I K Ä V Ä O N ❣
Onko tunne yhteinen?
Vastaukset 12
Sehän selviää aikalailla helposti! ota yhteyttä häneen, kaipaamaasi naikkoseen, yhteydenottoon tapoja nykyään monia, tai mene juttusille ja kysy suoraan, sillä se selviää!
=)- Saavuttamaton
HEI💞Onhan Se.
- Kellelienee
S miestä minä vaan ❤️
Vaikea vastata kun ei tiedä mitä toinen tuntee. Siis en voi sanoa onko tunne yhteinen. :(
- Ikäviäonerilaisia
Tottakai täällä kaikilla naisilla on tunne yhteinen.
- Ilta-aika
No tuota. Pikaisen analyysin tein; Nähnyt vaivaa visuaalisuuden kanssa. Mutta itse sisältö; No hei, ei mitään kovin omaperäistä!
- sydämenasukille
Ikävä on yhteinen.
Toivotan Levollista yötä
💛
Rakastan ja säilyt sydämessäni.
Hyviin uniin. - mikärakas
hän sinulle on, kun täällä vain sitä toitotat. Mistä tiedät miten paljon se nainen kärsii, kun ei näe sinua.
- Aina_ajatuksissani
A-miestä ikavä..
- AvainsanaIKÄVÄ
...Ikävä riipii ja tekee kipeää...
https://youtu.be/fNG-SiltSW0
Hyvää yötä😘 - Miialta
Ei enää valitan...
- Jiivaan
Jos oot J-mies, niin sitten on yhteinen tunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291354
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581053Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159637Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68538- 71533
- 39529
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506