
- Palaeo
Miksi murehdit toisten ymmärryksiä.
Anna heidän ymmärtää minkä ymmärtävät ja jatka omaa eloasi parhain päin nauttien jokaisesta päivästäsi kuin siitä viimeisestä. - Palaeo
Anna 'heidän' pitää aatoksensa ja elä omaa elämääsi nauttien joka päivästäsi kuin siitä viimeisestä
- Lukiolainen
Käy lukion pakolliset uskonnon kurssit, niin opit sen merkityksen. Itse en usko mihinkään hengelliseen, mutta ymmärrän myös miksi jotkut uskovat.
- kuusenoksa123456
Jumala on olemassa.
- Absolutisti
Kyllä humala on. Se on myös kasvi.
Näin ihmisiä tripillä ne on olemassa
- asdfsdf
Koska olemassaolemattomuutta ei voi todistaa niin kannattaa varautua että on olemassa
Sillä väitteen tekijällä on todistustaakka. Muutenkin uskontoihin varautuminen on vähän turhaa, koska veikkaat kummiskin väärää. 4200 uskontoa tietääkseni, eli todennäköisyys on 0.042% (veikkasin, en muista mitään prosenttilaskuista).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683